Audi 100 C4 (1991-1994) - widział ktoś?
-
- Adept
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-09-26, 14:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Dębica
Audi 100 C4 (1991-1994) - widział ktoś?
Witajcie.
Szukam pojazdu do rekreacyjnej jazdy.
Jest ogłoszenie:
Audi 100 C4 (1991-1994)
Do tego autka mam sporo ponad 400 km w jedną stronę
Widział go ktoś?
Warto?
Przy okazji:
Ile trzeba przygotować na pakiet startowy do takiego autka?
Mam na myśli rozrząd, olej+filtr. Jeszcze coś?
Szukam pojazdu do rekreacyjnej jazdy.
Jest ogłoszenie:
Audi 100 C4 (1991-1994)
Do tego autka mam sporo ponad 400 km w jedną stronę
Widział go ktoś?
Warto?
Przy okazji:
Ile trzeba przygotować na pakiet startowy do takiego autka?
Mam na myśli rozrząd, olej+filtr. Jeszcze coś?
Pozdrawiam.
Adam
Adam
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Na start to tak z 1000 zł licz. Do tego raczej będzie cię czekać wymiana lamp na soczewki bo zwykłe to szału nie ma. Sam się znowu rozglądam za C4 ale kurde - jak cena +/-4000-6000 to auta "takie se", a jak ładne to już pod 10 000 zł podchodzą - a tyle w życiu nie dam, bo dokładając kolejne 5000 zł to już kupię bez problemu C5 - a to już jest przepaść jeśli chodzi o technologię i komfort.... ale jednak C4 to C4
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- Apophis
- Czeladnik
- Posty: 91
- Rejestracja: 2016-09-14, 13:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: FZA
Sorki ale dla mnie C4 bije na łeb C5 pod kazdym względem jesli chodzi o utrzymanie i wnetrze z zewnątrz może C5 ladniejsze ale komfort C4 jest super. Nie przyjmuje tu topowych wersji C5 bo to nie ta liga co zwykłe C5przemoprzem pisze:ł to już kupię bez problemu C5 - a to już jest przepaść jeśli chodzi o technologię i komfort.... ale jednak C4 to C4
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Pomimo dużego sentymentu do C4 nie przekonasz mnie że zawieszenie jest w nim lepsze niż w C5. Na pewno C4 z dwoma wahaczami i "drutem" w poprzek auta jest tańsze w utrzymaniu niż wielowahacz ale prowadzenie C5 to bajka. C4 też jest komfort - ale prędzej taki ponton, a C5 się prowadzi super. Jestem za C4 jeśli chodzi o wnętrze (kredens+prawdziwe welury), wygląd, wręcz prostacki silnik AAH/ABC, tanie części - ale prowadzenie deko lipne, no i u mnie było wg mnie za głośno. W C5 przejechałem całą PL do Jastarni i styrany nie byłem. 2.4 w zupełności daje radę - duży minus to brak automatu, no ale to tata kupował
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- Mechanik
- Posty: 141
- Rejestracja: 2014-12-31, 01:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: łuków
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pomorskie
+1marcin łuków pisze:c4 w quattro prowadzi się znacznie lepiej niż ośka. c4 ma swój urok w przeciwieństwie do c5.
Jeżeli dane auto z ogłoszenia daleko od Ciebie zawsze może ktoś Ci sprawdzić lub pozostaje uzbroić się w cierpliwość i czekać na coś bliżej - z Dębicy masz niedaleko na lubelszczyznę, a tam jest sporo C4. Sprawdzaj codziennie olx, otomoto, allegro, sprzedajemy.pl i gumtree. Powodzenia w poszukiwaniu .
-
- C4 Autorytet
- Posty: 478
- Rejestracja: 2012-04-23, 19:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszawa
Potwierdzam, wrażenie jest takie jakby auto było przyklejone do drogi. Setka ma słabe hamulce, o ile dobrze pamiętam to w v6 są nie wentylowane tarcze z przodu, warto zmienić zaciski i jarzma pod wentylowane 288 lub 312. No i światła na soczewki po czyszczeniu i polerowaniu szkieł z dobrymi żarówkami.marcin łuków pisze:c4 w quattro prowadzi się znacznie lepiej niż ośka. c4 ma swój urok w przeciwieństwie do c5.
-
- Mechanik
- Posty: 231
- Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Dolina
Ja jakoś tej przepaści nie widzęprzemoprzem pisze:C5 - a to już jest przepaść jeśli chodzi o technologię i komfort....
