1. Nie zaleca się montażu wtryskiwaczy "na leżącą" - teoretycznie tłoczek może się szybciej wycierać "od spodu".
2. Wężyki wtryskiwacz - kolektor masz RACZEJ ok, choć osłona zasłania.
3. ALE siedząc za kierownicą:
- prawa głowica ma przewód LPG parownik-listwa zasilająca powiedzmy 50 cm
- lewa głowica ma przewód LPG parownik-listwa zasilająca powiedzmy 100 cm
Na logikę - lewa głowica w sytuacjach ekstremalnych (mowa raczej o sytuacji np jedziesz 50 km/h i dalej 5-tkę - wtedy silnik ma duże zapotrzebowanie na paliwo) dostanie mniej LPG.
Dlatego robi się kompensację - wykręcasz tą zaślepkę i dajesz kruciec na który wchodzi wąż LPG
A tak wygląda kompensacja - czyli obie listwy zasilające połączone od tyłu ze sobą - ciśnienie i ilość gazu w całym obwodzie jest taka sama - oczywiście o ile parownik da radę
4. Wtryskiwacze masz ok, to jest odpowiednik Hana. Tylko z tego co pamiętam to Barakuda chyba ma wymienne dysze - kwestia czy masz odpowiednio dobrane
http://www.alex-sklep.pl/pl/oferta/34-1 ... -19-60-00/
5. Nie znam tego parownika - początki nie były łatwe
http://lpg-forum.pl/co-myslicie-o-reedu ... 10636.html . Ale ciśnienie deko chyba za wysokie, kwestia jeszcze ile to ciśnienie spada pod butem i czy reduktor nie zamarza.
6. Masz 2 filtry LPG fazy lotnej - nie wiem czy nie lepiej dać 1 ale z dwoma wyjściami. Może się okazać, że jeden filtr będzie bardziej "zabity" i będzie bardziej tłumił LPG. Jak masz kompensację to jeszcze ok, ale tutaj nie masz. Choć z kolejnej strony musiałbyś tankować niesamowity syf, żeby zabić filtry.
7. najlepiej to mieć kabel i laptopa i w drogę. Pojeździć na PB - zobaczyć jak pracują sondy, czy wtryskiwacze na obu głowicach mają podobne czasy otwarcia. Jak na PB będzie igła to wtedy zabawa z LPG.
8. Błąd sondy nr 2 - czyli której? Bo w AAH miałem tylko po jednej sondzie na głowicę. w ACK macie po 1 przed i po katalizatorze czy jak? Która głowica ma ubogo - lewa czy prawa (patrząc z zza kierownicy)?