witam dorwałem kierownice 3 ramienną bardzo ładną pochodzącą z audi a3 8l.
wieloklin nie pasuje,ale słyszałem że przejściówki idzie kupić.
a jak z kablami będzie wszystko pasować? bo poduchy jeszcze do niej nie dokupiłem i nie wiem czy kupować?
[ALL] kierownica 3ramienna
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
przejsciowka tasma i poucha ci potrzebna.o ile pamietam to poducha pasi do tasmy naszej c4..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
Tak na pierwszy rzut oka powinna pasować do taśmy okrągłej małej. A ta kiera chyba jest z wersji poliftowej, bo ma inne wcięcia niż przedlift, także zwróć uwagę na poduszkę, żebyś nie kupił złej.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
zrywka blad w sztuce.
okragla mala tasma-pasuje do 100c4 ale nie do a6c4 jak ma kolega w profilu..bo:
1.okragla tasma jest na mala dziure w przelaczniku...nie zgra sie dzyndzel od wylaczania kierunkow.
2.okragla tasma ma inna obudowe pajaka.w a6c4 jest miejsce w obudowie kolumny na tasme a w 100c4 tasma siedzi w kierownicy.
reasumujac..da sie to przerobic pod kwadrat tasme.potrzebna szlifierka wiertarka i troche checi.
okragla mala tasma-pasuje do 100c4 ale nie do a6c4 jak ma kolega w profilu..bo:
1.okragla tasma jest na mala dziure w przelaczniku...nie zgra sie dzyndzel od wylaczania kierunkow.
2.okragla tasma ma inna obudowe pajaka.w a6c4 jest miejsce w obudowie kolumny na tasme a w 100c4 tasma siedzi w kierownicy.
reasumujac..da sie to przerobic pod kwadrat tasme.potrzebna szlifierka wiertarka i troche checi.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Mechanik
- Posty: 112
- Rejestracja: 2013-04-01, 20:28
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kraków/Zamość
Butter czytaj co napisałem. Napisałem że będzie pasować do taśmy małej, a nie że do kolegi będzie pasowało, bo tego nie wiem.
Jeśli chodzi o przeróbki, to doradzam żeby to robić ostrożnie. to jest amelinium i łatwo przetrzeć to to na wylot. ja szlifierką musiałem ten cały dzyndzel jechać dookoła, żeby taśma weszła i go upierdzieliłem. a druga sprawa to przejściówka. nie wiem jak inne przejściówki z dużego na mały wieloklin, ale moja z alledrogo nie pasowała i musiałem ją sporo rezać pilnikiem - po samym wieloklinie. także jakbym miał doradzać, u mnie wszytkie koszty to mniej więcej cena Buttera za oryginał kierownika "-" 50 zł. więc oszczedzając nerwy lepiej wziąć oryginał.
Jeśli chodzi o przeróbki, to doradzam żeby to robić ostrożnie. to jest amelinium i łatwo przetrzeć to to na wylot. ja szlifierką musiałem ten cały dzyndzel jechać dookoła, żeby taśma weszła i go upierdzieliłem. a druga sprawa to przejściówka. nie wiem jak inne przejściówki z dużego na mały wieloklin, ale moja z alledrogo nie pasowała i musiałem ją sporo rezać pilnikiem - po samym wieloklinie. także jakbym miał doradzać, u mnie wszytkie koszty to mniej więcej cena Buttera za oryginał kierownika "-" 50 zł. więc oszczedzając nerwy lepiej wziąć oryginał.
Audi A4 B6 1.9 TDI PD (AVB+) 142 KM, 322 Nm 2003r. - jest
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
Audi A4 B5 1.9 TDI PD (AJM/AWX+) 155 KM, 344Nm 2000r. - jest
Audi S4 C4 2.2 TQ + LPG - LPG (AAN+) 271 KM, 422Nm 1994r. - było
Audi 90 2.3 10V + LPG (NG) 133 KM 1991r. - było
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
bezproblemowo daje sie to wsio zlozyc w calosc bez rezania dookola i rezania pilnikiem.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...