a6 2.6 quattro

spidi4
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2015-08-10, 21:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

a6 2.6 quattro

Post autor: spidi4 »

Witam oglądałem ten egzemplarz a6 http://olx.pl/oferta/audi-a6-c4-quattro-sedan-2-6-benz-gaz-CID5-IDcMx6T.html#7a39a66883 ogólnie nie ma się do czego przyczepić autko jest naturalnie zużyte ma oryginalny lakier ale jedno co mnie niepokoi to że podczas jazdy w trakcie przerzucania z 1 na 2 czuć uderzenie w wał dość mocne i tak samo jest to odczuwalne przy dodawaniu gazu. Tu jest pytanie na ile jest to poważna awaria ja podejrzewam że mogą to być luzy na wale ale nie jestem tego pewien bo to jednak quattro. Kolejna przypadłość to wibracje samego silnika na wolnych obrotach są widoczne patrząc na sam silnik i także czuje je siedząc w środku, nie są to nie wiadomo jakie duże wibracje ale jednak odczuwalne, co może być w tym przypadku przyczyną. Proszę o opinie
Larix
Mechanik
Mechanik
Posty: 231
Rejestracja: 2013-12-07, 11:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Dolina

Post autor: Larix »

Do kanału i sprawdzić luzy na wale. Przeguby jakby co pasują od półosi Forda Scorpio ;-)
Jest:
-Audi 100 '92 quattro Avant 2.8 + Stag-300 automat
-VW Passat B5 2.8 Syncro Tiptronic '98
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Wibracje moga być od LPG - tam są chyba Valtki czerwone czyli budżetówki i brak kompensacji między listwami - mogły się rozjechać mapy PB przez kiepsko wystrojone LPG. Jeśli to '96 rok to już pewnie VAG sprawdzisz korekty krótko i długoterminowe - zawsze to coś podpowie o wystrojeniu LPG + ewentualne błędy, ale nie wiem czy w C4 komputer jest aż tak czuły żeby wywalił check.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
spidi4
Adept
Adept
Posty: 1
Rejestracja: 2015-08-10, 21:07
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Śląsk

Post autor: spidi4 »

może wypowie się ktoś jeszcze obeznany w tych tematach.
Snoop_Dogg
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2015-12-15, 17:58
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Raczki

Post autor: Snoop_Dogg »

Co do wału to mogą być tego rózne przyczyny.. pukniecie z tyłu tak jak by pod bagaznikiem oznaczało by prawdopodobnie walniętą poduche na moście ale to przy szybszym puszczaniu sprzegła słychac.. Tylko z 1 na 2 to słychać ? na pozostałych biegach nie? podczas jazdy dodawanie gazu i puszczanie jak słychac stuki to mogą też być poduszki na skrzyni.... moze też byc to podpora wału chociaż tu były by bardziej wibracje karoserii..
skwaromir
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2014-09-07, 21:59
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: LLU

Post autor: skwaromir »

Luz na na ataku/kole do skasowania.
A80 AEB sedesQ
200sx s13 sr20det
Jędrek
Adept
Adept
Posty: 31
Rejestracja: 2013-08-23, 19:55
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Koluszki

Post autor: Jędrek »

A jak ten luz skasowac ? Wydaje mi sie , ze mam podobnie.
skwaromir
Adept
Adept
Posty: 35
Rejestracja: 2014-09-07, 21:59
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: LLU

Post autor: skwaromir »

Trzeba odpowiednio dobrać podkładki.
U mnie 2 dyfry jak nie 3 na to czekają, patrzyłem jest trochę pomiarów.
Może w następnym roku dźwignę temat.
A80 AEB sedesQ
200sx s13 sr20det
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

Jędrek, pytania techniczne do działu technicznego.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupujemy Audi A6 C4”