[inne] Ustawienia instalicji gazowej STAG
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
[inne] Ustawienia instalicji gazowej STAG
Witam. Ktoś zna się na kalibracji instalacji gazowej albo sam sam ją ustawiał? Chodzi żeby łopatologicznie wyjaśnił pewne kwestie. Przeczytałem instrukcje staga ale tam bardziej jest opis poszczególnych funkcji niż jak ją ustawić. Na internecie poczytałem parę poradników ale co człowiek to co innego pisze. Będę wdzięczny za jakieś wskazówki
Ps.
Nie mam w okolicy dobrego gazownika żeby mógł mi wyregulować.
Ps.
Nie mam w okolicy dobrego gazownika żeby mógł mi wyregulować.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
1. Podstawa to stabilne ciśnienie parownika LPG - nie może być tak, że dajesz buta a ciśnienie leci na pysk.
2. Wtryskiwacze - co masz? Wtryskiwaczopodobny Valtek czy coś lepszego? Nie mogą być za duże dysze lub za małe. W magic jetach dopiero jak rozwierciłem dysze to można było cokolwiek ustawić - wtryskiwacze miały czasy otwaricia prawie maks a i tak nie dawały rady dać odpowiedniej dawki gazu. Dopiero jak rozwierciłem dysze to czasy nieznacznie spadły, ale gazu było dość. Później wymieniłem na Hana czerwone.
3. wężyki wtryskiwacz - kolektor - musze mieć w mairę równe długości i najlepiej jak najkrótsze żeby były.
4. Masz pewnie na filtrze rozdzielone zasilanie LPG na osobne głowice - masz kompensacje zrobioną? Czyli zasilanie obu głowic musisz mieć połączone z tyłu - wtedy ostatnie wtryskiwacze mają taką samą ilość gazu co te pierwsze.
Daj znać co masz dokladnie.
2. Wtryskiwacze - co masz? Wtryskiwaczopodobny Valtek czy coś lepszego? Nie mogą być za duże dysze lub za małe. W magic jetach dopiero jak rozwierciłem dysze to można było cokolwiek ustawić - wtryskiwacze miały czasy otwaricia prawie maks a i tak nie dawały rady dać odpowiedniej dawki gazu. Dopiero jak rozwierciłem dysze to czasy nieznacznie spadły, ale gazu było dość. Później wymieniłem na Hana czerwone.
3. wężyki wtryskiwacz - kolektor - musze mieć w mairę równe długości i najlepiej jak najkrótsze żeby były.
4. Masz pewnie na filtrze rozdzielone zasilanie LPG na osobne głowice - masz kompensacje zrobioną? Czyli zasilanie obu głowic musisz mieć połączone z tyłu - wtedy ostatnie wtryskiwacze mają taką samą ilość gazu co te pierwsze.
Daj znać co masz dokladnie.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
1. Wtryski Barracuda
2. Sterownik STAG 300
3. Parownik Shark
Kazikboy:
Chciałem poprawić obecne mapy ale nie wiem czy nie lepiej będzie zrobić od nowa.
przemoprzem:
1. Przy auto kalibracji wyskakuje komunikat o za dużych wtryskiwaczach, ciśnienie robocze mam ustawione na 1.5bar jak na moje oko trochę duże. Nie sprawdzałem ciśnienia jak się zachowuje podczas jazdy jutro sprawdzę i dam znać.
2. Tak jak na początku napisałem.
3. Wężyków nie mierzyłem trudno mi powiedzieć czy nie są za długie.
4 Rozdzielone są trójnikiem. Co do kompensacji nic takiego nie zauważyłem. Załączam zdjęcia jak to mniej więcej u mnie jest podłączone.
Od momentu jak wymieniłem rozrząd mam wrażenie że gorzej pracuje na gazie i więcej pali. Wałki nie był względem siebie idealnie ustawione i po ustawieniu na blokady zacząłem zauważać te objawy.
Ps. Dzisiaj po sczytaniu błędów mam błąd sądy nr.2(by tłumaczyło większe spalanie) i zła mieszankę paliwową. Zorbie parę kilometrów i zobaczę czy błędy wrócą.
2. Sterownik STAG 300
3. Parownik Shark
Kazikboy:
Chciałem poprawić obecne mapy ale nie wiem czy nie lepiej będzie zrobić od nowa.
przemoprzem:
1. Przy auto kalibracji wyskakuje komunikat o za dużych wtryskiwaczach, ciśnienie robocze mam ustawione na 1.5bar jak na moje oko trochę duże. Nie sprawdzałem ciśnienia jak się zachowuje podczas jazdy jutro sprawdzę i dam znać.
2. Tak jak na początku napisałem.
3. Wężyków nie mierzyłem trudno mi powiedzieć czy nie są za długie.
4 Rozdzielone są trójnikiem. Co do kompensacji nic takiego nie zauważyłem. Załączam zdjęcia jak to mniej więcej u mnie jest podłączone.
Od momentu jak wymieniłem rozrząd mam wrażenie że gorzej pracuje na gazie i więcej pali. Wałki nie był względem siebie idealnie ustawione i po ustawieniu na blokady zacząłem zauważać te objawy.
Ps. Dzisiaj po sczytaniu błędów mam błąd sądy nr.2(by tłumaczyło większe spalanie) i zła mieszankę paliwową. Zorbie parę kilometrów i zobaczę czy błędy wrócą.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
1. Nie zaleca się montażu wtryskiwaczy "na leżącą" - teoretycznie tłoczek może się szybciej wycierać "od spodu".
2. Wężyki wtryskiwacz - kolektor masz RACZEJ ok, choć osłona zasłania.
3. ALE siedząc za kierownicą:
- prawa głowica ma przewód LPG parownik-listwa zasilająca powiedzmy 50 cm
- lewa głowica ma przewód LPG parownik-listwa zasilająca powiedzmy 100 cm
Na logikę - lewa głowica w sytuacjach ekstremalnych (mowa raczej o sytuacji np jedziesz 50 km/h i dalej 5-tkę - wtedy silnik ma duże zapotrzebowanie na paliwo) dostanie mniej LPG.
Dlatego robi się kompensację - wykręcasz tą zaślepkę i dajesz kruciec na który wchodzi wąż LPG
A tak wygląda kompensacja - czyli obie listwy zasilające połączone od tyłu ze sobą - ciśnienie i ilość gazu w całym obwodzie jest taka sama - oczywiście o ile parownik da radę
4. Wtryskiwacze masz ok, to jest odpowiednik Hana. Tylko z tego co pamiętam to Barakuda chyba ma wymienne dysze - kwestia czy masz odpowiednio dobrane http://www.alex-sklep.pl/pl/oferta/34-1 ... -19-60-00/
5. Nie znam tego parownika - początki nie były łatwe http://lpg-forum.pl/co-myslicie-o-reedu ... 10636.html . Ale ciśnienie deko chyba za wysokie, kwestia jeszcze ile to ciśnienie spada pod butem i czy reduktor nie zamarza.
6. Masz 2 filtry LPG fazy lotnej - nie wiem czy nie lepiej dać 1 ale z dwoma wyjściami. Może się okazać, że jeden filtr będzie bardziej "zabity" i będzie bardziej tłumił LPG. Jak masz kompensację to jeszcze ok, ale tutaj nie masz. Choć z kolejnej strony musiałbyś tankować niesamowity syf, żeby zabić filtry.
7. najlepiej to mieć kabel i laptopa i w drogę. Pojeździć na PB - zobaczyć jak pracują sondy, czy wtryskiwacze na obu głowicach mają podobne czasy otwarcia. Jak na PB będzie igła to wtedy zabawa z LPG.
8. Błąd sondy nr 2 - czyli której? Bo w AAH miałem tylko po jednej sondzie na głowicę. w ACK macie po 1 przed i po katalizatorze czy jak? Która głowica ma ubogo - lewa czy prawa (patrząc z zza kierownicy)?
2. Wężyki wtryskiwacz - kolektor masz RACZEJ ok, choć osłona zasłania.
3. ALE siedząc za kierownicą:
- prawa głowica ma przewód LPG parownik-listwa zasilająca powiedzmy 50 cm
- lewa głowica ma przewód LPG parownik-listwa zasilająca powiedzmy 100 cm
Na logikę - lewa głowica w sytuacjach ekstremalnych (mowa raczej o sytuacji np jedziesz 50 km/h i dalej 5-tkę - wtedy silnik ma duże zapotrzebowanie na paliwo) dostanie mniej LPG.
Dlatego robi się kompensację - wykręcasz tą zaślepkę i dajesz kruciec na który wchodzi wąż LPG
A tak wygląda kompensacja - czyli obie listwy zasilające połączone od tyłu ze sobą - ciśnienie i ilość gazu w całym obwodzie jest taka sama - oczywiście o ile parownik da radę
4. Wtryskiwacze masz ok, to jest odpowiednik Hana. Tylko z tego co pamiętam to Barakuda chyba ma wymienne dysze - kwestia czy masz odpowiednio dobrane http://www.alex-sklep.pl/pl/oferta/34-1 ... -19-60-00/
5. Nie znam tego parownika - początki nie były łatwe http://lpg-forum.pl/co-myslicie-o-reedu ... 10636.html . Ale ciśnienie deko chyba za wysokie, kwestia jeszcze ile to ciśnienie spada pod butem i czy reduktor nie zamarza.
