[A6-2.6 ABC] Poprawa nawiertów kolektora ssącego

Problemy związane strikte z instalacjami LPG w silnikach benzynowych
Awatar użytkownika
gumisv6
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

[A6-2.6 ABC] Poprawa nawiertów kolektora ssącego

Post autor: gumisv6 »

Witam,
Mam u siebie porobione nawierty ale poczytałem trochę i tak jak mam u siebie zrobione to jest to raczej nie poprawnie, poza tym nie mieszczą mi się wtryski w obudowie i chciałbym to jakoś zrobić żeby wszystkie graty od LPG pochować pod obudową.

Znalazłem fotki poprawnie nawierconego kolektora (zdjęcia zapożyczone z LPG FORUM.)

Obrazek

Obrazek

W moim kolektorze wkrętki zaczynają się na wysokości gdzie zaczyna się wtrysk benzynowy także za wysoko chyba trochę, da się to jakoś poprawić?? Czy trzeba szukać nowego kolektora i od nowa porobić nawierty??
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Możesz zaspawać otwory TIGiem albo zakleić, gazownicy mają taki sprzęt. Faktem jest że nawiert powinien być jak najbliżej wtrysku PB i pod podobnym kątem. Jak ci się nic złego nie dzieje a obr jałowe stabilne to zostaw.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

gumisv6, witam w końcu widzę temat założyłeś. I teraz tak jeśli już chcesz zaślepić to śruby standardowo 5 i klei do gwintów i śmiało możesz zaślepić otwory a później tylko wiertło i gwintownik 5 i jedziesz :mrgreen: Tylko tak jak mówi J.A.G, musisz pamiętać o kącie nawiertu i tyle :ok: Jakbyś miał z czymś problem to wal do mnie pomogę :ok:
Awatar użytkownika
gumisv6
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: gumisv6 »

J.A.G, w sumie, nic takiego strasznego się nie dzieje, obroty są stabilne ale nurtuje cały czas jak otwieram maskę brak tej obudowy od silnika :mrgreen: I podobno może się poprawić reakcja po naciśnięciu na pedał gazu, także jeszcze mam czas, na wiosnę czy lato z tym coś z tym w końcu zrobię.

Key100l, a skąd jesteś?? :mrgreen: , bo o ile z zaślepieniem starych otworów myślę że bym sobie poradził to z nowymi nawiertami nie za bardzo, będę musiał raczej do gazownika.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

gumisv6, wg mnie.jedz na porzadny szrot.znajdz kolektor z polamanymi klapkami w srodkudogadaj sie na zakup w cenie aluminium i zrob kolektor pod siebie od podstaw.
zaluje bo mialem kiedys tego ze 4 sztuki i wsio poszlo na gilette.
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Ale ta fotka to jest z ABC? ABC nie macie kolektora z plastiku?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

gumisv6, Okolice grudziądza niestety :( Trudne to może i nie jest ale pierwszy raz zawsze stresujący :lol:
Ostatnio zmieniony 2013-01-10, 14:43 przez Key100l, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

przemoprzem, kolego z plastiku to sa pokrywy kolektora.czyli godna i dolna.a korpus jest z aluminium..
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
gumisv6
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: gumisv6 »

Butterbean, już myślałem nad tym, jeździłem nawet szukałem a i tak nic sensownego nie udało mi się znaleźć, a do tego trzeba by było znaleźć jeszcze ta poprawiona wersje kolektora bo wg rocznika to chyba u mnie już siedzi także będę próbował go raczej podreperować
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

nie rob scen.nic ci sie nei dzieje to spokojnei szukaj..czasami sa kolektory z uszkodzeniami.
pozatym jesli masz poprawiony to i tak srodkowa cześć jest taka sama.szukaj starszego i przełożysz sam korpus...
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
gumisv6
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: gumisv6 »

Butterbean pisze:szukaj starszego i przełożysz sam korpus...
jak na tym rzecz polega, a nie wiedziałem że tak się da zrobić to jeszcze pomyśle, thx
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje LPG”