[A6-2.8 AAH] Miejsce montażu parownika LPG w v6
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
[A6-2.8 AAH] Miejsce montażu parownika LPG w v6
Witam Kolegów Mam pytanie gdzie u was zamontowane są reduktory lpg Mój siedzi koło filtra powietrza Ale jakoś mi to nie pasuje. Myślę nad zmianą miejsca, ale może po prostu ktoś ma zrobione gdzieś lepiej Zdjęcie mojego po pracy bo Jakoś nie miałem czasu zrobić
[ Dodano: 2012-12-18, 10:16 ]
Kurde teraz tak patrzę JAKIE AEJ ESPE
Edit: poprawiłem ortografię w temacie - Mareek
[ Dodano: 2012-12-18, 10:16 ]
Kurde teraz tak patrzę JAKIE AEJ ESPE
Edit: poprawiłem ortografię w temacie - Mareek
Ostatnio zmieniony 2012-12-18, 15:29 przez Key100l, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
- gumisv6
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
w tym miejscu co masz zamontowany wydaje się być w porządku, nie ma tak, że możemy go sobie montować gdzie chcemy bo musi zostać spełnionych parę warunków
1. reduktor powinien być zamontowany w możliwie najniższym miejscu
2. nie powinnien łapać zimnego powietrza bo termika będzie siadać (nadkole itp raczej odpada żeby schować bo mamy wystarczająco miejsca)
3. długość węży wodnych też raczej ma znaczenie
1. reduktor powinien być zamontowany w możliwie najniższym miejscu
2. nie powinnien łapać zimnego powietrza bo termika będzie siadać (nadkole itp raczej odpada żeby schować bo mamy wystarczająco miejsca)
3. długość węży wodnych też raczej ma znaczenie
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
I właśnie dla tych dwóch ostatnich powodów reduktor musi zmienić miejsce to pewne dziś pomyślę tylko spojrzę gdzie przy okazji czyszczenia nagrzewnicy. I pytanie skąd ma iść zasilanie na nagrzewnicę I wchodzić ma na dole czy w górny króciec nagrzewnicy Bo u mnie zimno jak diabli a coś pewnie pokopane z wężami
Ostatnio zmieniony 2012-12-18, 13:24 przez Key100l, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
U mnie trójnik LPG/nagrzewnica jest plus minus pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego, więc węże wodne są dosyć długie jak zauważycie po fotce. Ale nie mam żadnych problemów z grzaniem reduktora lub samego ogrzewania - auto dosyć szybko się przerzuca na LPG - mam 30*C ustawione.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Wiecie co do serwisu i ogólnej dostępności... Instaluje gaz w samochodach więc dla mnie problemu nie ma z podnośnikiem czy narzędziami. Filtry i tak wymieniam co 5k km więc nie problem. Po prostu chciałbym żeby to nie stało tak blisko przodu tym bardziej że reduktor mam tylko zavoli n więc dodatkowe grzanie jest raczej wskazane. Niestety poprzedni właściciel takie coś włożył ale szykuje już LR IG 1 tylko jak już mam robić to chce zrobić to dobrze... Tym bardziej że IG 1 trochę waży a patrząc na to że mam miedź pod samochodem to trza to zrobić dobrze i pewnie. Nic będę myślał dziś może uda się go schować za silnik
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Montujesz instalacje a pytasz gdzie zamontować reduktor...
Skoro będziesz zmieniał reduktor na IG1, który jest zupełnie innego kształtu i rozmiarów niż Zavoli, to wpasowanie Zavoli teraz gdzieś indziej może nie być odpowiednie dla ig1, chodzi o brak miejsca. Szukaj od razu miejsca pod IG1 skoro będziesz miał go w ręku.
Jeśli chodzi o termikę obecnego, owiń go jakimś rodzajem izolacji i nie będziesz go studził pędem powietrza.
Skoro będziesz zmieniał reduktor na IG1, który jest zupełnie innego kształtu i rozmiarów niż Zavoli, to wpasowanie Zavoli teraz gdzieś indziej może nie być odpowiednie dla ig1, chodzi o brak miejsca. Szukaj od razu miejsca pod IG1 skoro będziesz miał go w ręku.
Jeśli chodzi o termikę obecnego, owiń go jakimś rodzajem izolacji i nie będziesz go studził pędem powietrza.
