[100-SEDAN] Zderzak przód - za długi/szeroki (?)

Szyby, zderzaki, błotniki, maski i inne elementy blacharskie.
CLK
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2015-09-08, 08:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bełchatów

[100-SEDAN] Zderzak przód - za długi/szeroki (?)

Post autor: CLK »

Cześć,

Koło 4 miesięcy temu kupiłem swoje pierwsze 100 C4. Powoli staram się ją doprowadzać do stanu technicznego i wizualnego który mnie zadowoli.

Mam problem z przednim zderzakiem. Od byłego właściciela wiem, że samochód miał niedużą stłuczkę w której ucierpiał przód. Wtedy właśnie gość założył sobie lampy i maskę od A6..

Od początku zastanawiała mnie przerwa pomiędzy środkową listwą na którą mocujemy rejestrację a bocznymi(zdjęcie). Myślałem, że może dopasował od jakiegoś innego auta/modelu i stąd ta przerwa. Samochód miał dodatkowo zamiast dolnej kratki wsadzoną jakąś siatkę z ogrodniczego/budownalego ....
Zakupiłem używane ori dolne kartki i tu moje zaskoczenie - były o jakieś 2-3 cm krótsze. Powstała przerwa między lewą długą kratką a prawą krótką.
Pomyślałem, że może czegoś brakuje i temat odłożyłem póki co.

Ostatnio zakupiłem halogeny w zderzak i kratki do tych halogenów. Co ciekawe, ten zestaw również nie pasuje - identycznie 2-3 cm za krótki.

Stąd pytanie:
Czy jakieś wersje miały inną długość(szerokość) zderzaka?
Czy może jakiś "magik" który naprawiał to auto po dzwonie coś wyczarował?


Fotka przed dopasowywaniem kratek:
Oznaczyłem na niej przerwy między listwami


Obrazek
Ostatnio zmieniony 2016-02-01, 08:33 przez CLK, łącznie zmieniany 1 raz.
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

Wygląda na to, że masz zderzak z S4. A pokaż jak wygląda przy błotnikach, bo na tym zdjęciu nie widać.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
CLK
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2015-09-08, 08:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bełchatów

Post autor: CLK »

Generalnie zderzak z tego co pamiętam jest zamocowany po bokach "druciarsko" na jakiś wkręt czy coś w tym stylu. Zrobię fotki po pracy.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

zderzak wygląda na zwykly, nie eskowy, nie ma wlotów w dokładce z dołu jak to ma miejsce w S4, ciekawe co jest nie teges
te listwy górne masz dobrze podobijane na rogach? bo jakoś tak jakby odstawały
CLK
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2015-09-08, 08:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bełchatów

Post autor: CLK »

Listwy są raczej dobrze dobite - zweryfikuję to po pracy.
Gdyby były faktycznie źle założone i udało by się to spasować to zostaje jeszcze problem kratek. Jakim cudem za krótkie? :-) Wada produkcyjna odpada, bo próbowałem dopasować 2 komplety - Ori i zamienniki.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

szczerze nie mam pojęcia co do kratek, z kratkami jest tak jak piszezrywka właśnie, że do S4 zwykłe nie pasują, są za krótkie, może być że zderzak to szczep, poczekamy na foto jak zrobisz jak to wygląda jeszcze z boku :ok:
CLK
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2015-09-08, 08:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bełchatów

Post autor: CLK »

Zrobiłem fotki. Nie wiem tylko czy one coś wniosą do tematu. Niestety wczoraj nie miałem czasu na zrobienie lepszych :evil:


Prawa strona:
Obrazek

Lewa strona:
Obrazek
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

A moglbys zrobic zdjecie tak zeby bylo widac caly blotnik,kolo,kierunek przedni i boczny. Z tej perspektywy trudno jednoznacznie cos powiedxiec.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
CLK
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2015-09-08, 08:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bełchatów

Post autor: CLK »

zrywka, Pewnie, dorobię fotek po pracy.
Ostatnio zmieniony 2016-02-02, 09:08 przez CLK, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

myślę że jest to zwykły zderzak rzeźbiony, bo dolne kratki nie pasują ze zwykłego do s4, ale za to listwy górne już pasują, a w tym przypadku tutaj nie pasują nawet listwy górne
CLK
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2015-09-08, 08:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bełchatów

Post autor: CLK »

Dawid2542, Własnie tak myślałem, że to jakiś ulep... Generalnie gdzieś wyczytałem, że Eska nie miała halogenów w kratkach - prawda? U mnie mocowania na halogeny są.

Tak swoją drogą... Myślicie, że powinienem zmienić maskę i lampy na setkowe czy tak może zostać tak jak jest? :)
Mi to osobiście nie przeszkadza, tylko chciałbym poznać wasze opinie - czy to "zgodne ze sztuką" :-D
Awatar użytkownika
rychu1717
Mechanik
Mechanik
Posty: 154
Rejestracja: 2014-09-24, 14:32
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wadowice

Post autor: rychu1717 »

CLK, Jeśli odczuwasz taką potrzebę to zmień, jednak moje zdanie jest takie że jak się to podoba i zadowala Cię to zostaw sb, bo auto ma się tobie podobać i Ty decydujesz jak ma ostatecznie wyglądać. Jak zawsze znajdą się zwolennicy i przeciwnicy takiego wyglądu. :-)
zrywka
Mechanik
Mechanik
Posty: 112
Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kraków/Zamość

Post autor: zrywka »

Jeśli chodzi o przód A6`tkowy w A100 tak jak u ciebie, to ja bym dokończył raczej na A6 konwersję, niż tak zostawiać. Zmieniasz tylko zderzaki i listwy na bokach. Pop pierwsze masz problem ze środkowymi listwami z głowy, bo te z A100 to koszmar jakiś po pewnym czasie, po drugie lepiej wyglądają A6.

Ale to tylko moje zdanie.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”