6. Masz 2 filtry LPG fazy lotnej - nie wiem czy nie lepiej dać 1 ale z dwoma wyjściami. Może się okazać, że jeden filtr będzie bardziej "zabity" i będzie bardziej tłumił LPG. Jak masz kompensację to jeszcze ok, ale tutaj nie masz. Choć z kolejnej strony musiałbyś tankować niesamowity syf, żeby zabić filtry.
7. najlepiej to mieć kabel i laptopa i w drogę. Pojeździć na PB - zobaczyć jak pracują sondy, czy wtryskiwacze na obu głowicach mają podobne czasy otwarcia. Jak na PB będzie igła to wtedy zabawa z LPG.
8. Błąd sondy nr 2 - czyli której? Bo w AAH miałem tylko po jednej sondzie na głowicę. w ACK macie po 1 przed i po katalizatorze czy jak? Która głowica ma ubogo - lewa czy prawa (patrząc z zza kierownicy)?
Ostatnio zmieniony 2018-05-06, 15:19 przez przemoprzem, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
hmm, w sklepie z LPG jak dobrze pamiętam. Ja mam rozdzielacze romano i tam zamiast zaślepki pasował dolot listwy matrix http://autogaz.bazarek.pl/opis/7875803/ ... -544-.html i takie coś wkręcasz najlepiej (dla pewności) na klej do gwintów. Poszperaj w necie, albo zadzwoń do barrakudy jaka wkrętka tam spasuje - bo widzę, że masz barakudę rozdzielacze.
Na lewej masz dłuższe czasy wtrysków? Czyli tam gdzie jest dłuższy wąż? Logika by na to wskazywała Wrzuć zrzut mapy ze staga, a najlepiej filmik z jazdy lub zapisz log to sobie podejrzę w programie. Pojeździj autem trochę w zmiennych warunkach i zapisz - jak masz manualną skrzynię to dać np 5-tkę przy np 60 km/h i wtedy co będzie - bo wtedy silnik jest obciążony. Jak dajesz buta w sprincie to obciążenie stosunkowo szybko spada i mało to miarodajne jest.
Na lewej masz dłuższe czasy wtrysków? Czyli tam gdzie jest dłuższy wąż? Logika by na to wskazywała Wrzuć zrzut mapy ze staga, a najlepiej filmik z jazdy lub zapisz log to sobie podejrzę w programie. Pojeździj autem trochę w zmiennych warunkach i zapisz - jak masz manualną skrzynię to dać np 5-tkę przy np 60 km/h i wtedy co będzie - bo wtedy silnik jest obciążony. Jak dajesz buta w sprincie to obciążenie stosunkowo szybko spada i mało to miarodajne jest.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
W końcu miałem trochę czasu żeby pobawić się gazem. Poprowadziłem nowe węże żeby były tej samej długości i tak to mi wyszło
Jak mi się załaduje film z auto kalibracji i zbieranie map podczas jazdy to go dodam, a na razie dorzucam kilka zrzutów ekranu.
Udało mi się ustawić mapy nie przestawiając mnożnika. Jedynie to czasy wtrysku cały czas się rozjeżdżają na wolnych obrotach. Dodam że starałem się zrobić dwa takie same przejazdy na benzynie i gazie.
I na koniec takie małe pytanko. Jeżeli mam laptopa podłączonego pad staga to on cały czas zbiera mapy dopóki nie zerwę połączenie między nimi?
Jak mi się załaduje film z auto kalibracji i zbieranie map podczas jazdy to go dodam, a na razie dorzucam kilka zrzutów ekranu.
Udało mi się ustawić mapy nie przestawiając mnożnika. Jedynie to czasy wtrysku cały czas się rozjeżdżają na wolnych obrotach. Dodam że starałem się zrobić dwa takie same przejazdy na benzynie i gazie.
I na koniec takie małe pytanko. Jeżeli mam laptopa podłączonego pad staga to on cały czas zbiera mapy dopóki nie zerwę połączenie między nimi?
