Zakup A6 quattro i kwestie dalszej eksploatacji
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pomorskie
burdzio89, jeszcze trochę wody w Wiśle upłynie nim kupię auto, ale wolę wcześniej przygotować się .
Kupno BBK to nierozsądna decyzja...
Kupno BBK to nierozsądna decyzja...
Ostatnio zmieniony 2017-12-25, 17:33 przez void, łącznie zmieniany 1 raz.
- burdzio89
- Mechanik
- Posty: 194
- Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Płeć:
void, ale przyznaj że żółty ma moc...
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11387
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
- burdzio89
- Mechanik
- Posty: 194
- Rejestracja: 2014-01-02, 19:51
- Imię: Marcin
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 1.8E 125KM (ADR)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Wodzisław Śląski
- Płeć:
Trzeba iść za marzeniami, bo kiedy powiedz?
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=11387
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
A6-c4 1.8 avant - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=149595#149595
100-c3 2.3 sedan - jest
http://audi-c4.pl/viewtopic.php?p=164102#164102
A2-8Z 1.4 TDI hatchback - jest
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pomorskie
Czasem starcie marzeń z rzeczywistością bywa brutalne . Nauczyłem się być zachowawczym.burdzio89 pisze:Trzeba iść za marzeniami, bo kiedy powiedz?
Przy okazji chciałem podziękować Wszystkim za odzew. Nie spodziewałem się tylu informacji.
gitmar, mam rozumieć, że B5 FL quattro avant będzie lepszą opcją na daily niż C4 quattro avant?
Ostatnio zmieniony 2017-12-25, 19:22 przez void, łącznie zmieniany 2 razy.
- gitmar
- C4 Autorytet
- Posty: 295
- Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: S6+ C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 4.2 326KM (AHK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
burdzio89, S4 B6 a przede wszystkim silnik BBK to nieporozumienie. Dużo lepiej kupić S4 B5.
void, zależy jaka kasa ale jeśli do 12-13k to nie pakowałbym się w B6. Te auta wg mnie są przewartościowane i egzemplarze z q poniżej 20k to często nic ciekawego. Jeśli V6 + quattro to na dłuższą metę tylko B5, jeśli 1.8T to B6 (skrzynie 6-biegowe i lepiej się spisują w trasie od B5, może przez lepsze wyciszenie ? ) Ja byłem zadowolony ze swojego Małysza z BEXem jeśli chodzi o osiągi, spalanie itp.
Co jako daily-car Zależy co w jakim stanie trafisz. Ale z częściami do B5 będzie łatwiej. Raczej marne szanse, że trafisz za 12k zadbanego AELa w świetnym stanie z przebiegiem poniżej 300kkm. Obserwujesz ogłoszenia to chyba widzisz co jest
A generalnie idziesz w dobrym kierunku jeśli chodzi o quattro
Dodek oczywiście masz rację...ale nie we wszystkim nie musisz mi pisać o serwisach bo to oczywistość. Nie masz racji co do silników benzynowych. Jeżdżę C4 niemalże nieprzerwanie od 2002 roku. Miałem całą gamę silników (AHK,AEC,ACK,AAH,ABC,ASN,AMX,AAR,BDV,BEX,NG,RT ....itd....itd...), średnio jeżdżę 40-60kkm rocznie.... więc z punktu widzenia użytkownika mogę dużo powiedzieć. Różne miałem auta i żadne nie dało mi jakoś szczególnie w kość. Ale najlepszym ze wszystkich wymienionych, najbardziej cierpliwym jest w mojej opinii V8 AEC
void, zależy jaka kasa ale jeśli do 12-13k to nie pakowałbym się w B6. Te auta wg mnie są przewartościowane i egzemplarze z q poniżej 20k to często nic ciekawego. Jeśli V6 + quattro to na dłuższą metę tylko B5, jeśli 1.8T to B6 (skrzynie 6-biegowe i lepiej się spisują w trasie od B5, może przez lepsze wyciszenie ? ) Ja byłem zadowolony ze swojego Małysza z BEXem jeśli chodzi o osiągi, spalanie itp.
Co jako daily-car Zależy co w jakim stanie trafisz. Ale z częściami do B5 będzie łatwiej. Raczej marne szanse, że trafisz za 12k zadbanego AELa w świetnym stanie z przebiegiem poniżej 300kkm. Obserwujesz ogłoszenia to chyba widzisz co jest
A generalnie idziesz w dobrym kierunku jeśli chodzi o quattro
Dodek oczywiście masz rację...ale nie we wszystkim nie musisz mi pisać o serwisach bo to oczywistość. Nie masz racji co do silników benzynowych. Jeżdżę C4 niemalże nieprzerwanie od 2002 roku. Miałem całą gamę silników (AHK,AEC,ACK,AAH,ABC,ASN,AMX,AAR,BDV,BEX,NG,RT ....itd....itd...), średnio jeżdżę 40-60kkm rocznie.... więc z punktu widzenia użytkownika mogę dużo powiedzieć. Różne miałem auta i żadne nie dało mi jakoś szczególnie w kość. Ale najlepszym ze wszystkich wymienionych, najbardziej cierpliwym jest w mojej opinii V8 AEC
Ostatnio zmieniony 2017-12-25, 19:46 przez gitmar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pomorskie
Myślę, że to będzie ten rząd kwoty do dyspozycji.gitmar pisze:oid, zależy jaka kasa ale jeśli do 12-13k to nie pakowałbym się w B6.
