[A6 C4] 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) Help!
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
[A6 C4] 00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95) Help!
Ostatnio przekładałem całe wnętrze w aucie i po wszystkim za diabła nie mogę się pozbyc świecącej kontrolkii air bag. Po kasowaniu błędu wyskakuje odrazu ponownie.
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High
Odrazu widac że chodzi o airbaga kierowcy tj w kierownicy, ściągałem ją sprawdzałem wszystko taśmę itp Zacząłem się zastanawiac czy czasami napinacz pasów też pod to nie podchodzi? Bo je również wymieniałem. Czy poprostu taśma nagle się skończyła?
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High
Odrazu widac że chodzi o airbaga kierowcy tj w kierownicy, ściągałem ją sprawdzałem wszystko taśmę itp Zacząłem się zastanawiac czy czasami napinacz pasów też pod to nie podchodzi? Bo je również wymieniałem. Czy poprostu taśma nagle się skończyła?
Ostatnio zmieniony 2014-06-12, 19:46 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
napinacz pasow.
side driver-siedzenie kierowcy
koniec tematu
side driver-siedzenie kierowcy
koniec tematu
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
nie.sa dwa bledy dla strony kierowcy i dwa dla pasazera..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- gumiss64
- Mechanik
- Posty: 236
- Rejestracja: 2011-12-14, 11:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: PGO
igniter > zapalnik tyczy się to poduszki w kierownicyThorny pisze:00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High
pretensioner >napinacz pasa
rezystancja za wysoka oznacza przerwę w obwodzie lub brak styku w kostkach.
Wysuń piny w kostce jaśka i je delikatnie podoginaj, Sprawdź taśmę za pomocą miernika czy któraś ze ścieżek nie ma przerwy. Miałem raz przypadek, gdzie poduszka straciła oporność, ale była zakupiona na giełdzie( wilgoć etc). sprawdź też rezystancję samego jaśka ~3Ω. rezystory zastępujące poduszki jak i napinacze mają około 3,5Ω
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
AUDI D2 [AEW]
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
gumiss64, w c4 nie ma odzielnego obwodu napinacza.sprawdzilem na rosstech.
przyjmiemy zaklady ze bedzie to napinacz?
kojarze blad z airbaga kierownicy i byl inny
zreszta..odlacz jaska i zczytaj bledy thorny
przyjmiemy zaklady ze bedzie to napinacz?
kojarze blad z airbaga kierownicy i byl inny
zreszta..odlacz jaska i zczytaj bledy thorny
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- gumiss64
- Mechanik
- Posty: 236
- Rejestracja: 2011-12-14, 11:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: PGO
Butterbean, mogę się założyć, że są dwa oddzielne obwody oraz dwa oddzielne DTC, a na poparcie mego stwierdzenia mam schemat
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig43.pdf
Nie tak dawno zapaliła mi się kontrolka AIR Bag i komunikowało napinacz, a przyczyną byly nie dolegające piny.
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig43.pdf
Nie tak dawno zapaliła mi się kontrolka AIR Bag i komunikowało napinacz, a przyczyną byly nie dolegające piny.
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
AUDI D2 [AEW]
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
Jutro będę kombinował dalej. Odepnę napinacz. Chociaż odpalałem auto bez poduchy i żaden inny błąd nie wyskoczył.
gumiss64, Chodzi o tą większą kostkę ? czy tą malutką co się wpina już bezpośrednio w poduchę?
Edit:
Ciekawi mnie czy czasami czegoś nie poluzowałem przy centralce od air bagów tej pod klimatronikiem. Z tego co pamiętam jest tam jedna taka większa wtyczka ale jej nie ruszałem wogóle.
[ Dodano: 2014-06-13, 17:14 ]
Więc dzisiaj odpiąłem napinacz i zczytałem błędy.
Wyskoczyło dodatkowo "00654 - Seat belt tensioner Igniter: Driver Side (N153) Resistance too high"
Czyli to nie wina napinacza.
Sprawdziłem też taśmę - rozebrałem tą malutką wtyczkę wpinaną do airbaga i sprawdzałem miernikiem przejście między nią a wtyczką dużą czerwoną z drugiej strony taśmy efekt był taki że jeden przewód w małej wtyczce nie miał żadnego odezwu w dużej czerwonej wtyczce a drugi przewód w "małej" miał przejscie na oba piny w dużej kostce za taśmą.
Chyba trzeba się rozglądac za nową taśmą?
gumiss64, Chodzi o tą większą kostkę ? czy tą malutką co się wpina już bezpośrednio w poduchę?
Edit:
Ciekawi mnie czy czasami czegoś nie poluzowałem przy centralce od air bagów tej pod klimatronikiem. Z tego co pamiętam jest tam jedna taka większa wtyczka ale jej nie ruszałem wogóle.
[ Dodano: 2014-06-13, 17:14 ]
Więc dzisiaj odpiąłem napinacz i zczytałem błędy.
Wyskoczyło dodatkowo "00654 - Seat belt tensioner Igniter: Driver Side (N153) Resistance too high"
Czyli to nie wina napinacza.
