[100-AVANT.] Woda w nogach kierowcy
- pilary1122
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-24, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: kościerzyna
[100-AVANT.] Woda w nogach kierowcy
Witam!
Po obfitych deszczach i myciach mojej nieświadomości problemu, dopiero przy pierwszych dniach z temperaturą minusową strasznie zaczęły mi parować szyby...
Nie szło ich odparować, a na dodatek wszystkie pozamarzane od środka... Ale do sedna
Zauważyłem że woda leci mi na podstawe lewej nogi na nadkolu więc...
-Zdemontowałem cały tunel środkowy gdyż i tak miałem wyrwaną puchę lewarka zmiany biegów
-Zdemontowane przednie fotele
-Cały dywan wyjęty do wyschnięcia (ważył chyba 40kg i słabo wysycha)
No i tu się schody zaczynają...
-Uszczelniona gumka otwierania maski
-Ta zaślepka tuż za tą od linki
-No i moim Oczom ukazała się rozwarstwiona blacha tuż pod słupkiem przy skrzynce z bezpiecznikami niestety klejona już przez kogoś sylikonem
Co z tym zrobić, proszę o jakieś rady?
Blacha rozwarstwiła się chyba tylko na brzegu jakieś 3 mm ale tego nie fabrycznego sylikonu nie ruszałem aby jeszcze nie pogorszyć...
Jest może jakiś barwnik UV do wody abym mógł zlewać i zobaczyć w którym miejscu od środka dostaję się woda?
Już powoli tracę siły i monety z portfela przy mojej secie...
Z góry dziękuje: ]
Zdjęcia podglądowe...
Po obfitych deszczach i myciach mojej nieświadomości problemu, dopiero przy pierwszych dniach z temperaturą minusową strasznie zaczęły mi parować szyby...
Nie szło ich odparować, a na dodatek wszystkie pozamarzane od środka... Ale do sedna
Zauważyłem że woda leci mi na podstawe lewej nogi na nadkolu więc...
-Zdemontowałem cały tunel środkowy gdyż i tak miałem wyrwaną puchę lewarka zmiany biegów
-Zdemontowane przednie fotele
-Cały dywan wyjęty do wyschnięcia (ważył chyba 40kg i słabo wysycha)
No i tu się schody zaczynają...
-Uszczelniona gumka otwierania maski
-Ta zaślepka tuż za tą od linki
-No i moim Oczom ukazała się rozwarstwiona blacha tuż pod słupkiem przy skrzynce z bezpiecznikami niestety klejona już przez kogoś sylikonem
Co z tym zrobić, proszę o jakieś rady?
Blacha rozwarstwiła się chyba tylko na brzegu jakieś 3 mm ale tego nie fabrycznego sylikonu nie ruszałem aby jeszcze nie pogorszyć...
Jest może jakiś barwnik UV do wody abym mógł zlewać i zobaczyć w którym miejscu od środka dostaję się woda?
Już powoli tracę siły i monety z portfela przy mojej secie...
Z góry dziękuje: ]
Zdjęcia podglądowe...
Ostatnio zmieniony 2014-12-29, 00:42 przez pilary1122, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
masz szyber?moze leci tamtedy?nie chce wierzyc ze szpara bedzie sie az tak lalo..jak wyglada sprawa uszczelnienia kosza wentylatora i nagrzewnicy?masz mokry dywan z obu stron czy tylko od strony kierowcy?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- pilary1122
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-24, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: kościerzyna
Na szczęście szybru nie mam...
Tylko od strony kierowcy...
Od nagrzewnicy sucho właśnie... Nawet te gąbki są suche od nagrzewnicy...
Teraz nie mam zbytnio możliwości garażowania auta i nie mogę wodą lać bo mrozy...
Nikt nie wie ile czasu ta woda tam się mogła zbierać być może przeciek mały ale przez lata swoje zrobiło... Ale nie chciał bym z tego powodu myć Sety suchą scierą : p
No ja już nie mam pomysłu... Sciągać błotnik i dalej szukać...
Odpływy też drożne, ten na środku jak ten w błotniku przy bezpiecznikach...
Tylko od strony kierowcy...
Od nagrzewnicy sucho właśnie... Nawet te gąbki są suche od nagrzewnicy...
Teraz nie mam zbytnio możliwości garażowania auta i nie mogę wodą lać bo mrozy...
Nikt nie wie ile czasu ta woda tam się mogła zbierać być może przeciek mały ale przez lata swoje zrobiło... Ale nie chciał bym z tego powodu myć Sety suchą scierą : p
No ja już nie mam pomysłu... Sciągać błotnik i dalej szukać...
Odpływy też drożne, ten na środku jak ten w błotniku przy bezpiecznikach...
- Danieles
- Mechanik
- Posty: 187
- Rejestracja: 2014-01-27, 15:28
- Imię: Daniel
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Malbork / Macroom
pilary1122 bardzo dokładnie i obrazowo opisał problem , potwierdzam ze miałem dokładnie ten sam problem ,identyczny dosłownie ,zdjęcia jakby mojego auta,
Myślę ze tu chodziło o wadę fabryczną ze złym zabezpieczeniem antykorozyjnym.
