[A6 C4] Podpięcie rozrusznika

Wszystkie elementy elektryki znajdujące się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

[A6 C4] Podpięcie rozrusznika

Post autor: Lechu »

Ktoś mi może odpowiedzieć na pytanie.
Jak podpiąć kable by sam rozrusznik zakręcił. CHodzi o to, że na ten moment nie mam kanału a samym rozrusznikiem muszę zakręcić, bez podawania paliwa a tym bardziej odpalania.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Zapodaj +12V na tą płaską wsuwkę to jest 12V po rozruchu. Nie zewrzyj gdzieś do masy niechcący :!:
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
afro89
Administrator
Administrator
Posty: 1028
Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszowice

Post autor: afro89 »

Chyba chodzi Ci o to żeby pokręcić rozrusznikiem bez odpalania silnika jak się domyślam. Jeśli w twoin AEL-u to chyba wystarczy odpiąć kostkę z nastawnika na pompie wtryskowej, i jak się nie mylę to chyba jeszcze jest elektrozawór na pompie wtryskowej i też możesz go odkręcić i nie odpali auto.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426

Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Awatar użytkownika
Lechu
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 317
Rejestracja: 2011-08-30, 22:57
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: z nienacka

Post autor: Lechu »

J.A.G pisze: na tą płaską wsuwkę to jest 12V po rozruchu
jakiś schemat bo nie wiem o jaką wsuwkę Ci chodzi .
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Na elektromagnesie przy wytłoczonym "50"
Obrazek
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

jaka wsuwke? jak to odepniesz rozrusznik wogole nie przekreci
najszybciej zewrzyj obydwie sruby elektromagnesu soba np jakims srubokretem - przez to na chwile zakreci a nie odpali
Ostatnio zmieniony 2012-01-26, 18:37 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Dodek, pytasz jaką wsuwkę a potem piszesz że jak ją odepnie to nie odpali...
Jak niby ma kręcić rozrusznik po przekręceniu stacyjki? Siedzi murzyn i zwiera śrubokrętem elektromagnes? Po to jest zacisk 50 na rozruszniku (wsuwka), dajesz na niego +12V i kręci, trzeba odpiąć bo inaczej jak niby to zrobić, skoro idący tam przewód i jego wtyczka jest w izolacji.

Nr 3, wyjmij przewód i kawałkiem drugiego z taką wsuwką/wtyczką (jest tego pełno) podaj tam +12V.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-01-26, 18:52 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

chodziło o to ze jak odepniesz nr3 i próbujesz odpalać stacyjką by wytłumaczyc jakby ktoś sie totalnie nieznal a chciał jakos tak odpalać :mrgreen:

najszybciej to 2 z 3
a jak ma byc full profi to 1 z 3
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

W A80 maiłem prawdopodobnie skracany ten przewód i regularnie co jakiś czas zlatywała ta wsuwka z zacisku. Poparzyło się przy tym łapki o kolektor próbując w trasie wetknąć go na miejsce :-P
PS Połączenie 2 z 3 zupełnie nic nie da. Jeśli już to jak wcześniej pisałeś zwarcie 1 z 2.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Rikimaru
Mechanik
Mechanik
Posty: 220
Rejestracja: 2011-03-12, 10:18
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Elbląg

Post autor: Rikimaru »

Ja w traktorze zwierałem śruby nr 1 i 2 i silnik odpalał. :lol:
Los się musi odmienić
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

wyobraz sobie ze 1 jest wejsciem pradu.2 wyjsciem juz na rozrusznik.po drodze jest elektromagnes z wsuwka 3 umozliwia on poprzez swoja prace podane duzego natezenia pradu na rozrusznik.czyli jest wlacznikiem.wiec albo podamy lewy plus na 3 zeby zaimitowac stacyjke.lub zmostkujemy 1-2 wtedy niejako omijamy wlacznik.skoro 1 wchodzi prad i wychodzi 2 od razu na rozruch...nalezy uwazac przy tym bo prad jest naprawde spory i moze mocno iskrzyc taka zworka 1 z 2.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Dodek
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 794
Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: c.k
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Dodek »

zle :oops: napisałem najszybciej 1 z 2
AEL INSIDE
Awatar użytkownika
maly81
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 266
Rejestracja: 2011-05-23, 08:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok /Sztabin

Post autor: maly81 »

jak chcesz żeby odpalił napięcie na 1 na stałe, zmostkuj 1 do 3 to ci odjara jak jest wszystko ok masa na obudowe, jak dasz na 2 to będzie kręcił ale nie wbije elektrowłącznik
100 C4 quattro 2.8
80 B3 1.8 75 KM
ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”