Myślę o 1,9 TDI lub 1,8 T biorąc pod uwagę, że B5 nie jest ciężkie, więc średnio zmieszczę się w 9 l PB/100 km? W B5 jest problem z uszczelkami, ale większa waga B6 wynika miedzy innymi z większej ilości wygłuszeń i BEX ma dłuższą skrzynię.gitmar pisze: Jeśli V6 + quattro to na dłuższą metę tylko B5, jeśli 1.8T to B6 (skrzynie 6-biegowe i lepiej się spisują w trasie od B5, może przez lepsze wyciszenie ? ) Ja byłem zadowolony ze swojego Małysza z BEXem jeśli chodzi o osiągi, spalanie itp.
Śledzę regularnie rynek ogłoszeń w Polsce jak i w DE od dobrych 3 lat i w porównaniu do tego co oferowano w ubiegłym roku i obecnym to jest znaczna różnica... na minus oczywiście.gitmar pisze:Co jako daily-car Zależy co w jakim stanie trafisz. Ale z częściami do B5 będzie łatwiej. Raczej marne szanse, że trafisz za 12k zadbanego AELa w świetnym stanie z przebiegiem poniżej 300kkm. Obserwujesz ogłoszenia to chyba widzisz co jest
Dziękigitmar pisze:A generalnie idziesz w dobrym kierunku jeśli chodzi o quattro
B5 chyba oferuje więcej miejsca. Mam okazję czasem jeździć B6, 2 razy siedziałem w B5 na miejscu kierowcy i czułem się jak w C4 (B5 prelift).
Zawężę krąg do C4 i B5, i wybiorę to co będzie w lepszym stanie .
- ziemas
- Mechanik
- Posty: 105
- Rejestracja: 2012-09-12, 22:28
- Imię: Ziemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Bydgoszcz
- Płeć:
void, jako Daily chyba wybrałbym b5 ale to tyle...Mam w domu c4 AEL Q i b5 afn( jeździ żona ) i na szybki wypad do sklepu biorę a4. C4 jest bardziej toporne, wolniej się nagrzewa, jest głośniej w środku, za to ma duszę, jest ładniejsze, dźwięk R5 wyjątkowy i w trasie wygodniej. Co do osiagow to jedno i drugie jak dlubniete to pojedzie. Zadbane c4 bardziej wzbudza podziw niż a4. Powodzenia w szukaniu.
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
ziemas, no to masz porówanie , ale jedno zapomniałeś dodać jak się siedzi we wnętrzu.
Tez mam porónanie do b5 bo ma takie siostra- i to auto jest zwyczajnie ciasne
z przodu jest malo miejsca - w e46 jest sporo wiecej , nie mówiąć o c4 gdzie z przodu jest przepych. B5 z tyłu to już jakaś masakra - no może odrobine lepiej niż w e46 bo wiecej miejsca na nogi.
Co do reszty twojej opini zgadzam się, na plus jest też że w b5 można mieć już esp , ale nie zgadzam sie w kwestii dot, hałasu - b5 siostry 1.6b z mietowym stanie przy szybkiej jeździe jest bardziej głośne bardziej niż moje -i chodzi o szumy wiatru a nie silnika.
void, 1 pytanie - jeźdźiłem kiedyś za kierownicą w c4 ?
Tez mam porónanie do b5 bo ma takie siostra- i to auto jest zwyczajnie ciasne
z przodu jest malo miejsca - w e46 jest sporo wiecej , nie mówiąć o c4 gdzie z przodu jest przepych. B5 z tyłu to już jakaś masakra - no może odrobine lepiej niż w e46 bo wiecej miejsca na nogi.
Co do reszty twojej opini zgadzam się, na plus jest też że w b5 można mieć już esp , ale nie zgadzam sie w kwestii dot, hałasu - b5 siostry 1.6b z mietowym stanie przy szybkiej jeździe jest bardziej głośne bardziej niż moje -i chodzi o szumy wiatru a nie silnika.
void, 1 pytanie - jeźdźiłem kiedyś za kierownicą w c4 ?
AEL INSIDE
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pomorskie
Od marca do grudnia 14' , jakieś 3-4 kkm, AEL Quattro Avant.Dodek pisze:void, 1 pytanie - jeźdźiłem kiedyś za kierownicą w c4 ?
Mały nie jestem, przy 190 cm ważę trochę wiecej niż 100 kg i B6 nie brakuje mi miejsca z przodu, jednak w C4 jest go więcej. Z tyłu jest ok przy 2 osobach, miejsca na nogi nie brakuje - usiądę za fotelem ustawionym dla mnie, ale jest mało miejsca nad głową.
DziękiPowodzenia w szukaniu.
Ostatnio zmieniony 2017-12-26, 22:08 przez void, łącznie zmieniany 3 razy.