[100-SEDAN] permanentny problem z wycieraczkami
- martinez
- Audi Mastah
- Posty: 700
- Rejestracja: 2011-06-20, 17:05
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Nowogard
doookładnie mam identycznie, aczkolwiek u mnie najlepiej sprawdzają sie same pióra Valeo! żadne Boshe i inne badziewia. Wymieniałem już chyba na wszystkie pióra i testowałem i tylko te jako tako sie sprawdzają choć jeszcze ze skokami nie miałem doczynienia ;/Dawid2542 pisze:ziemas, ja mam jedną krótszą drugą dłuższą a i tak od pasażera odstaje na Końcu, za okrągłe szyby mamy w furach i tyle
Moderator Facebookowy
Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Fabryczne dane mówią że dwie są po 55cm, czyli takie same.
Ostatnio zmieniony 2013-03-23, 21:25 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- vag_only
- Mechanik
- Posty: 209
- Rejestracja: 2011-05-19, 13:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: wlkp
witam nie chce zakładać nowego tematu napisze tutaj jaki mam problem..
Wycieraczki mi nie działają.. prąd dochodzi sprawdzałem miernikiem i na wszystkich kablach jest zasilanie i jedna masa.. przekaźnik cyka.. silniczek sprawny bo podłączałem na krotko.. nie wiem gdzie szukać przyczyny.. wrr a teraz deszcz pada co warto jeszcze sprawdzić?
Wycieraczki mi nie działają.. prąd dochodzi sprawdzałem miernikiem i na wszystkich kablach jest zasilanie i jedna masa.. przekaźnik cyka.. silniczek sprawny bo podłączałem na krotko.. nie wiem gdzie szukać przyczyny.. wrr a teraz deszcz pada co warto jeszcze sprawdzić?
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Yo,
Czy ktoś zajmował się mechanizmem tylnej wycieraczki? U mnie niestety ona nie działa z przyczyn technicznych (nie elektrycznych) więc tak myślę czy dało by radę to ogarnąć? czy pozostaje zakup używki?
Czy ktoś zajmował się mechanizmem tylnej wycieraczki? U mnie niestety ona nie działa z przyczyn technicznych (nie elektrycznych) więc tak myślę czy dało by radę to ogarnąć? czy pozostaje zakup używki?
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
-
- Audi Mastah
- Posty: 729
- Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: KR/TK
witajcie Panowie,
odgrzeje kotlecika troszke.. mianowicie niedlugo przed swietami bede mial troszke czasu i chcialem zaopiekowac sie w koncu moimi wycieraczkami. na pierwszy rzut leci wymiana pompki spryskiwacza a na drugi same wycieraczki
wycieraczki zaczely pracowac skokowo a momentami nawet przycinac się na sekunde zeby pracowac dalej. mam wrazenie ze silnik pracuje na ostatnich tchach.. tylko pytanie czy to silnik umiera czy po prostu cos stanowi dla niego za duzy opor?
jak mozna w miare sprawnie sprawdzic mechanizm czy nadaje się do czegoś jeszcze? chcialbym to wybebeszyć, odratować jesli się da lub zastąpic 'nowym' sprawnym. bardzo prosilbym o jakis krotki manual albo podeslanie jakiegos linku z tutorialem jak dostac się do mechanizmu i jak o niego zadbac ?
dzieki wielkie
odgrzeje kotlecika troszke.. mianowicie niedlugo przed swietami bede mial troszke czasu i chcialem zaopiekowac sie w koncu moimi wycieraczkami. na pierwszy rzut leci wymiana pompki spryskiwacza a na drugi same wycieraczki
wycieraczki zaczely pracowac skokowo a momentami nawet przycinac się na sekunde zeby pracowac dalej. mam wrazenie ze silnik pracuje na ostatnich tchach.. tylko pytanie czy to silnik umiera czy po prostu cos stanowi dla niego za duzy opor?
jak mozna w miare sprawnie sprawdzic mechanizm czy nadaje się do czegoś jeszcze? chcialbym to wybebeszyć, odratować jesli się da lub zastąpic 'nowym' sprawnym. bardzo prosilbym o jakis krotki manual albo podeslanie jakiegos linku z tutorialem jak dostac się do mechanizmu i jak o niego zadbac ?
dzieki wielkie
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...