[100 C4] Kontrolka ciśnienia oleju.
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-06-09, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
[100 C4] Kontrolka ciśnienia oleju.
Cześć wszystkim,
mam mały problem z moim audi. Od jakiegoś czasu po odpaleniu silnika zaczyna mi migać i pikać kontrolka oleju. Miga co jakiś czas i przestaje. Olej jest, sprawdzałam osobiście. Mechanik, który mi pomaga nie jest jednak w stanie znaleźć schematu elektrycznego mojego modelu. Posiadam c4 v6 z silnikiem 2.8 E z 91 roku. Po internetach szukałam ale nic nie znalazłam. Samochód kupiony niedawno (jakieś 2 miesiące temu) i już zostało wiele rzeczy wymienionych/naprawionych. Oprócz kontrolki świecą się także kończące się klocki hamulcowe, mimo że były one sprawdzane, są dobre. Co jakiś czas tez zaobserwowałam migającą kontrolkę paliwa, gdy bak był zatankowany do połowy.
Z góry dzięki za wszelką pomoc.
mam mały problem z moim audi. Od jakiegoś czasu po odpaleniu silnika zaczyna mi migać i pikać kontrolka oleju. Miga co jakiś czas i przestaje. Olej jest, sprawdzałam osobiście. Mechanik, który mi pomaga nie jest jednak w stanie znaleźć schematu elektrycznego mojego modelu. Posiadam c4 v6 z silnikiem 2.8 E z 91 roku. Po internetach szukałam ale nic nie znalazłam. Samochód kupiony niedawno (jakieś 2 miesiące temu) i już zostało wiele rzeczy wymienionych/naprawionych. Oprócz kontrolki świecą się także kończące się klocki hamulcowe, mimo że były one sprawdzane, są dobre. Co jakiś czas tez zaobserwowałam migającą kontrolkę paliwa, gdy bak był zatankowany do połowy.
Z góry dzięki za wszelką pomoc.
- rychu1717
- Mechanik
- Posty: 154
- Rejestracja: 2014-09-24, 14:32
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Wadowice
Nie wiem czy to nie będzie problem z zimnym latami w liczniku, a czy kontrolka od klocków piszczy i mruga cały czas czy zdarza się że czasem jest ok??
Ostatnio zmieniony 2015-06-09, 18:10 przez rychu1717, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-06-09, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
Kontrolka klocków świeci w momentach kiedy nie świeci olej i paliwo. Generalnie ona świeci najczęściej, ale nie piszczy.
EDIT: auto od zakupu ma wylany prędkościomierz. Licznik chodzi raczej od święta. Postaram się wrzucić zdjęcie żeby widać było o co chodzi.
EDIT: auto od zakupu ma wylany prędkościomierz. Licznik chodzi raczej od święta. Postaram się wrzucić zdjęcie żeby widać było o co chodzi.
Ostatnio zmieniony 2015-06-09, 19:43 przez aleksandra, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-06-09, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
Tak, kontrolka oleju piszczy 3 razy po odpaleniu, czasem w trakcie jazdy. Potem miga jeszcze chwile, gaśnie i zaczynają świecić klocki.
EDIT. Lepsze zdjęcie.
EDIT. Lepsze zdjęcie.
Ostatnio zmieniony 2015-06-09, 22:34 przez aleksandra, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
aleksandra,
Ze strony Adm. prośba o egzekwowanie regulaminu forum :
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=29
, m.in. pkt. 13
czyli
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=117061#117061
przywitaj się .
Ze strony Adm. prośba o egzekwowanie regulaminu forum :
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=29
, m.in. pkt. 13
czyli
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=117061#117061
przywitaj się .
-
- Adept
- Posty: 5
- Rejestracja: 2015-06-09, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Rzeszów
- JaroCzaro
- Adept
- Posty: 14
- Rejestracja: 2015-08-03, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Koluszki
Witam. Tutaj masz prawie wszystkie rysunki instalatorskie do swojego autka.
Tylko szkoda że nie podałaś typu silnika gdybym go znał mógł bym może bardziej pomóc.
http://ifinterface.com/prog/car/prog2/inprog.php
Jeśli chcesz sprawdzić temat klocków hamulcowych weź miernik i zmierz rezystancję między przewodami które dochodzą do tego "czujnika" powinny być dwa przewody mierz w ten sposób : przewód pierwszy do masy, przewód drugi do masy, oraz obydwa względem siebie czyli jeden do drugiego. Jeśli miernik wskaże nieskończoność bądź rezystancję w mega omach tedy wiesz że wiązka jest lux. Tą samą akcje zrób z "czujnikiem" pierwszy pin do masy, drugi pin do masy. Jeśli wykonasz pomiary poprawnie wtedy możesz być pewna że okablowanie i sam "czujnik" jest ok tym samym zabrać się za komputer pokładowy tam może kryć się przyczyna twojej udręki.
[ Dodano: |23 Sie 2015|, o 14:12 ]
Tylko szkoda że nie podałaś typu silnika gdybym go znał mógł bym może bardziej pomóc.
http://ifinterface.com/prog/car/prog2/inprog.php
Jeśli chcesz sprawdzić temat klocków hamulcowych weź miernik i zmierz rezystancję między przewodami które dochodzą do tego "czujnika" powinny być dwa przewody mierz w ten sposób : przewód pierwszy do masy, przewód drugi do masy, oraz obydwa względem siebie czyli jeden do drugiego. Jeśli miernik wskaże nieskończoność bądź rezystancję w mega omach tedy wiesz że wiązka jest lux. Tą samą akcje zrób z "czujnikiem" pierwszy pin do masy, drugi pin do masy. Jeśli wykonasz pomiary poprawnie wtedy możesz być pewna że okablowanie i sam "czujnik" jest ok tym samym zabrać się za komputer pokładowy tam może kryć się przyczyna twojej udręki.
[ Dodano: |23 Sie 2015|, o 14:12 ]
Kontrolki jako takiej nie ale koleżance chodziło pewnie o wyświetlającą się lampkę alladyna na wyświetlaczupawel76 pisze:Ja wogole nie mam kontrolki oleju 100 C4 2.8 AAH
PZDR JaRo CzArO