2.2 t
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
bolec, czesc.
co w niej ladne?
ryj nie eskowy wiec oba blotniki i zderzak seryjna c4.
fotele mimo ze juz byly reanimowane wstawkami ze skory to i te wstawki juz zajechane na zdjeciach widac.
tlumik robi robote....jak gniazdo dla kukulki pospolitej.jako do odchwaszczenia moze i sie nadaje.
szkoda ze nie ma tych blotnikow i zderzaka..to jednak wydatek spory zmieniac na ori s4.
co w niej ladne?
ryj nie eskowy wiec oba blotniki i zderzak seryjna c4.
fotele mimo ze juz byly reanimowane wstawkami ze skory to i te wstawki juz zajechane na zdjeciach widac.
tlumik robi robote....jak gniazdo dla kukulki pospolitej.jako do odchwaszczenia moze i sie nadaje.
szkoda ze nie ma tych blotnikow i zderzaka..to jednak wydatek spory zmieniac na ori s4.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
bolec, sa szersze rozciagniete.
jestes pewien ze potrzebujesz silnika 2.2 na suszarce?
jestes pewien ze potrzebujesz silnika 2.2 na suszarce?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- gumiss64
- Mechanik
- Posty: 236
- Rejestracja: 2011-12-14, 11:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: PGO
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1825
zajrzyj do link'a to będziesz wiedział o co chodzi
zajrzyj do link'a to będziesz wiedział o co chodzi
AUDI C4 [ABC]
AUDI D2 [AEW]
AUDI D2 [AEW]
-
- Mechanik
- Posty: 241
- Rejestracja: 2011-10-02, 20:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Pytanie jak najbardziej na miejscu i z trzema dnami. AAN - nigdy nie masz tak, że kupujesz i jeździsz. Nawet w bardzo zadbanych egz. coś się zawsze posypie, coś trzeba doinwestować, moc trzeba zwiększyć...w zależności jak bardzo Ska cię lubi albo się uśmiechasz albo siwiejesz.bolec pisze:Butterbean, tak jestem, pytanie troche nie na miejscu
Zasada jeszcze jedna: kupujesz drożej coś dobrego, niż taniej i odchwaszczać bo to nie jest proste auto.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
bolec, 6-ka CBL, CMG około 1kPLN'ów. Manualne piątki miały syndrom "wąskiej" jedynki i się sypały dość często jak ktoś sobie sprzęgłem postrzelał. AAN'tek zasługuje na godną siebie pancerną skrzynie, automat z jakim go sprzęgano dawał radę.
Jeżeli swap skrzyni to i kardana zarazem - przy automacie wał napędowy tylnej osi był krótszy, tunel skrzyni też był większy.
2.2T jest dobrym konstrukcyjnie silnikiem który jednak swoje stałe awarie miewa. Spadnie Ci wężyk podciśnienia i auto już nie jedzie bo jest kapeć w doładowaniu etc. etc. Już powiedziano, że lepiej dopłacić niż rekultywować chwasta. A dostępność ..hhmmm.. może warto zajrzeć za Naszą zachodnią granicę skoro w PL jest kiszka ?. Nie zniechęcając, 2.2T to motor który za troskę i dbałość odwdzięcza się dużą frajdą z jazdy.
Jeżeli swap skrzyni to i kardana zarazem - przy automacie wał napędowy tylnej osi był krótszy, tunel skrzyni też był większy.
2.2T jest dobrym konstrukcyjnie silnikiem który jednak swoje stałe awarie miewa. Spadnie Ci wężyk podciśnienia i auto już nie jedzie bo jest kapeć w doładowaniu etc. etc. Już powiedziano, że lepiej dopłacić niż rekultywować chwasta. A dostępność ..hhmmm.. może warto zajrzeć za Naszą zachodnią granicę skoro w PL jest kiszka ?. Nie zniechęcając, 2.2T to motor który za troskę i dbałość odwdzięcza się dużą frajdą z jazdy.