Myślę że ig1 może nad pompą ABS się nie zmieścić ale to jest w/g mnie optymalne miejsce pod maską, nie tylko przy V6.adriang92 pisze:u mnie kme siedzi nad pompa ABS
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
J.A.G, droczysz się ze mną hmm tak montuje i pytam, a co nie można Nie no po prostu jestem taki że lubię mieć wszystko ok, ale słucham koncepcji innych i liczyłem na to, że ktoś natchnie mnie swoją koncepcją... Tyle a że temperatura jest taka jaka jest to po prostu szukam innych możliwości niż kładzenie się na ziemię w warsztacie kiedy jestem chory Koncepcja już jest jeszcze tylko muszę wymyśleć jak czujnik od zavolaka umieścić w IG 1. Ale pewnie skończy się na nagwintowaniu złączki wody i tyle. Dzięki za odpowiedzi
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Nie inaczejKey100l pisze:droczysz się ze mną
Można a nawet trzeba.Key100l pisze:tak montuje i pytam, a co nie można
[ Dodano: 2012-12-18, 22:39 ]
Ps można jeszcze tak próbować
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez J.A.G, łącznie zmieniany 1 raz.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
No grubo Ale ja myślę raczej o czymś w rodzaju "daj to tam z tyłu tam ciepło " Nie no chcę żeby węże wodne były krótkie i żeby termika była w miarę zachowana. U mnie bardzo słabo grzeje i nie wiem czy i gdzie szukać przyczyn... Za termostat "dzięki" chłodnica przez 10 km zimna przy takich warunkach jakie mamy. Sam już nie wiem co jest moja 80 grzała się długo, ale to już przesada. I u kumpla w A4 na 23 stopnie daje lepiej niż u mnie na HI Koleś od którego kupiłem wóz mówił że rok temu nagrzewnica była wymieniana więc jutro ją spróbuję przepłukać i dobrze złośnika odpowietrzę i zobaczę czy coś to da. Może być coś jeszcze odpowiedzialne za zimno w kabinie Błędów na "1" nie ma żadnych
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Może zaworek od nagrzewnicy się przycina? Ten na podszybiu, który puszcza ciepłą wodę jak się włączy nagrzewanie.
Reduktor masz wpięty równolegle - pytanie retoryczne w sumie, bo jak jest zawór przy nagrzewnicy to innego wyjścia nie ma. No chyba że podpięcie pod chłodnicę oleju - na forum lpg ktoś pisał, że można i tam się wpinać.
U mnie węże są dosyć długie, ale V6 grzeje się bardzo szybko.
Reduktor masz wpięty równolegle - pytanie retoryczne w sumie, bo jak jest zawór przy nagrzewnicy to innego wyjścia nie ma. No chyba że podpięcie pod chłodnicę oleju - na forum lpg ktoś pisał, że można i tam się wpinać.
U mnie węże są dosyć długie, ale V6 grzeje się bardzo szybko.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- mateusz3im
- Adept
- Posty: 33
- Rejestracja: 2012-10-29, 19:14
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Bujaków/BB
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Hehe, to z termiką problemów nie masz - sprawdzałem termometrem laserowym temperaturę pokryw zaworów - tam gdzie masz parownik miała ok 60*C, ta po lewej na zdjęciu miała ok 50*C. W każdym razie nie wiem dlaczego różnica była ok 10*C - może kierunek przepływu cieczy od lewej do prawej głowicy?
Wiedzę, że masz kompensacje miedzy stronami - ja u siebie muszę kupić dysze, które uda się wkręcić zamiast zaślepki rozdzielacza Romano - tam kompensację, ale z tyłu rozdzielacza.
Nie lepiej by ci było odwrócić dosłownie zasilanie listw wtrysków? Bo jak byś doprowadził przewody pod tą puszką V6 to masz o wiele krótsze przewody reduktor - listwa wtryskowa.
Gdzie masz czujnik ciśnienia gazu?
Wiedzę, że masz kompensacje miedzy stronami - ja u siebie muszę kupić dysze, które uda się wkręcić zamiast zaślepki rozdzielacza Romano - tam kompensację, ale z tyłu rozdzielacza.
Nie lepiej by ci było odwrócić dosłownie zasilanie listw wtrysków? Bo jak byś doprowadził przewody pod tą puszką V6 to masz o wiele krótsze przewody reduktor - listwa wtryskowa.
Gdzie masz czujnik ciśnienia gazu?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837