Witam
Przeglądając ostatnio portale aukcyjne napotkałem na te ogłoszenie:
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... BwfTY.html?
W skrócie, rocznik 97, przebieg 41tkm, samochód teoretycznie odkupiony z bazy wojskowej w DE.
Ze zdjęć i rozmowy telefonicznej ustaliłem, że prawa tylna strona była malowana i komuś to zbytnio nie wyszło. Brak listwy w zderzaku z przodu.
Troszkę się dziwie, bo jeżeli byłby to autentyk, to można powiedzieć "perełka", niemniej zdjęcia nie są zachęcające w jakikolwiek sposób.
Ktoś może oglądał ten samochód, ma jakieś sugestie?
edit. Z reszty co mogę wywnioskować z foto, to emblematy na błotnikach z boku wydają się wytarte, kierownica też nie wygląda najlepiej. Może to kwestia zdjęć. Doły drzwi z lewej strony również wyglądają podejrzanie, ale właściciel twierdzi, że to kwestia tylko zdjęć i padającego cienia.
A6 C4 40tkm
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
to nie ma zachecac zdjeciami.tak wlasnie kupuje sie rarytasy..od osob nie majacych pojecia ze rozbierajac to auto wyciagna z tych rarytasow kilka tysiecy..niewazne.
nie zwracaj uwagi na stan kierownicy..niestety takie stojaki magazynowe maja to do siebie ze pewne zeczy sie zuzywaja szybko.wilgotna atmosferanie sprzyja skorze.itp...
nie zwracaj uwagi na stan kierownicy..niestety takie stojaki magazynowe maja to do siebie ze pewne zeczy sie zuzywaja szybko.wilgotna atmosferanie sprzyja skorze.itp...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
Błotniki są jeszcze ori (brak dziur na kierunkowskazy boczne)
Ciekawy temat, choć dziwne że wisi już dłuższą chwilę, takie rodzynki zazwyczaj rozchodzą się w kilka h
Ciekawy temat, choć dziwne że wisi już dłuższą chwilę, takie rodzynki zazwyczaj rozchodzą się w kilka h
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pomorskie
Boom na C4 już minął. Pamiętam jak kilka lat temu ludzie zabijali się o AEL Q. Właściwie już C5 schodzi z topu i zaczynam królować C6. Upływu czasu nie oszukamy.kornikbp pisze:Ciekawy temat, choć dziwne że wisi już dłuższą chwilę, takie rodzynki zazwyczaj rozchodzą się w kilka h
Gitmara Plus (srebrny) długo stał w ogłoszeniu.
Rynek jest przesycony i jest trudno coś sprzedać.
- gitmar
- C4 Autorytet
- Posty: 295
- Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: S6+ C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 4.2 326KM (AHK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
Stal całe 3 tygodnie od wystawienia. Chyba, że mówisz o czasie zanim ja go kupiłem. A dzisiaj ? Ile Plusów pojawiło się w PL od czasu gdy ja srebrnego sprzedałem ? Ja doliczyłem się dwóch. Niebieski w Sandomierzu czy Tarnobrzegu na krakowskich blachach (chyba ktoś z tego forum go ma) a drugi czarny z Zielonej Góry (dalej jest na sprzedaż lecz nie wystawiony). W DE czy CH rozmowa zaczyna się od 10k€ i właściciele nie są skłonni do negocjacji. Czasami coś się trafi ok.8-9€ ale różnie ze stanem (sprawdzone osobiście). Auto już teraz tylko dla wariata (jak ja ) Tak samo i ten jUeSej musi trafić na swego.void pisze: Gitmara Plus (srebrny) długo stał w ogłoszeniu.
Rynek jest przesycony i jest trudno coś sprzedać.
Ostatnio zmieniony 2018-12-08, 19:41 przez gitmar, łącznie zmieniany 1 raz.
- kornikbp
- Audi Mastah
- Posty: 784
- Rejestracja: 2011-07-10, 17:07
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Biała Podlaska
void, komu minął temu minął Znam wielu co poprzesiadali się z C5/C6 z powrotem na C4.
Daj aela quattro nogaro blue a dam Ci takiego wariata że i 2 dychy wyjmie jak będzie godna
Wracając do sreberka z aukcji - 10 to nie dużo i myślę, że musi coś w niej być nie tak. Kto wie, może prawy bok (na zdjęciach różni się odcieniami), może coś papierami nie tak(skoro od razu na zabytek chcieli ją rejestrować). Gdybym miał blisko to bym podleciał obejrzeć z ciekawości
Daj aela quattro nogaro blue a dam Ci takiego wariata że i 2 dychy wyjmie jak będzie godna
Wracając do sreberka z aukcji - 10 to nie dużo i myślę, że musi coś w niej być nie tak. Kto wie, może prawy bok (na zdjęciach różni się odcieniami), może coś papierami nie tak(skoro od razu na zabytek chcieli ją rejestrować). Gdybym miał blisko to bym podleciał obejrzeć z ciekawości
A6 C4 2,8 AFC Quattro Manual USA
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
A6 C4 2,5 AEL Quattro Nogaro Blue
A6 C4 2,5 AEL Silver Wolf Car Hi-fi demo-car
V8 D11 3,6PT Quattro Automatic
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2012-10-31, 15:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Pomorskie
Mówię o tym jak stał w Auto Gali w Lublinie.gitmar pisze: Chyba, że mówisz o czasie zanim ja go kupiłem.
Nie ukrywam, że wróciłbym do C4 jako nie daily.kornikbp pisze:void, komu minął temu minął Znam wielu co poprzesiadali się z C5/C6 z powrotem na C4
Ostatnio zmieniony 2018-12-09, 02:12 przez void, łącznie zmieniany 2 razy.
- gitmar
- C4 Autorytet
- Posty: 295
- Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
- Imię: Mariusz
- Moje Audi: S6+ C4
- Rok produkcji: 1996
- Silnik: 4.2 326KM (AHK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
void, nie porównuj czasu sprzed 4 lat do tego co jest teraz. W 2014 można było Plusa w sedanie kupić za 8k a nawet był taki do porobienia za 5. A teraz Avanta trzymającego się kupy ciężko wyrwać za 8k. Mało tego, gdy 1.5 roku temu sprzedałem swojego za wydawało mi się godną cenę tak teraz nic w tej kwocie nie było. Do każdego, którego oglądałem trzeba było dołożyć już do ceny zakupu i robić wszystko to co przy srebrnym. Tendencja jest taka, że jak ktoś ma to ceni jak za złoto, nieważne jaki stan.
A dlaczego stał w Lublinie ? Do dziś nie mam pojęcia. Wtedy 25k to wydawała się góra pieniędzy, bo pojawiały się jeszcze gruzy za 10-12-15k. Dzisiaj tego już nie widać (te, które znam skończyły swój żywot albo poszły na żyletki). Nawet na aukcjach w CH (gdzie zdarzało się kupić coś okazyjnie) idą w okolicach 10kCHF (najczęściej do Pana z południa Niemiec, który przemielił sporo eSek, Plusów, S2, S4 i innych starych quattro).
Co do zwykłych A6 (nawet US czy AEL quattro), nie ma na nie takiego popytu, ponieważ z racji wieku są często dojechane, do ostatniej chwili były traktowane użytkowo i do dzisiaj jeszcze tak jest. Ludzie szukają młodszych, mniej problematycznych aut. Wartości nabierać tylko egzemplarze zdrowe, zadbane i z małymi przebiegami....ale i na to też potrzeba dużo więcej czasu niż w przypadku Plusa czy S6 2.2T.
Czas leci do przodu, modele unikatowe, rzadko spotykane czy kultowe idą w cenę i jak ktoś ma parcie to jest ostatni dzwonek by coś kupić albo pogodzić z nostalgicznym oglądaniem fotek w necie lub na starych prospektach
A dlaczego stał w Lublinie ? Do dziś nie mam pojęcia. Wtedy 25k to wydawała się góra pieniędzy, bo pojawiały się jeszcze gruzy za 10-12-15k. Dzisiaj tego już nie widać (te, które znam skończyły swój żywot albo poszły na żyletki). Nawet na aukcjach w CH (gdzie zdarzało się kupić coś okazyjnie) idą w okolicach 10kCHF (najczęściej do Pana z południa Niemiec, który przemielił sporo eSek, Plusów, S2, S4 i innych starych quattro).
Co do zwykłych A6 (nawet US czy AEL quattro), nie ma na nie takiego popytu, ponieważ z racji wieku są często dojechane, do ostatniej chwili były traktowane użytkowo i do dzisiaj jeszcze tak jest. Ludzie szukają młodszych, mniej problematycznych aut. Wartości nabierać tylko egzemplarze zdrowe, zadbane i z małymi przebiegami....ale i na to też potrzeba dużo więcej czasu niż w przypadku Plusa czy S6 2.2T.
Czas leci do przodu, modele unikatowe, rzadko spotykane czy kultowe idą w cenę i jak ktoś ma parcie to jest ostatni dzwonek by coś kupić albo pogodzić z nostalgicznym oglądaniem fotek w necie lub na starych prospektach