Audi A6 2.8 quattro. Czy warto?

CONDOR1993
Adept
Adept
Posty: 0
Rejestracja: 2016-01-02, 16:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Audi A6 2.8 quattro. Czy warto?

Post autor: CONDOR1993 »

Cześć. Jestem nowy na forum. Od marca bieżącego roku poruszam się Audi 80 B4, lecz chciałbym coś kupić z napędem quattro i oczywiście czterema pierścieniami na masce. W ogłoszeniu znalazłem http://otomoto.pl/oferta/...i-ID6yeyQ3.html . Dzwoniłem i uzyskałem następujące informacje. Właściciel zarzeka się że przebieg oryginalny (mówi, że widać to po wnętrzu auta), książka serwisowa (zgadza się na podanie VIN i sprawdzenie w serwisie Audi), klima sprawna. Samochód kupiony w Niemczech z komisu. Obecny właściciel mówi że jeździł nią 3 tygodnie do pracy i teraz sprzedaje. Na samochód wystawia fakturę VAT. Zgadza się na sprawdzenie samochodu czujnikiem lakieru. Z wad to dwa przednie błotniki były lakierowane już w Polsce (mówi że pojawiły się pęchęrzyki). Czy pojawiające się burble na błotnikach to przypadłość Audi A6 C4? Tylny zderzak prawdopodobnie w jednym miejscu był lakierowany. Do poprawy są listy na dole drzwi i do przeglądu hamulce. Cena nie mała nie duża. 9100 wystawione w ogłoszeniu to cena z opłatami. Jak uważacie? Warto? Piszcie swoje spostrzeżenia. Dziękuje i pozdrawiam. Mateusz.

P.S Wczoraj wieczorem przesłał mi numer VIN, dzisiaj się pyta czy sprawdzałem
Ostatnio zmieniony 2016-01-02, 16:26 przez CONDOR1993, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
gitmar
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 295
Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
Imię: Mariusz
Moje Audi: S6+ C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 4.2 326KM (AHK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: gitmar »

W bieżącym roku jeszcze nie było marca :roll:
Auto źle nie wygląda. Przebiegiem bym się nie sugerował, w Polsce zazwyczaj jest on na życzenie. W A6 C4 często pojawiają się purchle na środku błotnika z powodu wygłuszenia z gąbki nasiąkającej wodą między nadkolem a błotnikiem. Lakierowane elementy w takim starym aucie to nie wady lecz znaki czasu i wieku auta, więc na tym aż tak bym się nie skupiał. Jak jest prosta, nie spawana z kilku, nie ma nadmiernej korozji, silnik pracuje jak należy, skrzynia nie szarpie to targuj kilka stówek i kupuj. Cena ceną, popatrz na zagraniczne portale ile kosztują zdrowe sztuki
Awatar użytkownika
mas0n
Moderator
Moderator
Posty: 678
Rejestracja: 2013-09-23, 15:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Warszawa

Post autor: mas0n »

CONDOR1993, _przywitajsie
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupujemy Audi A6 C4”