Witam,
Szukam godnego polecenia mechanika, który pomoże w diagnostyce silnika AEL TDI?
Generalnie sam dużo rzeczy zrobiłem(wtryski, turbo, dolot, rozrząd), ze względu na wibracje silnika na biegu jałowym, potrzebuję kogoś kto przeprowadzi diagnostykę silnika i rozrządu.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Grzegorz
Polecany mechanik do diagnostyki TDI
-
- Adept
- Posty: 45
- Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
- Imię: Grzegorz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Warszawa
Witam,
Dzisiaj dzwoniłem i dostałem informację, że nie podejmują się prac w tak starych samochodach.
Ponawiam pytanie, czy może ktoś polecić jakieś dobre miejsce w mazowieckim (lub poza), gdzie mogę wykonać diagnostykę/sprawdzenie rozrządu oraz napędu pompy?
Z góry dziękuję za pomoc.
Dzisiaj dzwoniłem i dostałem informację, że nie podejmują się prac w tak starych samochodach.
Ponawiam pytanie, czy może ktoś polecić jakieś dobre miejsce w mazowieckim (lub poza), gdzie mogę wykonać diagnostykę/sprawdzenie rozrządu oraz napędu pompy?
Z góry dziękuję za pomoc.
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Rozrząd sprawdzi ci każdy glupi mechanik - wystarczy odkrecić dekiel pokrywy zaworów, zdjąc pasek rozrządu i kolo pasowe z wałka rozrządu z tyłu silnika i ustawić silnik na znaki - jeśli znak na kole pasowym zgra sie z znakiem na kole zamachowym(okienko rewizyjne skrzynii biegów) i to wszystko bedzie odpowiadać temu że płaskownik włozony w wałek rozrządu z tyłu gdzie zdjelismy kolo pasowe bedzie równy z płaszczyzną głowicy - tzn ze rozrząd jest ok.
Jeśli kąt wtrysku i dawka paliwa są u ciebie ok to winne może być 2 rzeczy - stare poduszki silnika - wywalone i wylane, - najlepiej kupisz sztywne gumy i wymienić - pasują z silnika 2.3 beznyna R5 - jest odrobina sztywniej ale i tak nic nie drży.
Ponadto może być uszkodzone koło dwumasowe - choć wątpie , ale pierwsze co to sprawdziłbym i wymienił poduszki silnika.
Diagnosytyka tego silnika to bułka z masłem
Jeśli kąt wtrysku i dawka paliwa są u ciebie ok to winne może być 2 rzeczy - stare poduszki silnika - wywalone i wylane, - najlepiej kupisz sztywne gumy i wymienić - pasują z silnika 2.3 beznyna R5 - jest odrobina sztywniej ale i tak nic nie drży.
Ponadto może być uszkodzone koło dwumasowe - choć wątpie , ale pierwsze co to sprawdziłbym i wymienił poduszki silnika.
Diagnosytyka tego silnika to bułka z masłem
AEL INSIDE