Panowie jak w temacie, padl mi przekaznik wentylatora. Autko zaczelo sie grzac. Gdy zaczolem w niego pukac wentylator zaczal drgac. Nie moge nigdzie dostac przekaznika uzywki o takim numerze.Znalazlem 100 zamiast 217 z podobymi parametrami 70 A ale nie ruszyl. Moze przerobic i podpioc polski np.od polda. Jesli nie znajde to najwyzej pociagne kabel z bezpieka i bede wlaczal przyciskiem.Poradzcie.
[ Dodano: |14 Lip 2017|, o 19:44 ]
Poprawka.Padl wiatrak wisko.Pytanie , Na jakiej zasadzie dziala.Musze kupic dugie?Narazie przewiercilem wiatrak na wylot i przykrecilem do kola. Nie lubie druciarstwa ,ale nie mialem wyjscia.Nie mam drugiego ,a zona musi jezdzic z dzieckiem. Nie jestem zadowolony,bo po przywierceniu wylecial jakis przezroczysty plyn i zaczalm grzechotac.Wrazenie jest takie ,jakby silnik byl mlockarnia.Czy jesli kupie drugie wisko to kolo pasowe tez musze zmienic.Pomozcie.Silnik lapal ponad 100 stopni c.Dodam,ze czujnik temperatury mi wariowal.Mimo ,ze silnik byl nagrzany nie pokazywal temperatury.ale tez nie grzal sie wczesniej.
[100 C4] Padniety przekaznik wentylatora.
- PRZEMEK30
- Adept
- Posty: 41
- Rejestracja: 2015-04-17, 21:59
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: lodzkie
[100 C4] Padniety przekaznik wentylatora.
Ostatnio zmieniony 2017-07-14, 19:49 przez PRZEMEK30, łącznie zmieniany 1 raz.
Diesel kopci, diesel czadzi, ale nigdy Cie nie zdradzi!.
-
- Czeladnik
- Posty: 73
- Rejestracja: 2012-05-20, 07:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WROCŁAW
Właśnie zniszczyłeś wisko, które mogło być do uratowania. Ten płyn który się wylał to olej silikonowy, który powoduje załączanie i rozłączanie wiatraka w zależności od temperatury - zasprzęgla go i wysprzęgla. Ja swoje wisko ratowałem dolewając tego oleju który w sklepie modelarskim kosztuje ok. 15 zł za 50 ml.
Pozdrawiam
Szkoda że nie poszukałeś, bo opisałem swój problem: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=11603 ... ht=#116030
Pozdrawiam
Szkoda że nie poszukałeś, bo opisałem swój problem: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=11603 ... ht=#116030
Ostatnio zmieniony 2017-09-01, 10:03 przez LysyG, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 9
- Rejestracja: 2018-03-06, 00:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radwanice
Koledzy, w moim 2.8V6 mam dwa elektryczne wentyle, ktore sie niestety nie zalaczaja, gdzie szukac przyczyny? Powinienem chyba zaczac od czujnika wentylatorow, tylko gdzie dokladnie on sie znajduje? Kolejny kwestia, gdzie dokladnie zakonczenie przewodow wentylatorow tzn pierwszych kostek elektrycznych, ktore poczatkiem/koncem przewodow idacych bezposrednio z wentylow?
- Binas Tuchola
- Moderator
- Posty: 353
- Rejestracja: 2012-04-23, 22:13
- Imię: Wojciech
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Tuchola
- Podziękował: 1 raz
kubaziel, na dole chlodnicy po prawej stronie masz czujnik termiczny wkrecony trzy pinowy sprobuj zmostkowac je. Oczywiscie w kostce od czujnika . jesli rusza wentylatory to czujnik do wymiany
Ostatnio zmieniony 2018-03-31, 13:17 przez Binas Tuchola, łącznie zmieniany 1 raz.
"Żyć Krótko Ale Zajebiście"