Chyba , że w fatalnym dostępie do wszystkiego pod maską
Jest w domu poza moją setą C5 Q 2.4
Owszem przyjemne auto ale nie ma tego uczucia "jazdy czołgiem" jak w C4
Takie bardziej delikatne auto. Silnik 30V nie ciągnie tak z dołu. I na zaspie się zawiesiło bo niżej zawieszone niż C4.
A z tą głośnością u Ciebie to dziwne. Coś nie tak musiałeś mieć. U mnie cichutko jest.
Dechpo wentylowane w V6 są .
Światła faktycznie lipne w 100-ce.
Ostatnio zmieniony 2017-01-18, 09:28 przez Larix, łącznie zmieniany 4 razy.
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
-
- Czeladnik
- Posty: 82
- Rejestracja: 2013-07-07, 11:26
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Mainburg
Ja mialem na handel C4 2.6 Avant quatrro, ale nikt nawet nie zadzwonil. To zrobilem mechanike za 3000 zl ( tylny zawias, dyfer ciek, nowe heble, paski oleje itp) no i uzywka gaz butla 70 litrow i sie jezdzi po taniosci. Tylko mnie denerwuje ze jade 130 km i mam prawie 4 tys obrotow.. Ogolnie dobre C5 lepiej sie trzyma drogi z uwagi chociazby na system ESP, czego w C4 nie ma i nawet quattro czasem przez to niedomaga.
Mój szerszeń.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Technologicznie C5 jest sporo do przodu niż C4 - zawieszenie jest dużo lepsze i basta. Nie ma już pontona co prawda, ale za to klei się drogi super. Miałem C4 4 lata - cały przód porobiony, włącznie z poduszkami sanek a i tak prowadził się tak se. Znaczy fajne uczucie, ale deko brak pewności prowadzenia. C5 taty byłem nad morzem - kawał drogi - i super się jechało.
Ale i tak bym kupił chętniej C4 bo środek dla mnie to klimat niesamowity, prawdziwe welury w 100 a nie szmata jak w A6 C4/C5. Tylko jak patrze na ogłoszenia to "szwajcar" to min 8000 zł za 100! C4 - lekka przesada wg mnie, zwłaszcza że pasuje wrzucić LPG.
Próbowałem już obklejać szyby taśmą żeby wykluczyć ramki itp - i nic. Wg mnie było głośno, choć i tak lepiej jak w Mondeo mk1 No i ten automat 4 biegowy trochę męczył na autostradzie.
Ale i tak chyba wrócę do C4 W sumie to żałuję że swojego nie klepałem, no ale trudno
Ale i tak bym kupił chętniej C4 bo środek dla mnie to klimat niesamowity, prawdziwe welury w 100 a nie szmata jak w A6 C4/C5. Tylko jak patrze na ogłoszenia to "szwajcar" to min 8000 zł za 100! C4 - lekka przesada wg mnie, zwłaszcza że pasuje wrzucić LPG.
Próbowałem już obklejać szyby taśmą żeby wykluczyć ramki itp - i nic. Wg mnie było głośno, choć i tak lepiej jak w Mondeo mk1 No i ten automat 4 biegowy trochę męczył na autostradzie.
Ale i tak chyba wrócę do C4 W sumie to żałuję że swojego nie klepałem, no ale trudno
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- Mechanik
- Posty: 231
- Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Dolina
Może ktoś Ci wygłuszenia wypruł ? W badanym przeze mnie C5 jest ciszej niż w mojej secie ale tylko trochę.przemoprzem pisze:
Próbowałem już obklejać szyby taśmą żeby wykluczyć ramki itp - i nic. Wg mnie było głośno, choć i tak lepiej jak w Mondeo mk1
C4 Q z wielowahaczem prowadzi sie na pewno lepiej niż ośka ale C5 wiadomo lepiej.
Servotronic w C5 moim zdaniem za sztywny w trasie (nie wraca sam ale może coś ma nie tak).
Co do weluru to w rodzicowym C5 jest najprawdziwszy welur.
Maska w C5 o 10 cm krótsza . Nawet do wymiany wielorowkowego trzeba zderzak zwalać.
Klapa tył alu więc nie gnije. Za to blacha cieńsza niż w C4 , przednie błotniki szybciej wcina.
Brak tych pancernych alu szyn do podnoszenia auta.
Maska na jeden zatrzask.
Osobiście brakuje mi też czujnika ciśnienia oleju.
AAH ciągnie trochę lepiej od ALF i jest dużo elastyczniejszy (nawet w automacie).
A ma 2,5 raza mniej zaworów i chyba o połowę mniej części (nastawniki).
Rozrząd tańszy w AAH, oleju mniej o 1,5 litra .
Niemniej C5 to chyba i tak ostatnie solidne audi.
Ostatnio zmieniony 2017-01-18, 10:55 przez Larix, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98