Witam. Padła mi cewka w Audi A6 C4 z silnikiem 2.0 8V AAE. Podejrzewałem, że cewka będzie droga i nastawiałem się już, że te 150-200zł mi przepadnie z portfela ale kiedy usłyszełem, że koszt cewki w tym modelu to ponad 500zł to usiadłem.
Powiedzcie mi co jest takiego w cewce w tym modelu, że producent sobie za nią tyle życzy? Można ją zastąpić jakąś inną?
[A6 C4] 2.0 AAE - Cewka zapłonowa
- Mpi_
- Adept
- Posty: 48
- Rejestracja: 2015-10-06, 11:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk/Kartuzy
[A6 C4] 2.0 AAE - Cewka zapłonowa
Był sedan A6 96' 2,0 8V , był sedan 100 91' 2,8 V6, jest Avant 94' 2,6 V6
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Mpi_, no jasne że można. Twoja cewka posiada wtykę taką jak ta na zdjęciu: http://allegro.pl/beru-cewka-zaplonowa- ... 92352.html
Tutaj kwoty 500zł nie widzę. Chyba że chciałeś kupić w komplecie z przewodami kopułką i palcem. Wiem bo mając A80 tyle wydałem. Ale za to jakość zapłonu nie oceniona.
Jeśli tak to zakup samą cewkę Beru. Myślę że w 200 się zmieścisz. Pozdrowił.
Tutaj kwoty 500zł nie widzę. Chyba że chciałeś kupić w komplecie z przewodami kopułką i palcem. Wiem bo mając A80 tyle wydałem. Ale za to jakość zapłonu nie oceniona.
Jeśli tak to zakup samą cewkę Beru. Myślę że w 200 się zmieścisz. Pozdrowił.
Ostatnio zmieniony 2016-06-06, 19:44 przez Grzesiek_Cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mpi_
- Adept
- Posty: 48
- Rejestracja: 2015-10-06, 11:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk/Kartuzy
Kolego to nie jest ta cewka
Moja wygląda tak i nowa kosztuje ponad 500zł
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-44390 ... 27520.html
Moja wygląda tak i nowa kosztuje ponad 500zł
http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-44390 ... 27520.html
Był sedan A6 96' 2,0 8V , był sedan 100 91' 2,8 V6, jest Avant 94' 2,6 V6
- Grzesiek_Cichy
- C4 Autorytet
- Posty: 467
- Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Brodnica
Mpi_, jaki problem przewody przerobić do nowej cewki? Wtyczkę dopasujesz od golfa III 1.8 i nowa cewka. Przewody masz 3 więc pasuje. Robisz identycznie jak w oryginale i to ma prawo chodzić....no problemo bo nie takie rzeczy się przerabia
Zdjęcie Twojej cewki przypomina mi cewkę od A80....czyli montaż jak napisałem. Tyle że wtyczka inna. Lutujesz przewody, opaski termokurczliwe i montaż:) oczywiście przed tym próbę generalną z odpaleniem:)
Zdjęcie Twojej cewki przypomina mi cewkę od A80....czyli montaż jak napisałem. Tyle że wtyczka inna. Lutujesz przewody, opaski termokurczliwe i montaż:) oczywiście przed tym próbę generalną z odpaleniem:)
Ostatnio zmieniony 2016-06-06, 23:28 przez Grzesiek_Cichy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mpi_
- Adept
- Posty: 48
- Rejestracja: 2015-10-06, 11:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Gdańsk/Kartuzy
Zrobię i wrzucę zdjęcia efektów.
Ostatnio zmieniony 2016-06-07, 15:44 przez Mpi_, łącznie zmieniany 1 raz.
Był sedan A6 96' 2,0 8V , był sedan 100 91' 2,8 V6, jest Avant 94' 2,6 V6