[ALL 2.2T AAN] Cewki zapłonowe

Wszystkie elementy elektryki znajdujące się w komorze silnika.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Czyli jednak odważyłeś się .. Twój wybór. Wytrwałości i cierpliwości z tego miejsca życzę (p-podobnie nie tylko ja). Cewki nowe czy używki, ori czy zamienniki ? Jest tu kilka osób smigających AAN'ami, przydało by się jakieś info o pochodzeniu ;).
Awatar użytkownika
Eminencja
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-01, 00:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stalowa Wola

Post autor: Eminencja »

cewki nowe "beru" udało mi sie załatwic po bardzo atrakcyjnej cenie wiec nawet sie nie zastanawiałem tylko zamówiełm odazu swiece NGK :-) zobaczymy czy silnik odrzyje po wymianie cewek i świec, oby tak. Równierz mam nadzieje, że nie zabraknie mi cierpliwości do tego auta :-) Napewno z pomoca merytoryczna innych użytkowników audi c4 i silników AAN będzie duzo łatwiej odratować to auto :-)
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Ile płaciłeś za cewki, to miałem na myśli :D
Awatar użytkownika
Eminencja
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-01, 00:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stalowa Wola

Post autor: Eminencja »

310 zł za sztuke (brat cioteczny pracuje w sklepie motoryzacyjnym :mrgreen: )
A tak przy okazji to mam pytanie. Na zegarach po środku mam pokazane na wyswietlaczu doladowanie(bar) kilometry spalanie itp. i teraz pytanie, po pierwsze czy moge menualnie przełączać na to co chce teraz widziec czyli np na doladowanie lub spalanie, a drugie pytanie to jakie doładowanie bar powinno być na wyższych obrotach?
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

Możesz przełączać jak najbardziej manetką po prawej stronie. Przyciski są na manetce tej co się włącza wycieraczki. Na seryjnym programie jak mnie pamięć nie myli powinno być max 2.1 bar
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Uprzedzić wypada, że rzeczone 2.1Bar to suma :idea: Ciśnienia atmosferycznego widzianego przez mapsensor jako 1.1 plus to co turbo dmuchnie. Mówimy oczywiście o szczelnym i zdrowym dolocie :].
karol89
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 321
Rejestracja: 2012-02-23, 16:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mazowieckie

Post autor: karol89 »

kk84 pisze:Uprzedzić wypada, że rzeczone 2.1Bar to suma :idea: Ciśnienia atmosferycznego widzianego przez mapsensor jako 1.1 plus to co turbo dmuchnie. Mówimy oczywiście o szczelnym i zdrowym dolocie :].
Dokładnie ;-)
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo JY 1984
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 1996
Łukasz10
Adept
Adept
Posty: 17
Rejestracja: 2012-07-26, 15:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: Łukasz10 »

Kolego masz możliwość załatwienia jeszcze tych cewek?? Bo mam w swojej S-ce do wymiany.. Jak byś dał rade załatwić coś taniej to może byśmy się dogadali??
Awatar użytkownika
Eminencja
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-01, 00:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stalowa Wola

Post autor: Eminencja »

Jutro będę odbierał świece to zapytam odrazu czy dało by rade zalatwic coś jeszcze po rabacie dla forumowicza :-)
Łukasz10
Adept
Adept
Posty: 17
Rejestracja: 2012-07-26, 15:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: Łukasz10 »

OK... daj znać jak byś coś wiedział... pozdrawiam :->
Awatar użytkownika
Eminencja
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 71
Rejestracja: 2012-08-01, 00:21
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stalowa Wola

Post autor: Eminencja »

a ile tych cewek w razie czego? wszystkie pięć ?

Wydzielono i przeniesiono. kk84
Ostatnio zmieniony 2012-08-13, 00:33 przez Eminencja, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Misiek
Mechanik
Mechanik
Posty: 181
Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Misiek »

a ja pytam po co cewki oryginały jeszcze za taką kasę jak da się zaadoptować cewki od silników TFSI bodajże? one od razu mają wbudowane drivery i jest to nalepsza opcja. Swego czasu mmlody86 tutaj z forum to robił i zdało to egzamin genialnie 0 problemów i z cewkami i z driverami a koszt to pewnie 1 cewki nowej oryginalnej. Jeżeli ktoś był by ciekawy tego patentu moge sie dowiedziec wiekszych szczegułów
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC :)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Zdobyć kostki i przewody z pinami w ASO + cewki po ok 100-120zł (poza aso) to w sumie kwota ok 700-800zł więc to nie tak, że w cenie jednej cewki masz kpl z tfsi.
Poza tym nie liczę ewentualnie zleconej roboty z adaptacją tego do AAN. Można zaoszczędzić na kostkach kupując używane z 1.8T (z dwóch aut bo trzeba 5szt) lub z jakiegoś 2.3 VR5

Mam jedną cewkę z AANa 100% sprawną, jeśli trzeba ci jednej pisz.
Fajki mają tu bardzo duże znaczenie, są całe, nie spękane, bez przebić? Zostały mi również te fajki, 4szt w tym 3 praktycznie nówki, Beru.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Łukasz10
Adept
Adept
Posty: 17
Rejestracja: 2012-07-26, 15:44
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: Łukasz10 »

J.A.G maż może jeszcze tą cewkę o której pisałeś?? Bo okazało się że w mojej S-ce jest tylko jedna do wymiany....
ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”