[ALL 2.2T AAN] Cewki zapłonowe
- Eminencja
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-01, 00:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stalowa Wola
cewki nowe "beru" udało mi sie załatwic po bardzo atrakcyjnej cenie wiec nawet sie nie zastanawiałem tylko zamówiełm odazu swiece NGK zobaczymy czy silnik odrzyje po wymianie cewek i świec, oby tak. Równierz mam nadzieje, że nie zabraknie mi cierpliwości do tego auta Napewno z pomoca merytoryczna innych użytkowników audi c4 i silników AAN będzie duzo łatwiej odratować to auto
- Eminencja
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-01, 00:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stalowa Wola
310 zł za sztuke (brat cioteczny pracuje w sklepie motoryzacyjnym )
A tak przy okazji to mam pytanie. Na zegarach po środku mam pokazane na wyswietlaczu doladowanie(bar) kilometry spalanie itp. i teraz pytanie, po pierwsze czy moge menualnie przełączać na to co chce teraz widziec czyli np na doladowanie lub spalanie, a drugie pytanie to jakie doładowanie bar powinno być na wyższych obrotach?
A tak przy okazji to mam pytanie. Na zegarach po środku mam pokazane na wyswietlaczu doladowanie(bar) kilometry spalanie itp. i teraz pytanie, po pierwsze czy moge menualnie przełączać na to co chce teraz widziec czyli np na doladowanie lub spalanie, a drugie pytanie to jakie doładowanie bar powinno być na wyższych obrotach?
- Misiek
- Mechanik
- Posty: 181
- Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
a ja pytam po co cewki oryginały jeszcze za taką kasę jak da się zaadoptować cewki od silników TFSI bodajże? one od razu mają wbudowane drivery i jest to nalepsza opcja. Swego czasu mmlody86 tutaj z forum to robił i zdało to egzamin genialnie 0 problemów i z cewkami i z driverami a koszt to pewnie 1 cewki nowej oryginalnej. Jeżeli ktoś był by ciekawy tego patentu moge sie dowiedziec wiekszych szczegułów
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Zdobyć kostki i przewody z pinami w ASO + cewki po ok 100-120zł (poza aso) to w sumie kwota ok 700-800zł więc to nie tak, że w cenie jednej cewki masz kpl z tfsi.
Poza tym nie liczę ewentualnie zleconej roboty z adaptacją tego do AAN. Można zaoszczędzić na kostkach kupując używane z 1.8T (z dwóch aut bo trzeba 5szt) lub z jakiegoś 2.3 VR5
Mam jedną cewkę z AANa 100% sprawną, jeśli trzeba ci jednej pisz.
Fajki mają tu bardzo duże znaczenie, są całe, nie spękane, bez przebić? Zostały mi również te fajki, 4szt w tym 3 praktycznie nówki, Beru.
Poza tym nie liczę ewentualnie zleconej roboty z adaptacją tego do AAN. Można zaoszczędzić na kostkach kupując używane z 1.8T (z dwóch aut bo trzeba 5szt) lub z jakiegoś 2.3 VR5
Mam jedną cewkę z AANa 100% sprawną, jeśli trzeba ci jednej pisz.
Fajki mają tu bardzo duże znaczenie, są całe, nie spękane, bez przebić? Zostały mi również te fajki, 4szt w tym 3 praktycznie nówki, Beru.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13