Ostatnio zmieniony 2018-05-14, 20:53 przez lukaszz2369, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Kiepsko. Po pierwsze zjedź z ciśnieniem bo widać że mnożnik masz poniżej 1 i wychodzą krótsze czasy wtrysków LPG niż PB - powinno być np 1,2 bo wtryskiwacze LPG nie dawkują tak idealnie paliwa jak PB. Jak są dłuższe czasy to sterownik ma większe możliwości w odpowiednim dawkowaniu. Ciśnienie bym zjechał do jakiś 1,2 na początek - automatycznie mnożnik podskoczy.
Nie kumam tej lambdy na LPG - jakim cudem jest powyżej 1 skoro sonda w C4 jest 1 Voltowa - czyli ma chodzić non stop 0-1-0-1 itp. A ciebie jest 5? Pokaż zakładkę parametry samochodu - zobaczymy jaka sonda ustawiona.
Czasy wtrysków na PB masz raczej ok. Na LPG dziwne - czasem 123 są dłuższe niż 456 a dalej jest moment że na odwrót.
Popatrz jak to u mnie było -
Popatrzyłem na filmik - coś masz ewidentnie skopane albo z ustawieniami w programie albo z fizycznym podpięciem sond. Czy aby ktoś ci nie wsadził jakiegoś emulatora sondy lambda? Bo dziwnym trafem jak silnik pracuje na PB to stag pokazuje ok 0,5V (tak pokazuje jak sondy są fizycznie niepodpięte!) a jak przechodzi na LPG to od razu wali na 4-5 V jak u nas są 1Voltowe. Zobacz sobie na moich filmikach jak sonda lata od 0V do 1V i tak non stop. Może dlatego masz błąd w VAG - bo ECU dostając 5V odczyt z sądy uznaje, że mieszanka jest gigantycznie bogata. 0V - ubogo.
Po autokalibracji dostajesz informację o za dużych dyszach - ale patrząc na twoje ciśnienie to dysz bym nie ruszał tylko zmniejszył ciśnienie na reduktorze.
Plan działania:
1. Sprawdzić fizyczne podłączenie sond - mi to wygląda, że ktoś poszedł na łatwiznę i nie podpiął sygnału sond do sterownika.
2. zmniejszenie ciśnienia gazu na reduktorze - masz zjechać żeby mnożnik był na wolnych i deczko powyżej np 1,2 a na pełnym obciążeniu ma schodzić do 1.
3. Załącz plik osc z jazdy - zobacz sobie w instrukcji bo już nie pamiętam jak to się robiło. Ale wtedy wgrywasz do programu STAG i możesz sobie filtrować np spadki ciśnienia itp.
4. Jak robisz jazdy to nie rób sprintów. Jak masz manulana to daj wysoki bieg i wtedy przyspieszaj - żeby obciążyć silnik. Przy bucie w podłogę to masz chwilę obciążenia tylko - a tu chodzi o ustawienie testowanie instalacji pod większym obciążeniem.
Nie kumam tej lambdy na LPG - jakim cudem jest powyżej 1 skoro sonda w C4 jest 1 Voltowa - czyli ma chodzić non stop 0-1-0-1 itp. A ciebie jest 5? Pokaż zakładkę parametry samochodu - zobaczymy jaka sonda ustawiona.
Czasy wtrysków na PB masz raczej ok. Na LPG dziwne - czasem 123 są dłuższe niż 456 a dalej jest moment że na odwrót.
Popatrz jak to u mnie było -
Popatrzyłem na filmik - coś masz ewidentnie skopane albo z ustawieniami w programie albo z fizycznym podpięciem sond. Czy aby ktoś ci nie wsadził jakiegoś emulatora sondy lambda? Bo dziwnym trafem jak silnik pracuje na PB to stag pokazuje ok 0,5V (tak pokazuje jak sondy są fizycznie niepodpięte!) a jak przechodzi na LPG to od razu wali na 4-5 V jak u nas są 1Voltowe. Zobacz sobie na moich filmikach jak sonda lata od 0V do 1V i tak non stop. Może dlatego masz błąd w VAG - bo ECU dostając 5V odczyt z sądy uznaje, że mieszanka jest gigantycznie bogata. 0V - ubogo.
Po autokalibracji dostajesz informację o za dużych dyszach - ale patrząc na twoje ciśnienie to dysz bym nie ruszał tylko zmniejszył ciśnienie na reduktorze.
Plan działania:
1. Sprawdzić fizyczne podłączenie sond - mi to wygląda, że ktoś poszedł na łatwiznę i nie podpiął sygnału sond do sterownika.
