[ ALL] [ALL] Kiepski rozruch
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Już jestem po zabiegu, wszystkie kable wymienione, styki czyste, zabezpieczone. Nowe klemy, bolce akumulatora wyczyszczone na błysk. Rozrusznik i alternator po regeneracji. Efekt ? Rozrusznik to istny wariat, kąt wtrysku na 65, akumulator w miarę świeży. W końcu dokonałem tego, że pali na dotyk. Dzięki kk84
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Powiem ci tak, wcześniej oddałem rozrusznik do zakładu do regeneracji i wzięli 150zł, rewelacji wcale w paleniu nie było no ale myślę, rozrusznik zregenerowany więc to coś innego.. Aha ta, a jak rozebrałem rozrusznik to kumutator tak zjechany, że szok.. I to się nazywa regeneracja, wziąłem sam wyjąłem wirnik i poszedłem do znajomego zakładu, przetoczył mi kumutator, i mówi facet, że szczotek nie ma sensu mieniać bo są jak nowe. No dobra, złożyłem z powrotem i już poprawa była. A po zmianie kabli jest już zacnie. Tulejek i szczotek teraz nie mieniałem, bo są ok, czyli jednak coś tam zrobili w zakładzie, ale jak twierdzili, przetoczyli kumutator a g**no prawda. W alternatorze tak samo, oddałem wtedy do regeneracji to wymienili łożyska, regulator napięcia siedział ori Bosch, i mówi gość, że nie ma sensu wymieniać bo jest ok. No to dobra, a ostatnio razem z rozrusznikiem sprawdzałem altek po swojemu i kumutator tak samo wytarty, szczotki już marne a przy obciążeniu altek się nie wyrabiał, kumutator jechałem z pół godziny papierem 1500 i jest jak nowy, regulator napięcia kupiłem jakiś zamiennik za 70 zł ( mobiletron ). Złożyłem do kupy, włożyłem do fury i tak to ładowanie jest cały czas 14.40V a dopiero przy pełnym obciążeniu spada do 14.25V więc jak najbardziej ok.. I taka to historia, nie oddam nigdy więcej żadnym idiotom do żadnego zakładu czegoś do regeneracji, już zawsze wszystko będę robił sam.