[100-SEDAN] permanentny problem z wycieraczkami

Szyby, zderzaki, błotniki, maski i inne elementy blacharskie.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

ziemas, ja mam jedną krótszą drugą dłuższą a i tak od pasażera odstaje na Końcu, za okrągłe szyby mamy w furach i tyle
Awatar użytkownika
martinez
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 700
Rejestracja: 2011-06-20, 17:05
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Nowogard

Post autor: martinez »

Dawid2542 pisze:ziemas, ja mam jedną krótszą drugą dłuższą a i tak od pasażera odstaje na Końcu, za okrągłe szyby mamy w furach i tyle
doookładnie mam identycznie, aczkolwiek u mnie najlepiej sprawdzają sie same pióra Valeo! żadne Boshe i inne badziewia. Wymieniałem już chyba na wszystkie pióra i testowałem i tylko te jako tako sie sprawdzają choć jeszcze ze skokami nie miałem doczynienia ;/
Moderator Facebookowy Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Fabryczne dane mówią że dwie są po 55cm, czyli takie same.
Ostatnio zmieniony 2013-03-23, 21:25 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

A czy te tulejki nie byly w nowszych furach te same np?
Mozna je wybic z korpusu czy jak sie do nich dobrac? Wyciagać trzeba mechanizm?
160+PS
Awatar użytkownika
Misiek
Mechanik
Mechanik
Posty: 181
Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: Misiek »

Ja ostatnio zmieniłem na bezszkieletowe wycieraczki 2x55cm firmy Five Star i powiem że są :ok: idealnie przylegają do szybki i pięknie zbierają póki co :P
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC :)
Awatar użytkownika
vag_only
Mechanik
Mechanik
Posty: 209
Rejestracja: 2011-05-19, 13:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: wlkp

Post autor: vag_only »

witam nie chce zakładać nowego tematu napisze tutaj jaki mam problem..
Wycieraczki mi nie działają.. prąd dochodzi sprawdzałem miernikiem i na wszystkich kablach jest zasilanie i jedna masa.. przekaźnik cyka.. silniczek sprawny bo podłączałem na krotko.. nie wiem gdzie szukać przyczyny.. wrr a teraz deszcz pada co warto jeszcze sprawdzić? :)
Audi C4 5 cylinder 2.5 TDI

http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=56
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

Post autor: Dawid2542 »

vag_only, może mechanizm się zapiekł gdzieś na tych tulejach?
Hincó
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 331
Rejestracja: 2011-06-26, 14:29
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bochnia

Post autor: Hincó »

Mi nerwy psul pająk aż się zadymilo, tez słyszałem przekaźnik, tylko jak juz działały to czasami bardzo powoli. .. 19zl i jak nowe ;-)
160+PS
Awatar użytkownika
vag_only
Mechanik
Mechanik
Posty: 209
Rejestracja: 2011-05-19, 13:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: wlkp

Post autor: vag_only »

no to sprawdzę tego pająka a jak się włacza czasówki to przekaźnika nie słychać moze faktycznie to :) mechanizm chodzi normalnie bo podłączyłem na krótko pod zasilacz ;-)
Audi C4 5 cylinder 2.5 TDI

http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=56
Awatar użytkownika
kornikbp
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 784
Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: kornikbp »

Yo,
Czy ktoś zajmował się mechanizmem tylnej wycieraczki? U mnie niestety ona nie działa z przyczyn technicznych (nie elektrycznych) więc tak myślę czy dało by radę to ogarnąć? czy pozostaje zakup używki?
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
MarcinC
Adept
Adept
Posty: 14
Rejestracja: 2013-11-13, 13:37
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ełk

Post autor: MarcinC »

Moim sposobem na słabo wycierającą wycieraczkę od strony kierowcy jest wsadzenie ramienia wycieraczki w imadło, aby łukowaty odcinek (zaznaczony na czerwono) wygiąć na płasko. Zrobione w dwóch C4 i śmiga aż miło :ok:

Obrazek
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

ja zrobiłem to samo i nie mam już problemu od dawna
GEKON Quattro
Awatar użytkownika
adriang92
Guru
Guru
Posty: 1310
Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Zbędowice

Post autor: adriang92 »

Będe musiał zrobić u siebie to samo przy zwykłych było ok, teraz mam płaskie to może w zimie nie dobierać, narazie jest ok :mrgreen:
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

nawet jak jest ramie załozone nacisnąc na ten przegób i to ramie się dognie. Dziwne to jest ale czemu to samo się odgina? możliwe?
GEKON Quattro
pablo90
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 729
Rejestracja: 2011-06-21, 18:00
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: KR/TK

Post autor: pablo90 »

witajcie Panowie,
odgrzeje kotlecika troszke.. mianowicie niedlugo przed swietami bede mial troszke czasu i chcialem zaopiekowac sie w koncu moimi wycieraczkami. na pierwszy rzut leci wymiana pompki spryskiwacza a na drugi same wycieraczki
wycieraczki zaczely pracowac skokowo a momentami nawet przycinac się na sekunde zeby pracowac dalej. mam wrazenie ze silnik pracuje na ostatnich tchach.. tylko pytanie czy to silnik umiera czy po prostu cos stanowi dla niego za duzy opor?
jak mozna w miare sprawnie sprawdzic mechanizm czy nadaje się do czegoś jeszcze? chcialbym to wybebeszyć, odratować jesli się da lub zastąpic 'nowym' sprawnym. bardzo prosilbym o jakis krotki manual albo podeslanie jakiegos linku z tutorialem jak dostac się do mechanizmu i jak o niego zadbac ?
dzieki wielkie
prędkość nie zabija, tylko zbyt szybkie jej wytracanie...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Elementy karoserii”