Drugi tym razem ustecko - warszawski mini spocik.

Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Drugi tym razem ustecko - warszawski mini spocik.

Post autor: baaartez »

Dziś zaliczyłem drugi już forumowy spot. Był on z naszym kolegą kk84 czyli Krzysztofem, który posiada jakże zacne S6 w avancie. Spot odbył się w Ustce przy okazji zakupu nowych zegarów do mojej C4 przy którym bardzo pomógł mi między innymi Krzysztof oraz dzisiaj osobiście wszystko posprawdzał i doradził co jeszcze należy zrobić przy zegarach. Spot ze względu na ograniczony czas był dosyć krótki ( około godzinki ), ale za to spędzony cały czas przy autach :mrgreen:
Wielki szacun dla Krzysztofa za profesjonalne podejście do tematu jeśli chodzi o pomoc innemu koledze :rezanie: Nawet na wakacjach jest w pełni wyposażony :ups: jak to zabrzmiało :mrgreen: znaczy chodzi mi oczywiście o to, że miał wszelkie potrzebne rozpiski i schematy, Etke, i walizkę narzędzi.
Dużo się dzięki niemu dowiedziałem o czym nie miałem pojęcia czyli na przykład to, że moje klocki są z czujnikami czy samo to, że AC w nowym liczniku praktycznie jest ok.
Mam wielką nadzieję, że podczas urlopu kk84 dam jeszcze radę podjechać z rodzinką do Jarosławca, gdzie kolega urlopuje :bro: :spi: i tam już na spokojnie pogadamy sobie na wszelkie tematy. Poniżej kilka na szybko robionych pamiątkowych fotek, ale zawsze lepsze to niż nic. aha gdy każdy rozjeżdżał się w swoją stronę to ciężko było S6 dogonić co widać na fotkach czyli tyłeczek avanta w oddali :-P Prawie 300 kucy pod machą i do tego :q2: daje radę :ok: Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję Krzysztofowi za spota i naprawdę fachową pomoc :ok: Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Krzysztof walczy z nowym licznikiem :ok: Obrazek tyłeczki ;) ObrazekS6 wystrzeliła jak z procy :-) i gdyby nie skrzyżowanie to było by ciężko dogonić :wstyd: Obrazek
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Było miło poznać :).
Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: baaartez »

kk84 pisze:Było miło poznać :).
I wzajemnie :-) Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

no ladnie ladnie sie bawicie..jak wyniki zakladania zegarka?
widze ze zakup byl tego duzego zegara...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
baaartez
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 470
Rejestracja: 2011-11-02, 22:26
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Ustka

Post autor: baaartez »

Butterbean pisze:jak wyniki zakladania zegarka?
widze ze zakup byl tego duzego zegara...
tak wybór padł na ten bardziej wypasiony :mrgreen: na tą chwilę działa prawie wszystko czyli obrotomierz bez najmniejszego problemu, wskaźnik km/h naliczanie km, temp płynu chłodzącego, wskaźnik paliwa i zegarek. nie działają prawidłowo zegary ciśnienia i temperatury oleju ale z tego co mówił Krzysiek potrzebuję tylko dokupić beczkę, którą Ty podobno możesz mieć :-) AC przeprowadza cały test zakończony OK. Jedyne to po odpaleniu silnika sygnalizuje spaloną żarówkę, ale nie mam do tego modułu więc tak będzie oraz zużycie klocków hamulcowych, ale to już sam wiedziałem, że niebawem i tak muszę je zmienić. Generalnie to niezła frajda z takiego nowego budzika :ok:
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

Więc jak mówiłem. Brak automatu kontroli żarówek, brak czujnika ciśnienia oleju 0-5Bar, brak czujnika temperatury. W Bartezowym AAE w pompie oleju siedzą dwa czujniki ciśnienia ; 0.25Bar i 1.8Bar oraz zaślepkę. Zaproponowałem następująco aby wywalić 0.25Bar czujnik i w jego miejsce wkręcić czujnik temperatury, po usunięciu zaślepki wkręcić beczułkę do pomiaru ciśnienia. Dociągnąć 3 przewody do nowych czujników i okablować.
Więcej roboty będzie z instalacją czujnika temperatury zewnętrznej. Miejsca przed chłodnicą jest nad to 8-)
Tyle kwestii technicznych. Pogoda do d...y, jak nie wieje to pada, jak nie pada to chmury i tak w kółko.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pomorskie”