[A6 C4] Audi a6 c4 2.0 16v 140 problem z praca silnika
-
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zamość
Dzięki za odp hubos
Mam pytanie przyszła mi pompa do centralki jak kupiłem auto nie było jej .
1. I nie wiem jak ją zamontować . Przewody wychodzą przy akumulatorze nie widzę tam żadnego mocowania na to urządzenie , mam je porostu tam położyć ?
2. Ma być wejściami na przewody do góry czy do dołu ?
3. Podłączyłem działa ale z pilota nie łapie jest jakiś bezpiecznik który odpowiada za sygnał z pilota ? Jak tak to w której skrzynce się znajduje .
Baterie raczej są ok bo po wciśnięciu dioda daje czerwone sygnały .
Mam pytanie przyszła mi pompa do centralki jak kupiłem auto nie było jej .
1. I nie wiem jak ją zamontować . Przewody wychodzą przy akumulatorze nie widzę tam żadnego mocowania na to urządzenie , mam je porostu tam położyć ?
2. Ma być wejściami na przewody do góry czy do dołu ?
3. Podłączyłem działa ale z pilota nie łapie jest jakiś bezpiecznik który odpowiada za sygnał z pilota ? Jak tak to w której skrzynce się znajduje .
Baterie raczej są ok bo po wciśnięciu dioda daje czerwone sygnały .
-
- Adept
- Posty: 13
- Rejestracja: 2014-12-01, 16:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Suwałki
-
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zamość
Z tydzień temu ktoś zakładał taki wątek do 2.8 v6 i okazało się że trzeba .
Ja nie widzę sensu adaptacji części która już była w tym aucie .
Ale po czyszczeniu czy przestawianiu jej komp dostosował się do wcześniejszych ustawień przepustnicy wiec może i trzeba .
Wieczorem będę miał czas to przewertuje forum .
Ja nie widzę sensu adaptacji części która już była w tym aucie .
Ale po czyszczeniu czy przestawianiu jej komp dostosował się do wcześniejszych ustawień przepustnicy wiec może i trzeba .
Wieczorem będę miał czas to przewertuje forum .
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Może chodziło o 2,6 ABC bo w AAH to chyba nie robi się adaptacji przepustnicy - albo czymś nie wiem
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zamość
Wstawiałem opornik ale nic nie dało bo akurat wszystko było ok . Ale pomyślałem że podłącze go pod Vag-a , po ostatnich zabawach kasowałem błędy a tu błąd stabilizatora obrotów biegu jałowego jak wskoczy mi na obroty podczas jazdy podłącze go ponownie jak wyskoczy ten sam błąd to coś z tym krokowym nie tak .
1.Wziąłem się za kiepskie palenie na benzynie . Zacząłem od wtryskiwacza rozruchowego wyciągnąłem wtyczkę 2 pinowa na włączonej stacyjce na jednym 12 V a na 2 nic to przewód sygnałowy ?
Masę brałem z bloku .
2. Jak sprawdzić czy ten wtryskiwacz działa ? W moim przypadku nic nie słychać po włączonej stacyjce .Wydaje on jakieś dźwięki ?
3. Jest jakiś bezpiecznik który odpowiada za ten wtryskiwacz ?
4.Widzę że w obrębie wtryskiwacza rozruchowego jest 3 wtyki 2 pinowe niebieskie zastanawiam się czy czasami ich też źle nie podłączył skoro krokowy był podmieniony z czujnikiem wody .
5. Kilka dni temu skoczył sie gaz wiec przełączyłem na benzynę zacząłem kręcić i nic po ok 4 s kręcenia zaskoczył na 3 s i gasł i tak z 10 razy . Zostawiłem go na 2 min i wyciągnąłem bezpiecznik 214(jak dobrze pamiętam ) i ten najwyższy obok , oba znajdują się pod maską i poodciskałem te bezpieczniki które są po lewej stronie kierowcy zaraz za progiem . Wsiadam do auta zapalił od strzała . Za 2 dni to samo problem z odpaleniem na benzynie .
Często podczas jazdy słychać z okolic progu albo kierownicy że jakiś stycznik załącza się i rozłącza i tak kilka razy jakby nie łączył ale ciężko zlokalizować który bo zawsze jest to podczas jazdy stacyjka od gazu wykluczona bo ja sprawdzałem .
1.Wziąłem się za kiepskie palenie na benzynie . Zacząłem od wtryskiwacza rozruchowego wyciągnąłem wtyczkę 2 pinowa na włączonej stacyjce na jednym 12 V a na 2 nic to przewód sygnałowy ?
Masę brałem z bloku .
2. Jak sprawdzić czy ten wtryskiwacz działa ? W moim przypadku nic nie słychać po włączonej stacyjce .Wydaje on jakieś dźwięki ?
3. Jest jakiś bezpiecznik który odpowiada za ten wtryskiwacz ?
4.Widzę że w obrębie wtryskiwacza rozruchowego jest 3 wtyki 2 pinowe niebieskie zastanawiam się czy czasami ich też źle nie podłączył skoro krokowy był podmieniony z czujnikiem wody .
5. Kilka dni temu skoczył sie gaz wiec przełączyłem na benzynę zacząłem kręcić i nic po ok 4 s kręcenia zaskoczył na 3 s i gasł i tak z 10 razy . Zostawiłem go na 2 min i wyciągnąłem bezpiecznik 214(jak dobrze pamiętam ) i ten najwyższy obok , oba znajdują się pod maską i poodciskałem te bezpieczniki które są po lewej stronie kierowcy zaraz za progiem . Wsiadam do auta zapalił od strzała . Za 2 dni to samo problem z odpaleniem na benzynie .
Często podczas jazdy słychać z okolic progu albo kierownicy że jakiś stycznik załącza się i rozłącza i tak kilka razy jakby nie łączył ale ciężko zlokalizować który bo zawsze jest to podczas jazdy stacyjka od gazu wykluczona bo ja sprawdzałem .
-
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2013-06-04, 18:31
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: B-B
Opornik wstawia się zamiast czujnika temperatury, a stabilizator się mostkuje.
1.Odłącz czujnik temperatury silnika ten biały 2 pionwy wtedy w trybie awaryjnym wtryskiwacz rozruchowy musi zadziałać i coś się musi pojawić na wtyczce.
2.Ja tylko słysze pompe paliwa.Bez wyciągnięcia sie pewnie nie obejdzie.
3.Sam szukam schematów do tego silnika i wszędzie lipa, a sprawdź czy to nie przekaźnik pompy paliwa się zacina.Nie wiem który to ale wyciagaj po jednym po przekreceniu stacyjki nie bedzie pompy slychac to ten
4.Musiałbym sprawdzić pod maską,a tu pogoda lipna
5.Bezpiecznik termiczny ten metalowy??
1.Odłącz czujnik temperatury silnika ten biały 2 pionwy wtedy w trybie awaryjnym wtryskiwacz rozruchowy musi zadziałać i coś się musi pojawić na wtyczce.
2.Ja tylko słysze pompe paliwa.Bez wyciągnięcia sie pewnie nie obejdzie.
3.Sam szukam schematów do tego silnika i wszędzie lipa, a sprawdź czy to nie przekaźnik pompy paliwa się zacina.Nie wiem który to ale wyciagaj po jednym po przekreceniu stacyjki nie bedzie pompy slychac to ten
4.Musiałbym sprawdzić pod maską,a tu pogoda lipna
5.Bezpiecznik termiczny ten metalowy??
-
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zamość
Przekaźnik od pompy to ten ostatni od prawej pod kierownicą nr 208 .
Ale jest raczej dobry bo pompa chodzi za każdym razem .
Zamówiłem czujnik zegarowy do spr ciśnienia jak dojdzie to wepnę się w rozdzielacz i spr jakie jest ciśnienie .
Sprawdzając bezpieczniki w nadprożu i pod kierownicą natknąłem się na bałagan pozostawiony przez wcześniejszego mechanika albo właściciela .
A mianowicie mam problem z kilkoma przewodami
1 .
1 Prawy górny róg kostka różowa przewód biało czarny i niebiesko czerwony jak sie nie mylę .Od tylnej strony tej wtyczki przewód czarno biały jest ucięty i zaizolowany .
Od czego mogą być ? Mam błędy od poduszek i kontrolka oczywiście się nie świeci wiec może to od kontrolki ?
2.
2.Od czego może być ta wtyczka ?
3.
3. Stojące przed autem wtyczka jest po prawej stronie . Obstawiam czujnik temp. zewnętrznej .
4.
4. Lokalizacja po lewej stronie pod filtrem powietrza .
Ale jest raczej dobry bo pompa chodzi za każdym razem .
Zamówiłem czujnik zegarowy do spr ciśnienia jak dojdzie to wepnę się w rozdzielacz i spr jakie jest ciśnienie .
Sprawdzając bezpieczniki w nadprożu i pod kierownicą natknąłem się na bałagan pozostawiony przez wcześniejszego mechanika albo właściciela .
A mianowicie mam problem z kilkoma przewodami
1 .
1 Prawy górny róg kostka różowa przewód biało czarny i niebiesko czerwony jak sie nie mylę .Od tylnej strony tej wtyczki przewód czarno biały jest ucięty i zaizolowany .
Od czego mogą być ? Mam błędy od poduszek i kontrolka oczywiście się nie świeci wiec może to od kontrolki ?
2.
2.Od czego może być ta wtyczka ?
3.
3. Stojące przed autem wtyczka jest po prawej stronie . Obstawiam czujnik temp. zewnętrznej .
4.
4. Lokalizacja po lewej stronie pod filtrem powietrza .
-
- Adept
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zamość
1. Tak wybacz brzozowa spojrzałem pobieżnie na zdjęcie wnętrze jest różowe
2. Bez bezpiecznika
3. Zamówiłem wczoraj dziś odebrałem ale widzę ze do zwrotu albo może brak mi jeszcze przejściówki ? Kupiłem ale z innym wtykiem .
3
Wtyczka na foto jest okrągła a czujnik mam prostokątny .
4. Wczoraj jak wymieniałem rozrząd to to zobaczyłem ze w lewej lampie ten przewód jest podłączony a prawa ma zaślepkę w tym miejscu pewnie lampa była zmieniana ale już bez elek.
2. Bez bezpiecznika
3. Zamówiłem wczoraj dziś odebrałem ale widzę ze do zwrotu albo może brak mi jeszcze przejściówki ? Kupiłem ale z innym wtykiem .
3
Wtyczka na foto jest okrągła a czujnik mam prostokątny .
4. Wczoraj jak wymieniałem rozrząd to to zobaczyłem ze w lewej lampie ten przewód jest podłączony a prawa ma zaślepkę w tym miejscu pewnie lampa była zmieniana ale już bez elek.