[A6-2.8 AAH] Gaśnie przy przełączeniu na lpg
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
[A6-2.8 AAH] Gaśnie przy przełączeniu na lpg
Koledzy mam taki problem, odpalam autko chodzi sobie normalnie na biegu jałowym silnik powoli łapie temperaturę i w momencie gdy przełącza mi na lpg następuję spadek obrotów i silnik gaśnie, wymieniłem filtry problem nie ustał wnioskuę, że problem leży albo w zbyt niskiej temperaturze parownika lub spadek ciśnienia gazu następuję, na ciepłym też potrafi się zdławić i zgasnąć. Instalacja stag 300 plus, posiadam kabel i oprogramowanie, tylko nie bardzo jeszcze wiem na co zwrócić uwagę przy diagnostyce, kabel mam dopiero od tygodnia i jedyne co zrobiłem przy jego użyciu do tej pory to kasowanie inetrwału serwisu instalacji. Może ktoś mógłby podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny dokładnie
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
W mojej instalacji gazowej pomogło czyszczenie wtryskiwaczy bo były zasyfione. A jak już chodzi na gazie, to chodzi ładnie czy nierówno silnik pracuje (prycha parcha) czy jak zwał tak zwał ?
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- judas11
- Adept
- Posty: 16
- Rejestracja: 2015-01-30, 18:21
- Imię: Darek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Pomorskie
Zaczął bym najpierw od układu zapłonowego, nawet gdy nie jest główną przyczyną warto go zmienić na nowy dobrej jakości - świece, kable - podstawa. Przerywanie podczas przyspieszania oraz wypadanie zapłonu na wolnych obrotach często gęsto się z tego bierze. Co do gaśnięcia do sprawdzenia temperatura przejścia oraz czujniki temperatury i obowiązkowo mapa gazu. Może mieć zbyt małe dawki i po prostu umiera - może też mieć za dużo powietrza i też będzie kulał. Przyczyn dużo, po kolei trzeba eliminować od najmniejszych czynników zaczynając.
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-03-11, 17:11
- Imię: Przemek
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
- waldemaister
- Adept
- Posty: 34
- Rejestracja: 2017-07-01, 23:15
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Iława
Przyczyn może być sporo ale najpierw sprawdz w programie czy jak sie przełacza to jest ciśnienie gazu może ucieka podczas postoju i przy przełaczaniu nie zdąży sie napełnic gaz może schodzic przez kiepskie wtryski lub reduktor można wydłuzyc czas przełączania pomiedzy cyl. na 700-800ms zdązy wtedy dobic.
Przyczyna gasniecia moze byc duzy rozjazd w mapie na wolnych obr.
W jakiej temp.przełącza i jakie masz wtr.?
Przyczyna gasniecia moze byc duzy rozjazd w mapie na wolnych obr.
W jakiej temp.przełącza i jakie masz wtr.?