2. zmniejszenie ciśnienia gazu na reduktorze - masz zjechać żeby mnożnik był na wolnych i deczko powyżej np 1,2 a na pełnym obciążeniu ma schodzić do 1.
3. Załącz plik osc z jazdy - zobacz sobie w instrukcji bo już nie pamiętam jak to się robiło. Ale wtedy wgrywasz do programu STAG i możesz sobie filtrować np spadki ciśnienia itp.
4. Jak robisz jazdy to nie rób sprintów. Jak masz manulana to daj wysoki bieg i wtedy przyspieszaj - żeby obciążyć silnik. Przy bucie w podłogę to masz chwilę obciążenia tylko - a tu chodzi o ustawienie testowanie instalacji pod większym obciążeniem.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- waldemaister
- Adept
- Posty: 34
- Rejestracja: 2017-07-01, 23:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Iława
Witam.Moim zdaniem musisz zmiejszyć cisnienie do ok.1.1 -1.2 bo mnożnik ci wychodzi ponizej 1 powinien ok 1.2 .Sprawdz pózniej czy nie siada cisnienie za mocno przy butowaniu.Zreguły około 0,6-0,7 juz przechodzi na benzyne i nie powinno być błedu wtryskiwacze gazowe całkowicie otwarte.Barracudy bardzo dobre wtryski kalibrowane dyszami.Sondy wygladaja ze nie podpiete.
Sonda 1 to prawa
Sonda 1 to prawa
Ostatnio zmieniony 2018-05-14, 23:07 przez waldemaister, łącznie zmieniany 1 raz.
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
A już myślałem że jest w miarę ok
Żeby wyregulować ciśnienie na reduktorze to muszę kręcić tą śrubą?
Myślałem, że to normalne, że sondy po przełączeniu na gaz to napięcia idą do góry. Sprawdzę czy są podpięte ale znając życie nie to nie będą. Wyczytałem że to musi być fioletowy kabel ale to obydwie sądy muszą być podpięte pod jeden kabel czy wystarczy, że jedna sonda będzie podpięta?
Żeby wyregulować ciśnienie na reduktorze to muszę kręcić tą śrubą?
Myślałem, że to normalne, że sondy po przełączeniu na gaz to napięcia idą do góry. Sprawdzę czy są podpięte ale znając życie nie to nie będą. Wyczytałem że to musi być fioletowy kabel ale to obydwie sądy muszą być podpięte pod jeden kabel czy wystarczy, że jedna sonda będzie podpięta?
Ostatnio zmieniony 2018-05-15, 08:13 przez lukaszz2369, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Obie osobno http://www.ac.com.pl/pl-serwisy-materia ... instrukcje tu masz instrukcję. Sonda nr 1 fioletowy a sonda nr 2 to fioletowo-szary. Z tego co pamiętam to najłatwiej podłączyć się na ścianie grodziowej - tam chyba są wytyki od sond.
A ten reduktor to jaki dokładnie model? Shark 1200 czy 1500?
A ten reduktor to jaki dokładnie model? Shark 1200 czy 1500?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- lukaszz2369
- C4 Autorytet
- Posty: 305
- Rejestracja: 2012-11-14, 15:53
- Imię: Łukasz
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Konin
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
- Płeć:
Moim zdaniem to jest tam 1200 ale jeszcze się upewnię.
1500 mam. Sprawdzone.
[ Dodano: |15 Maj 2018|, o 16:30 ]
W Stagu mam tak ustawione
I dwa takie kable znalazłem...
Także sond nie mam podłączonych. Teraz żeby je podłączyć to obojętnie do który z tych dwóch kabli? I jaki typ sondy wybrać w programie?
1500 mam. Sprawdzone.
[ Dodano: |15 Maj 2018|, o 16:30 ]
W Stagu mam tak ustawione
I dwa takie kable znalazłem...
Także sond nie mam podłączonych. Teraz żeby je podłączyć to obojętnie do który z tych dwóch kabli? I jaki typ sondy wybrać w programie?
Ostatnio zmieniony 2018-05-15, 09:01 przez lukaszz2369, łącznie zmieniany 1 raz.
- waldemaister
- Adept
- Posty: 34
- Rejestracja: 2017-07-01, 23:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Iława
Sygnałowy to czarny przewod w sondzie białe to grzałka.Ustawienie chyba napieciowa 0-1 0 ubogo
Fioletowy sonda 1 fioletowo-szary 2
Fioletowy sonda 1 fioletowo-szary 2
Ostatnio zmieniony 2018-05-16, 22:46 przez waldemaister, łącznie zmieniany 1 raz.