[100-SEDAN] Zderzak przód - za długi/szeroki (?)
-
- Adept
- Posty: 12
- Rejestracja: 2015-09-08, 08:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bełchatów
[100-SEDAN] Zderzak przód - za długi/szeroki (?)
Cześć,
Koło 4 miesięcy temu kupiłem swoje pierwsze 100 C4. Powoli staram się ją doprowadzać do stanu technicznego i wizualnego który mnie zadowoli.
Mam problem z przednim zderzakiem. Od byłego właściciela wiem, że samochód miał niedużą stłuczkę w której ucierpiał przód. Wtedy właśnie gość założył sobie lampy i maskę od A6..
Od początku zastanawiała mnie przerwa pomiędzy środkową listwą na którą mocujemy rejestrację a bocznymi(zdjęcie). Myślałem, że może dopasował od jakiegoś innego auta/modelu i stąd ta przerwa. Samochód miał dodatkowo zamiast dolnej kratki wsadzoną jakąś siatkę z ogrodniczego/budownalego ....
Zakupiłem używane ori dolne kartki i tu moje zaskoczenie - były o jakieś 2-3 cm krótsze. Powstała przerwa między lewą długą kratką a prawą krótką.
Pomyślałem, że może czegoś brakuje i temat odłożyłem póki co.
Ostatnio zakupiłem halogeny w zderzak i kratki do tych halogenów. Co ciekawe, ten zestaw również nie pasuje - identycznie 2-3 cm za krótki.
Stąd pytanie:
Czy jakieś wersje miały inną długość(szerokość) zderzaka?
Czy może jakiś "magik" który naprawiał to auto po dzwonie coś wyczarował?
Fotka przed dopasowywaniem kratek:
Oznaczyłem na niej przerwy między listwami
Koło 4 miesięcy temu kupiłem swoje pierwsze 100 C4. Powoli staram się ją doprowadzać do stanu technicznego i wizualnego który mnie zadowoli.
Mam problem z przednim zderzakiem. Od byłego właściciela wiem, że samochód miał niedużą stłuczkę w której ucierpiał przód. Wtedy właśnie gość założył sobie lampy i maskę od A6..
Od początku zastanawiała mnie przerwa pomiędzy środkową listwą na którą mocujemy rejestrację a bocznymi(zdjęcie). Myślałem, że może dopasował od jakiegoś innego auta/modelu i stąd ta przerwa. Samochód miał dodatkowo zamiast dolnej kratki wsadzoną jakąś siatkę z ogrodniczego/budownalego ....
Zakupiłem używane ori dolne kartki i tu moje zaskoczenie - były o jakieś 2-3 cm krótsze. Powstała przerwa między lewą długą kratką a prawą krótką.
Pomyślałem, że może czegoś brakuje i temat odłożyłem póki co.
Ostatnio zakupiłem halogeny w zderzak i kratki do tych halogenów. Co ciekawe, ten zestaw również nie pasuje - identycznie 2-3 cm za krótki.
Stąd pytanie:
Czy jakieś wersje miały inną długość(szerokość) zderzaka?
Czy może jakiś "magik" który naprawiał to auto po dzwonie coś wyczarował?
Fotka przed dopasowywaniem kratek:
Oznaczyłem na niej przerwy między listwami
Ostatnio zmieniony 2016-02-01, 08:33 przez CLK, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
Wygląda na to, że masz zderzak z S4. A pokaż jak wygląda przy błotnikach, bo na tym zdjęciu nie widać.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
A moglbys zrobic zdjecie tak zeby bylo widac caly blotnik,kolo,kierunek przedni i boczny. Z tej perspektywy trudno jednoznacznie cos powiedxiec.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
-
- Adept
- Posty: 12
- Rejestracja: 2015-09-08, 08:34
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bełchatów
Dawid2542, Własnie tak myślałem, że to jakiś ulep... Generalnie gdzieś wyczytałem, że Eska nie miała halogenów w kratkach - prawda? U mnie mocowania na halogeny są.
Tak swoją drogą... Myślicie, że powinienem zmienić maskę i lampy na setkowe czy tak może zostać tak jak jest?
Mi to osobiście nie przeszkadza, tylko chciałbym poznać wasze opinie - czy to "zgodne ze sztuką"
Tak swoją drogą... Myślicie, że powinienem zmienić maskę i lampy na setkowe czy tak może zostać tak jak jest?
Mi to osobiście nie przeszkadza, tylko chciałbym poznać wasze opinie - czy to "zgodne ze sztuką"
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
Jeśli chodzi o przód A6`tkowy w A100 tak jak u ciebie, to ja bym dokończył raczej na A6 konwersję, niż tak zostawiać. Zmieniasz tylko zderzaki i listwy na bokach. Pop pierwsze masz problem ze środkowymi listwami z głowy, bo te z A100 to koszmar jakiś po pewnym czasie, po drugie lepiej wyglądają A6.
Ale to tylko moje zdanie.
Ale to tylko moje zdanie.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było