Mam nadzieję ze ja mojego problemu się pozbyłem przy okazji malowania auta, wyczyszczenie uszczelnienie i zamalowanie.
Myślę ze tu chodziło o wadę fabryczną ze złym zabezpieczeniem antykorozyjnym.
Mam nadzieję ze ja mojego problemu się pozbyłem przy okazji malowania auta, wyczyszczenie uszczelnienie i zamalowanie.
- pilary1122
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-24, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: kościerzyna
No nie stety takie uroki naszych Setek, aż miło pomyśleć ile godzin przy niej siedzę zamiast jechać nią na Wioskę ;p
Jest 50% szans że jak na razie jest ok... Audi zawalił śnieg a w środku dmuchawa sobie grzeje, po czym woda z przedniej szyby leje przez odpływ w błotniku...
Jest nadzieja ale zaraz na wiosnę błotnik, maska w kąt i będzie trzeba to zrobić jak powinno, przy okazji małe bąble na błotniku się usunie...
A tapicerka i tak do połowy stycznia poleży bo w delegację jadę. Obym się tylko nie wystraszył jak przyjadę, bo setka nieszczęśliwie pod chmurką narazie... : /
Jest 50% szans że jak na razie jest ok... Audi zawalił śnieg a w środku dmuchawa sobie grzeje, po czym woda z przedniej szyby leje przez odpływ w błotniku...
Jest nadzieja ale zaraz na wiosnę błotnik, maska w kąt i będzie trzeba to zrobić jak powinno, przy okazji małe bąble na błotniku się usunie...
A tapicerka i tak do połowy stycznia poleży bo w delegację jadę. Obym się tylko nie wystraszył jak przyjadę, bo setka nieszczęśliwie pod chmurką narazie... : /
- pilary1122
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-24, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: kościerzyna
Wiesz co ja bym tego tam nie zalepiał bo wtedy woda będzie się zbierać i poleci innym miejscem... Albo poleci gdzieś dalej nawet na drugą strone i będzie mylić ze woda leci od strony pasażera bądź nagrzewnicy...
Ja wolałem spróbować z pod maski... Ja na razie nie składam swojego tylko czekam ew zderzak lampy błotnik maska w kąt...
Ja wolałem spróbować z pod maski... Ja na razie nie składam swojego tylko czekam ew zderzak lampy błotnik maska w kąt...
AUDI 100 C4 AVANT LZ5U 2.0 16V JAKO DAWCA
Opis Części [kliknij TU]
Opis Części [kliknij TU]
- pilary1122
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-24, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: kościerzyna
- pilary1122
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-24, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: kościerzyna
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Bitex to szmelc
Lepszy specyfik to poliuretan w tubce coś jak silikon 300ml. Kosztuje to 15zl na poczatku jest dość geste , potem zaraz twardnieje , ale nie wysycha na skałe i peka na mrozie jak bitex ale jest dalej w miare elastyczne.
Tjunerzy zalewają tym tuleje gumowo-metalowe po wydarciu z nich gumy- aby usztywnić zawieszenie.
Specyfik idealnie nadaje sie do takich prac.
Jakby nawet miał szyberdach to rurka idzie pod tylny blotnik z jednej strony a z drugiej pod plastikową oslone przeciwbłotną w nadkolu przednim.
Leje sie najprawdopodobniej z nieszczelności pomiedzy plastikiem nagrzewnicy a nadwoziem , z racji iz to audi mialo dzwona i blacha sie pokrzywiła - co widac
Aby to w miare dobrze załatac -trzeba wykrecić wycieraczki i caly nawiew imiejsca podejrzane + skrzynke bezpiecznikwów +wlot do nagrzewnicy zaklajsrowac specyfikiem powyżej.
Lepszy specyfik to poliuretan w tubce coś jak silikon 300ml. Kosztuje to 15zl na poczatku jest dość geste , potem zaraz twardnieje , ale nie wysycha na skałe i peka na mrozie jak bitex ale jest dalej w miare elastyczne.
Tjunerzy zalewają tym tuleje gumowo-metalowe po wydarciu z nich gumy- aby usztywnić zawieszenie.
Specyfik idealnie nadaje sie do takich prac.
Jakby nawet miał szyberdach to rurka idzie pod tylny blotnik z jednej strony a z drugiej pod plastikową oslone przeciwbłotną w nadkolu przednim.
Leje sie najprawdopodobniej z nieszczelności pomiedzy plastikiem nagrzewnicy a nadwoziem , z racji iz to audi mialo dzwona i blacha sie pokrzywiła - co widac
Aby to w miare dobrze załatac -trzeba wykrecić wycieraczki i caly nawiew imiejsca podejrzane + skrzynke bezpiecznikwów +wlot do nagrzewnicy zaklajsrowac specyfikiem powyżej.
Ostatnio zmieniony 2015-01-11, 02:15 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE