Jouuuu
Przyszły mrozy na Suwalszczyźnie i małe problemy z paleniem, których w zimę nie miałem (wczoraj i dziś auto stało ok 9 godzin na -16 stopniowym mrozie).
Aku pełen - kąt wtrysku wykluczam.
Sprawdziłem świece. Jedna umarła (pierwsza od kabiny) - to, że jedna świeczka nie grzeje może powodować problemy, typu długo kręci, ciężko pali?
[A6 C4] 2,5 TDI AEL - świece
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
[A6 C4] 2,5 TDI AEL - świece
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- msk
- C4 Autorytet
- Posty: 403
- Rejestracja: 2012-04-16, 20:10
- Imię: Michal
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: dw/kol
- Podziękował: 2 razy
szybki-ens, ja miałem 2 spalone i jedną co grzała na pół gwizdka i przy -10 też po 9h stania, to kręcił mi tylko z 3-4 sekundy (po grzaniu aku, jakaś minutę na światłach oczywiście przed odpaleniem) zanim zapalił. Jak wymieniłem świeczki na nowe, to przy podobnych sytuacjach kręci mi teraz jakieś <1sek. Tylko że to AAT, ale w sumie prawie to samo co AEL. A nie napisałeś jakie problemy Cię gnębią dokładnie
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Filtr wymieniłem przed zimą. Się nie zapowietrza. Kąt sprawdziłem.
Świece wymieniałem dwie jak tylko kupiłem auto. Czyli 3,5 roku temu.
Świece wymieniałem dwie jak tylko kupiłem auto. Czyli 3,5 roku temu.
Dokładnie to - grzeje świece. Kręci kręci kręci i nic. Odpuszczam. Podgrzewa mświece jeszcze raz - pokręci i załapie - a z tyłu nocmsk pisze:A nie napisałeś jakie problemy Cię gnębią dokładnie
Ostatnio zmieniony 2013-01-23, 06:34 przez szybki-ens, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
100 C3 1,8CC 90KM
A6 C4 2,5 TDI 140KM 6-gang quattro
A8 D2 2,8 193KM quattro
Toyota Corolla XI 1.6 Valvematic 132 KM
Volvo S80 D5 163KM
Jest:
Audi A5 Sportback 2,0 TDI 211KM
II V-ce Mister zlotu `12
- pawelec
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2012-10-01, 18:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Egling/Łódź
a może jakiś czujnik odpowiadający za coś ... nie dawno u kumpla w 1.9TDI AHU był ze padł czujnik odpowiadający za wskazania temp dla automatu podgrzewania świec żarowych ... tak wyszło według VAGa i od razu etka i problem kosztował 30 zł w sklepie ... też myślał ze może świece, bo nie wymieniane już 2 czy 3 rok, a tu pikuś