KUPIE 100 C4 2.8 quattro manual
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
A co ci nie pasuje znowu w LPG? Akurat w przypadku audi jest o tyle ok że masz chociażby hydraulikę od luzu zaworowego i nie trzeba tego tykać. Moje AAH przejeździło w sumie na LPG ok 80 000 km i żadnych defektów przez LPG. Podstawa to odpowiednio dobrane bebechy i ustawienie.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- Kulfon
- Czeladnik
- Posty: 56
- Rejestracja: 2016-01-16, 11:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SO
Nie to, że mi nie pasuje. Mam kumpla co ma a6 z 2,8 aah, które ma nalatane 390tyś z czego około 170 na gazie. Jakie ralny przebieg to nikt nie wie . Jednak 5 zaworowe głowice wydają mi się zbyt delikatne pod gaz. Były w mojej rodzinie dwie 1,8 125 km z tymi głowicami i jednej coś tam nie pukło z zaworem a drugiej wypaliło gniazda. Fakt może źle dobrana gazownia może coś innego. Jednak każdy magik od lpg mi powtarza, że te początkowe 5 zaworowe głowice w Audi to tak średnio do gazu. AAH to topór 2 zawory na cyl więc i gaz znosi znacznie lepiej.przemoprzem pisze:A co ci nie pasuje znowu w LPG? Akurat w przypadku audi jest o tyle ok że masz chociażby hydraulikę od luzu zaworowego i nie trzeba tego tykać. Moje AAH przejeździło w sumie na LPG ok 80 000 km i żadnych defektów przez LPG. Podstawa to odpowiednio dobrane bebechy i ustawienie.
Jest 100c4 2,8 AAH
Doszło 100c4 2,3 AAR
Doszło 100c4 2,3 AAR
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-01-29, 17:03
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: CW
zgodze się z kulfonem, że do 5zaworowej głowicy to troche słabo z gazem, chciałem coś bez gazu bo ja dużo w sumie nie jeżdze małym bo jeżdze wiecej dużym ciężarowym po europie, ale w zielonej jest 2letni gaz i gosciu mowi ze duzo za nim nie jeździł bo nie zawsze chce chdozić ale chyba wiem dlaczego bo mu jakis magik od gazów powiedział ze do Vki wystarczy na 1 reduktorze a to błąd i musi być na 2reduktorach to by chodziła dobrze, ale to jest do przerobienia na dwa albo moze jak po prostu wywale tą instalacje, okaz wydaje się warty uwagi, klima do zrobienia jak mowił łozysko buczy i waz którym pekniety, no i sprzedawca widać z dobrym podejsciem do aut nie magik-handlarz
ta w dolnośląskim też w miare wygląda ale automat odpada
ta w dolnośląskim też w miare wygląda ale automat odpada
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2014-06-03, 12:00
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lubelskie
Wydaje mi się że trochę przesadzacie odnośnie tego gazu w 5v. Wszystko zależy od tego jak to jest złożone. Jednak patrząc teraz na instalacje założoną w tej zielonej ack to trochę słabo wygląda, wężyki od listwy do kolektora straszne długie, tym gorzej że wtryskiwacze leżą, a powinny być zamontowane cewkami do góry. Myślę że tu nie jest problemem reduktor, ten który jest zamontowany obsługuje moce do 250KM, nie ma potrzeby zakładania dwóch reduktorów przy tym motorze, dopiero jakieś 4.2 potrzebuje takiego zabiegu. Podejrzewam że problem tkwi bardziej w przewodach zasilających być może ktoś zamontował przewód o zbyt małym przekroju.
Jak byś przekonał się do automatu to mógłbym zaproponować Ci moje Quattro, bo mam okazję kupić trochę mocniejsze c4 i w ostatnim czasie zastanawiam się nad sprzedażą.
Jak byś przekonał się do automatu to mógłbym zaproponować Ci moje Quattro, bo mam okazję kupić trochę mocniejsze c4 i w ostatnim czasie zastanawiam się nad sprzedażą.
-
- Adept
- Posty: 6
- Rejestracja: 2013-11-12, 19:23
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Pod
No jednak między 1.8 a 2.8 jest trochę róznic 90% Audiówek które znam z silnikiem 2.8 ack czy to c5 czy c4 jeździ na gazie i nikt nie narzeka, nic się nie psuje a samochody robią przeważnie dużo kilometrów
Ostatnio zmieniony 2017-02-03, 17:20 przez K4r0l, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 8
- Rejestracja: 2017-01-29, 17:03
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: CW
- Sylwester1775
- Czeladnik
- Posty: 72
- Rejestracja: 2014-12-13, 17:30
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin i okolice
szarpej913, dobrze zrobiłeś ja 2 lata temu kupiłem avanta w tej samej konfiguracji bo nie było sedana. Załorzyłem gaz i choć idealnie nie jest i czasami potrafi szarpnąć na zimnym to jestem zadowolony. Gratuluje fajnej sztuki w manualu quattro i 2.8 ack.
Audi A6 C4 Avant 2.8 30v Quattro - Jest W planach jakieś v8
- burdzio89
- Mechanik
- Posty: 194
- Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Płeć:
szarpej913, to masz teraz czym jechać na zlot
Pochwal się audikiem w odpowiednim dziale
Gratuluje wyboru c4 i witamy w gronie
WŁADCÓW PIERŚCIENI
Pochwal się audikiem w odpowiednim dziale
Gratuluje wyboru c4 i witamy w gronie
WŁADCÓW PIERŚCIENI
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11387
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest