Zakup 100 /A6
: 2019-01-13, 23:09
Witajcie moi drodzy.
Obecnie śmigam 80 B4 2.0 (90km) z 93r. Chciałem przesiąść się na większy i lepiej wyposażony.
Porównałem sobie mój styl jazdy, zapotrzebowanie na pojazd i wiele innych kwestii. Jeżdżę na krótkich odcinkach (2-7km) ale bardzo często. Auta szukam na kolejne minimum 5 lat.
Generalnie o silnikach cały czas czytam ale jakby nie patrzeć to każdy na mój styl jazdy się nada. Byle był przyjazny dla gazu.
Najbardziej interesuje mnie sedan, każdy kolor byle nie niebieski.
Silnik bez różnicy, byle benzyna najlepiej być z gazem
klimatyzacja
podgrzewane przednie siedzenia obowiązkowo. najlepiej bez skóry (nie cierpię).
Najlepiej automat ale manual też wezmę
quattro by się przydało
Reszta bajerów jak będzie to fajnie, jak nie to płakać się będę.
Oczywiście z niektórych elementów mogę zrezygnować... lepiej mieć quatro niż podgrzewane siedzenia
Gdyby ktoś z forumowiczów miał na sprzedaż to proszę dać znać. Ew. jakieś ogłoszenie internetowe.
Ogłoszenia dzielę na 3 dziedziny.
Golas (bez automatu i quatro) nawet z 1.8 czy 2.0
Średni (automat lub quattro) też 1.8 wzwyż
Wypas automat z quatro. najlepiej z mocniejszym silnikiem.
Problemem jest ,że Audi A6 z automatem jechałem dawno temu, ciężko mi ocenić czy działa poprawnie. Dla porównania miałem okazję przejechać się ostatnio Passatem B5 2.0 (115) ze starym automatem (nie tip czy multi)
Przeglądałem oferty z całego kraju ale mało tego, problem też z moim dojazdem (poważny brak czasu). Więc okolice Ostrowa Wielkopolskiego lub osoba która dojedzie do mnie.
Cena to kwestia tego co auto oferuje czyli stan techniczno-wizualny. Zajechane padła nie chcę, z kolei lalunia to spora kasa ale i to wezmę pod uwagę. W końcu będę na to patrzeć i użytkować kolejne lata.
Nie wiem czy ja mam klapki na oczach czy faktycznie tak jest ale utrzymanie techniczne A6C4 czy 100/C4 to w porównaiu z B4 jest niewiele większe. W w kwestii zawieszenia, hamulce, buda.
Trup:
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-100- ... 345204312c
Jutro dzwonię zapytać ile tam trzeba władować złota. golas
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... e9ff8540c5
Po sporych remontach, golas
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2 ... e9ff8540c5
Po dzisiejszej rozmowie, sami oceńcie bo jakieś to dziwne.
Właściciel od sierpnia 2018 (kilka miesięcy)
Co robił (sam naprawiał)
Hamulce z tyłu (tarcze + klocki). nikoda + ats
Rozrząd conti + roli ina
nowa pompa wody metteli
Wymienione uszczelki pod kolektorem i klawiaturą reinz
wymieniony płyn hamulcowy
wymieniony płyn chłodniczy
Wady:
kierownica nie stoi prosto (jadąc na wprost jest krzywo)
Coś stuka w przednim zawieszeniu (jedna strona)
Przednie opony "ścięte" na brzegu (pewnie zbieżność)
uszkodzony tempomat
klima nie działa, zwarcie na cewce - wywala błąd na komputerze
Opis działania automatu, na zimnym silniku mułowaty. Niby zmiany biegów nie czuć. Po kikck down lekko czuć zmianę biegów.
Quattro rzekomo nie huczy nie buczy czy zgrzyta, przy ostrym ale powolnym skręcie lekko trzęsie budą(?).
Olej w skrzyni i quatro nie ruszany, nie sprawdzany.
Jeździ B4 80 w TDI.
Generalnie wygląda jakby kupił (otrzymał w rozliczeniu) to auto i po naprawach stwierdził ,że jeszcze trzeba sporo włożyć. Cała kwestia techniczna do ogarnięcia ale poza quatro i skrzynią. Te pożerają najwięcej kosztów w tych modelach, później silnik jest pieniądzożerny.
Ew. chciał fajne auto ale same wstępne naprawy zjadły 1500 zł (części) a włożyć trzeba jeszcze drugie tyle).
Mam jakieś mieszane uczucia. Praktycznie auto 7000k, do wsadzenia 6k (LPG + naprawy).hmmm
Obecnie śmigam 80 B4 2.0 (90km) z 93r. Chciałem przesiąść się na większy i lepiej wyposażony.
Porównałem sobie mój styl jazdy, zapotrzebowanie na pojazd i wiele innych kwestii. Jeżdżę na krótkich odcinkach (2-7km) ale bardzo często. Auta szukam na kolejne minimum 5 lat.
Generalnie o silnikach cały czas czytam ale jakby nie patrzeć to każdy na mój styl jazdy się nada. Byle był przyjazny dla gazu.
Najbardziej interesuje mnie sedan, każdy kolor byle nie niebieski.
Silnik bez różnicy, byle benzyna najlepiej być z gazem
klimatyzacja
podgrzewane przednie siedzenia obowiązkowo. najlepiej bez skóry (nie cierpię).
Najlepiej automat ale manual też wezmę
quattro by się przydało
Reszta bajerów jak będzie to fajnie, jak nie to płakać się będę.
Oczywiście z niektórych elementów mogę zrezygnować... lepiej mieć quatro niż podgrzewane siedzenia
Gdyby ktoś z forumowiczów miał na sprzedaż to proszę dać znać. Ew. jakieś ogłoszenie internetowe.
Ogłoszenia dzielę na 3 dziedziny.
Golas (bez automatu i quatro) nawet z 1.8 czy 2.0
Średni (automat lub quattro) też 1.8 wzwyż
Wypas automat z quatro. najlepiej z mocniejszym silnikiem.
Problemem jest ,że Audi A6 z automatem jechałem dawno temu, ciężko mi ocenić czy działa poprawnie. Dla porównania miałem okazję przejechać się ostatnio Passatem B5 2.0 (115) ze starym automatem (nie tip czy multi)
Przeglądałem oferty z całego kraju ale mało tego, problem też z moim dojazdem (poważny brak czasu). Więc okolice Ostrowa Wielkopolskiego lub osoba która dojedzie do mnie.
Cena to kwestia tego co auto oferuje czyli stan techniczno-wizualny. Zajechane padła nie chcę, z kolei lalunia to spora kasa ale i to wezmę pod uwagę. W końcu będę na to patrzeć i użytkować kolejne lata.
Nie wiem czy ja mam klapki na oczach czy faktycznie tak jest ale utrzymanie techniczne A6C4 czy 100/C4 to w porównaiu z B4 jest niewiele większe. W w kwestii zawieszenia, hamulce, buda.
Trup:
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-100- ... 345204312c
Jutro dzwonię zapytać ile tam trzeba władować złota. golas
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-a ... e9ff8540c5
Po sporych remontach, golas
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a6-2 ... e9ff8540c5
Po dzisiejszej rozmowie, sami oceńcie bo jakieś to dziwne.
Właściciel od sierpnia 2018 (kilka miesięcy)
Co robił (sam naprawiał)
Hamulce z tyłu (tarcze + klocki). nikoda + ats
Rozrząd conti + roli ina
nowa pompa wody metteli
Wymienione uszczelki pod kolektorem i klawiaturą reinz
wymieniony płyn hamulcowy
wymieniony płyn chłodniczy
Wady:
kierownica nie stoi prosto (jadąc na wprost jest krzywo)
Coś stuka w przednim zawieszeniu (jedna strona)
Przednie opony "ścięte" na brzegu (pewnie zbieżność)
uszkodzony tempomat
klima nie działa, zwarcie na cewce - wywala błąd na komputerze
Opis działania automatu, na zimnym silniku mułowaty. Niby zmiany biegów nie czuć. Po kikck down lekko czuć zmianę biegów.
Quattro rzekomo nie huczy nie buczy czy zgrzyta, przy ostrym ale powolnym skręcie lekko trzęsie budą(?).
Olej w skrzyni i quatro nie ruszany, nie sprawdzany.
Jeździ B4 80 w TDI.
Generalnie wygląda jakby kupił (otrzymał w rozliczeniu) to auto i po naprawach stwierdził ,że jeszcze trzeba sporo włożyć. Cała kwestia techniczna do ogarnięcia ale poza quatro i skrzynią. Te pożerają najwięcej kosztów w tych modelach, później silnik jest pieniądzożerny.
Ew. chciał fajne auto ale same wstępne naprawy zjadły 1500 zł (części) a włożyć trzeba jeszcze drugie tyle).
Mam jakieś mieszane uczucia. Praktycznie auto 7000k, do wsadzenia 6k (LPG + naprawy).hmmm