Strona 1 z 1

[A6 C4] Zawarcie, pomoc w lokalizacji

: 2019-03-04, 21:53
autor: szajba
Witam,zacznę od tego że ratuje trupa, który obecnie stoi już 3 miesiąc i jest regularnie odpalany. wszystko wskazuje na to że mam u siebie zwarcie, nie wiem kiedy dokładnie do tego doszło, ale była wyciagana nagrzewnica, później wyszly problemy z odpalaniem. okazało sie że ECU pływa w wodzie, po wymianie jest teoretycznie ok, auto odpala i nie gaśnie.

W między czasie zauwazulem brak obrotomierza i brak połowy podświetlania licznika, nie wiem co było przyczyną braku podświetlenia, ale chyba coś spaliło żarówki, po podmianie na drugie zegary wyszło że sygnał z ECU na obrotomierz jest zwarty do plusa. Z nowym przewodem obroty wróciły. szczęśliwy ze juz ogarnięta elektryka poskładałem środek. Teraz wyszlo że gdy auto się nagrzeje, przekaźnik świec żarowych zaczyna grać "tiruriruriru" i jest to ewidentnie występowanie zwarcia pod wpływem drgań, gdy załącza się przekaźnik i praca silnika się zmienia, idą też zaklucenia na głośniki, charczenie rytmem podobne do przekaźnika.

Dodam tylko że przy szukaniu problemu z obrotomierzem, wszystkie kostki i mamy były traktowane kontakt isol.

Biorąc wszystkie fakty w kupę ewidentnie jest zawarcie, pytanie tylko w którym miejscu mogą byc koło siebke te wszystkie przewody... Nie uśmiecha mi się zrzucanie deski teraz gdy wszystko poskładałem. Przepraszam za chaotyczny styl, ale piszę z telefonu.

Pozdrawiam

: 2019-03-08, 20:00
autor: szajba
Zero pomysłów ?

: 2019-03-09, 07:37
autor: TheStig95
Właśnie przez ten chaotyczny styl ciężko zrozumieć o co w ogóle chodzi. Jeśli podejrzewasz problem z przekaźnikiem to go po prostu wymień. Niestety cała wiązka jest pod półką kierowcy i pod deską. Część zobaczysz po zdjęciu półki a resztę po zdjęciu deski. Zdjąć deskę to jest 1,5-2h roboty.