[A6-AVANT.] Rozebranie fotela
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
[A6-AVANT.] Rozebranie fotela
Witam chce rozebrać fotel żeby dostać się do maty grzewczej oparcia. Jak najlepiej się do tego zabrać?
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
wyjac fotel.rozebrac plastiki dokola siedzieska rozkrecic po bokach siedzisko od oparcia.potem bedziesz widzial jak pospinana jest tapicerka do ramy.do gąbki poprzypinane jest oczkami drucianymi.tnij je i tyle.pozniej duuuzo latwiej to zlozyc na trytki.
zanim zaczniesz rozbierac to sprawdz ktora czesc wariuje.miernikiem kostke potraktuj.sprawdzasz na ciaglosc obwodu..
wszystko powyzej dotyczy siedzen kanapowych.
recaro podobne z tym ze latwiej sie dostac do mat.
zeby sobie ulatwic demontaz warto rozpiac przewody w kostce.czyli otworzyc ta kostke od tylu,i szpilka odblkowoac wsuwke i wysunac z kostki.pozwoli to rozdzielic obie cesci.
zanim zaczniesz rozbierac to sprawdz ktora czesc wariuje.miernikiem kostke potraktuj.sprawdzasz na ciaglosc obwodu..
wszystko powyzej dotyczy siedzen kanapowych.
recaro podobne z tym ze latwiej sie dostac do mat.
zeby sobie ulatwic demontaz warto rozpiac przewody w kostce.czyli otworzyc ta kostke od tylu,i szpilka odblkowoac wsuwke i wysunac z kostki.pozwoli to rozdzielic obie cesci.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
-
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2019-02-15, 21:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Podlaskie
Które piny sprawdzać miernikiem? Przeglądałem też forum audi 80 ale jakie kable konkretnie sprawdzać to nikt nie napisze...
Ostatnio zmieniony 2019-12-22, 15:27 przez Tibia74, łącznie zmieniany 1 raz.
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć: