[A6 C4] Audi a6 c4 2.0 16v 140 problem z praca silnika

Wszystkie elementy elektryki znajdujące się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

80-85 stopnii, 200-300 Ohm
Ostatnio zmieniony 2014-12-14, 17:43 przez hubos21, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Revird
Adept
Adept
Posty: 30
Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zamość

Post autor: Revird »

Dzięki za odp hubos

Mam pytanie przyszła mi pompa do centralki jak kupiłem auto nie było jej .


1. I nie wiem jak ją zamontować . Przewody wychodzą przy akumulatorze nie widzę tam żadnego mocowania na to urządzenie , mam je porostu tam położyć ?
2. Ma być wejściami na przewody do góry czy do dołu ?

3. Podłączyłem działa ale z pilota nie łapie jest jakiś bezpiecznik który odpowiada za sygnał z pilota ? Jak tak to w której skrzynce się znajduje .

Baterie raczej są ok bo po wciśnięciu dioda daje czerwone sygnały .
oldkloss
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2013-06-04, 18:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: B-B

Post autor: oldkloss »

Przekręcasz kluczyk w zamku od kierowcy na zamknij i przytrzymujesz przycisk na kluczyku 3 sekundy tak się koduje kluczyk.Co do pompy to musiałbym tam luknac.
Revird
Adept
Adept
Posty: 30
Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zamość

Post autor: Revird »

Wiem ale zakładać nowy temat by się dowiedzieć jak ma być zamontowana pompa od centralki pomyślałem że szkoda śmiecić forum takim tematem i zadałem pytanie w tym . Nie miałem nigdy a6 a jak kupiłem auto to było bez pompy , a odp mogę dostać w jednym zdaniu .
wicher__91
Adept
Adept
Posty: 13
Rejestracja: 2014-12-01, 16:48
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Suwałki

Post autor: wicher__91 »

Po wyjęciu przepustnicy trzeba robić adaptacje??
Revird
Adept
Adept
Posty: 30
Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zamość

Post autor: Revird »

Z tydzień temu ktoś zakładał taki wątek do 2.8 v6 i okazało się że trzeba .
Ja nie widzę sensu adaptacji części która już była w tym aucie .
Ale po czyszczeniu czy przestawianiu jej komp dostosował się do wcześniejszych ustawień przepustnicy wiec może i trzeba .
Wieczorem będę miał czas to przewertuje forum .
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Może chodziło o 2,6 ABC bo w AAH to chyba nie robi się adaptacji przepustnicy - albo czymś nie wiem :)
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
oldkloss
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2013-06-04, 18:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: B-B

Post autor: oldkloss »

przepustnica jest mechaniczna i nie ma tps wiec nie trzeba nic robić
Revird
Adept
Adept
Posty: 30
Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zamość

Post autor: Revird »

Wstawiałem opornik ale nic nie dało bo akurat wszystko było ok . Ale pomyślałem że podłącze go pod Vag-a , po ostatnich zabawach kasowałem błędy a tu błąd stabilizatora obrotów biegu jałowego jak wskoczy mi na obroty podczas jazdy podłącze go ponownie jak wyskoczy ten sam błąd to coś z tym krokowym nie tak .

1.Wziąłem się za kiepskie palenie na benzynie . Zacząłem od wtryskiwacza rozruchowego wyciągnąłem wtyczkę 2 pinowa na włączonej stacyjce na jednym 12 V a na 2 nic to przewód sygnałowy ?
Masę brałem z bloku .
2. Jak sprawdzić czy ten wtryskiwacz działa ? W moim przypadku nic nie słychać po włączonej stacyjce .Wydaje on jakieś dźwięki ?
3. Jest jakiś bezpiecznik który odpowiada za ten wtryskiwacz ?
4.Widzę że w obrębie wtryskiwacza rozruchowego jest 3 wtyki 2 pinowe niebieskie zastanawiam się czy czasami ich też źle nie podłączył skoro krokowy był podmieniony z czujnikiem wody .


5. Kilka dni temu skoczył sie gaz wiec przełączyłem na benzynę zacząłem kręcić i nic po ok 4 s kręcenia zaskoczył na 3 s i gasł i tak z 10 razy . Zostawiłem go na 2 min i wyciągnąłem bezpiecznik 214(jak dobrze pamiętam ) i ten najwyższy obok , oba znajdują się pod maską i poodciskałem te bezpieczniki które są po lewej stronie kierowcy zaraz za progiem . Wsiadam do auta zapalił od strzała . Za 2 dni to samo problem z odpaleniem na benzynie .

Często podczas jazdy słychać z okolic progu albo kierownicy że jakiś stycznik załącza się i rozłącza i tak kilka razy jakby nie łączył ale ciężko zlokalizować który bo zawsze jest to podczas jazdy stacyjka od gazu wykluczona bo ja sprawdzałem .
oldkloss
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2013-06-04, 18:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: B-B

Post autor: oldkloss »

Opornik wstawia się zamiast czujnika temperatury, a stabilizator się mostkuje.

1.Odłącz czujnik temperatury silnika ten biały 2 pionwy wtedy w trybie awaryjnym wtryskiwacz rozruchowy musi zadziałać i coś się musi pojawić na wtyczce.
2.Ja tylko słysze pompe paliwa.Bez wyciągnięcia sie pewnie nie obejdzie.
3.Sam szukam schematów do tego silnika i wszędzie lipa, a sprawdź czy to nie przekaźnik pompy paliwa się zacina.Nie wiem który to ale wyciagaj po jednym po przekreceniu stacyjki nie bedzie pompy slychac to ten :mrgreen:
4.Musiałbym sprawdzić pod maską,a tu pogoda lipna :-(
5.Bezpiecznik termiczny ten metalowy??
Revird
Adept
Adept
Posty: 30
Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zamość

Post autor: Revird »

Przekaźnik od pompy to ten ostatni od prawej pod kierownicą nr 208 .
Ale jest raczej dobry bo pompa chodzi za każdym razem .
Zamówiłem czujnik zegarowy do spr ciśnienia jak dojdzie to wepnę się w rozdzielacz i spr jakie jest ciśnienie .

Sprawdzając bezpieczniki w nadprożu i pod kierownicą natknąłem się na bałagan pozostawiony przez wcześniejszego mechanika albo właściciela .

A mianowicie mam problem z kilkoma przewodami

1 .
Obrazek

1 Prawy górny róg kostka różowa przewód biało czarny i niebiesko czerwony jak sie nie mylę .Od tylnej strony tej wtyczki przewód czarno biały jest ucięty i zaizolowany .
Od czego mogą być ? Mam błędy od poduszek i kontrolka oczywiście się nie świeci wiec może to od kontrolki ?

2.

Obrazek



2.Od czego może być ta wtyczka ?

3. Obrazek

3. Stojące przed autem wtyczka jest po prawej stronie . Obstawiam czujnik temp. zewnętrznej .

4. Obrazek

4. Lokalizacja po lewej stronie pod filtrem powietrza .
oldkloss
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2013-06-04, 18:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: B-B

Post autor: oldkloss »

1. Nie wiem o który chodzi (prawy górny róg masz brązową kostke)
2. Wyglada jak coś dołożone (nie ma bezpiecznika w środku?)
3.Czujnik temperatury zew
4.regulacja elektryczna wysokości lamp.
Revird
Adept
Adept
Posty: 30
Rejestracja: 2014-10-30, 18:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zamość

Post autor: Revird »

1. Tak wybacz brzozowa spojrzałem pobieżnie na zdjęcie wnętrze jest różowe :)

2. Bez bezpiecznika

3. Zamówiłem wczoraj dziś odebrałem ale widzę ze do zwrotu albo może brak mi jeszcze przejściówki ? Kupiłem ale z innym wtykiem .

3 Obrazek

Wtyczka na foto jest okrągła a czujnik mam prostokątny .

4. Wczoraj jak wymieniałem rozrząd to to zobaczyłem ze w lewej lampie ten przewód jest podłączony a prawa ma zaślepkę w tym miejscu pewnie lampa była zmieniana ale już bez elek.
oldkloss
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2013-06-04, 18:31
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: B-B

Post autor: oldkloss »

1.Musiałbym popatrzeć tam na razie pogoda lipna
2.Jakbyś po tym kabelku poszedł gdzie mniej wiecej idzie(na ile bedzie możliwość.
3.Tu sie wstrzymaj bo teraz patrze a to lewa strona komory silnika zielona wtyczka kojarzy mi sie z kompresorem klimatyzacji ale jeszcze sprawdze.
Awatar użytkownika
deep
Mechanik
Mechanik
Posty: 176
Rejestracja: 2014-06-20, 10:49
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: DOA

Post autor: deep »

Zielona wtyczka - przynajmniej w 2.3 była właśnie od kompresora klimy. Tu pewnie jest to samo :ok:
Audi 100 C4 2.3E AAR Quattro 91' Sedan Blos
Honda Civic VI 1.4Is EJ9 96'
ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”