Sprawdziłem też taśmę - rozebrałem tą malutką wtyczkę wpinaną do airbaga i sprawdzałem miernikiem przejście między nią a wtyczką dużą czerwoną z drugiej strony taśmy efekt był taki że jeden przewód w małej wtyczce nie miał żadnego odezwu w dużej czerwonej wtyczce a drugi przewód w "małej" miał przejscie na oba piny w dużej kostce za taśmą.
Chyba trzeba się rozglądac za nową taśmą?
Ostatnio zmieniony 2014-06-12, 23:38 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
Kupiłem dzisiaj rezystory 2.2Ohm i 3 Ohm. wepnę "trójkę" przed taśmę. Bo muszę miec pewnośc po wymianie deski że wszystko do centralki Air'bag jest Good.
Edit :
Rozbebeszyłem dzisiaj tą kostkę dwu pinową dużą od poduchy i wpiąłem same piny bez plastikowej kostki. I wyskoczył błąd inny tj.
Airbag Igniter: Driver Side (N95)
Resistance too Low
Wpinałem rezystor przed taśmę tj airbag -> taśma -> tu odłączone <- rezystor -> dalsza wiązka.
Efekt był taki że dało się wykasowac błąd i nie wracał więc wykluczyłem uszkodzenia wiązki itp. Bo przekładałem dechę dlatego chciałem to sprawdzic.
Sprawdziłem opornośc poduszki ale podłączonej przez taśmę i wyszło 0.3 Ohm
Dla pewności mierzyłem rezystor który wykazywał ~3.7Ohm.
Czy poducha umarła?!?
Bo na chłopski rozum "opornośc zbyt mała" czyli przejście normalnie jest przez taśmę? Ale poduszka straciła swoją opornośc?
Edit :
Rozbebeszyłem dzisiaj tą kostkę dwu pinową dużą od poduchy i wpiąłem same piny bez plastikowej kostki. I wyskoczył błąd inny tj.
Airbag Igniter: Driver Side (N95)
Resistance too Low
Wpinałem rezystor przed taśmę tj airbag -> taśma -> tu odłączone <- rezystor -> dalsza wiązka.
Efekt był taki że dało się wykasowac błąd i nie wracał więc wykluczyłem uszkodzenia wiązki itp. Bo przekładałem dechę dlatego chciałem to sprawdzic.
Sprawdziłem opornośc poduszki ale podłączonej przez taśmę i wyszło 0.3 Ohm
Dla pewności mierzyłem rezystor który wykazywał ~3.7Ohm.
Czy poducha umarła?!?
Bo na chłopski rozum "opornośc zbyt mała" czyli przejście normalnie jest przez taśmę? Ale poduszka straciła swoją opornośc?
Ostatnio zmieniony 2014-06-17, 23:52 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2014-01-11, 19:29
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: jelenia góra
Witam. Pytanie do forumowiczów którzy rozbieraja samochody na częsci - wywaliło mi bład poduszki:
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High
tasma wraz z jaskiem sprawdzona omomierzem po rozłaczeniu kostki, która jest pod osłona kolumny kierowniczej i w tą strone jest ok - pokazuje opór 2,8ohma - czy wiazka która idzie do sterownika jest bezposrednio do niego puszczona, czy jest jeszcze gdzies jakies złacze, którędy dokładnie jest poprowadzona do sterownika?
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High
tasma wraz z jaskiem sprawdzona omomierzem po rozłaczeniu kostki, która jest pod osłona kolumny kierowniczej i w tą strone jest ok - pokazuje opór 2,8ohma - czy wiazka która idzie do sterownika jest bezposrednio do niego puszczona, czy jest jeszcze gdzies jakies złacze, którędy dokładnie jest poprowadzona do sterownika?
- Thorny
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2012-09-04, 15:34
- Imię: Robert
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1995
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Piła
- Płeć:
znalazłem coś takiego :
Edit :
Wymiana taśmy pomogła
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too Low
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too High
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Upper Limit Exceeded
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Lower Limit Exceeded
00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to positive
00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to ground
Possible Symptoms
Airbag Warning Light active
Possible Causes
Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty
Coil Spring with Slip Ring (F138) faulty
Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty
Possible Solutions
Check Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95)
Check Coil Spring with Slip Ring (F138)
Check Airbag Igniter Driver Side (N95)
Special Notes
When "Short to positive" or "Short to ground" is found, DO NOT CLEAR THE DTC. This can cause the airbag to deploy. See repair manual for more information.
Edit :
Wymiana taśmy pomogła
Ostatnio zmieniony 2014-07-05, 21:01 przez Thorny, łącznie zmieniany 1 raz.
Quattro illa amat hiberno!
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2013-05-25, 13:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków
Cześć,
pare dni temu mi też wyskoczyło :
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Kasowanie błędu nic nie pomaga.
Ten taśmonapinacz to jest to ? : LINK
pare dni temu mi też wyskoczyło :
00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
Kasowanie błędu nic nie pomaga.
Ten taśmonapinacz to jest to ? : LINK