[A6-2.8 AAH] Spalanie LPG i PB 2.8 AAH
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Hehe, jak bym wiedział to bym pamiętał Teraz już wiem.Key100l pisze:pamiętaj
No ale i tak nie bardzo czaję jak przy sekwencji można mieć ubogo i takie niskie spalanie. Chyba, że ciśnienie na reduktorze zduszone, czasy wtrysków na maksa a w programie minimalne ciśnienie LPG 0,1 bara
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- impres-me
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2012-12-02, 10:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radzyń Podlaski
chociaż mam ABC to spalanie powinno byc podobne. U mnie:
minimalne wartości jakie udało mi się uzyskac (bez BC bo go nie mam) Na benzynie bak zalewany pod korek i po xxxkm znowu zalewany pod korek i wyliczenia. LPG nie można w taki sposób liczyc, ja robie to w następujący sposób - wyciupcianie Butli lpg do zera i tankowanie do pełna i po wyjechaniu butli ponownie do 0 wyliczanie. nie można dokładnie wyliczyc spalania LPG dotankowując.
LPG:
trasa - 9,5l
Miasto - 12,6l
PB:
trasa - 8,26l
miasto - 11,8l
Średnio mieszanie między 13-14l
__________________________________
LPG:
trasa - 9,5l
Miasto - 12,6l
Mam praktycznie tak samo w swoim AAH
____________________________________
da sie??? DA!!!
nie wiem czego sie mnie tak czepiacie.
nie zrozumiales mnie , piszac o dobrych gratach mialem na mysli zero bledow na vagu silniczek zdrowy z potecjalem i zadnych jakichkolwiek problemow z WN podcisnieniami lambdami przedmuchami przeplywka silniczkami czy czymkolwiek innym nie dzialajacym jak powinno.
kpisz ze mnie ze napisalem ze valteki to dobre graty?. jak dla mnie dobre bo da sie je rozebrac i potem ustawic co do mikrometra prawie. zrob to z magic,iem czy hana.
takiego sprzetu azywam do stawienia listwy i kalibracji z autem potem, bez dodatkowego mapsensora nie dalo by sie u mnie zebrac mapy.
jak to ktos madry gdzies wczesniej napisal nie wszytskie aah sa identyczne. moj np jest z ostatniego roku produkcji. tak wiec moze i to ma sie na rzeczy, instalke mam nowke odkad kupilem auto czyli ma niecale 3 lata zrobione ma jakies 40 tys.
smiejecie sie ze nie ma czym jechac bo ustawilem male cisnienie na reduktorze, KME GOLD TURBO jest do 360 KM wiec nie mówmy o braku cinienia. nie widze roznicy miedzy benz a LPG , ZAPIERDZIELA JAK WSCIEKLY
minimalne wartości jakie udało mi się uzyskac (bez BC bo go nie mam) Na benzynie bak zalewany pod korek i po xxxkm znowu zalewany pod korek i wyliczenia. LPG nie można w taki sposób liczyc, ja robie to w następujący sposób - wyciupcianie Butli lpg do zera i tankowanie do pełna i po wyjechaniu butli ponownie do 0 wyliczanie. nie można dokładnie wyliczyc spalania LPG dotankowując.
LPG:
trasa - 9,5l
Miasto - 12,6l
PB:
trasa - 8,26l
miasto - 11,8l
Średnio mieszanie między 13-14l
__________________________________
LPG:
trasa - 9,5l
Miasto - 12,6l
Mam praktycznie tak samo w swoim AAH
____________________________________
da sie??? DA!!!
nie wiem czego sie mnie tak czepiacie.
nie zrozumiales mnie , piszac o dobrych gratach mialem na mysli zero bledow na vagu silniczek zdrowy z potecjalem i zadnych jakichkolwiek problemow z WN podcisnieniami lambdami przedmuchami przeplywka silniczkami czy czymkolwiek innym nie dzialajacym jak powinno.
kpisz ze mnie ze napisalem ze valteki to dobre graty?. jak dla mnie dobre bo da sie je rozebrac i potem ustawic co do mikrometra prawie. zrob to z magic,iem czy hana.
takiego sprzetu azywam do stawienia listwy i kalibracji z autem potem, bez dodatkowego mapsensora nie dalo by sie u mnie zebrac mapy.
jak to ktos madry gdzies wczesniej napisal nie wszytskie aah sa identyczne. moj np jest z ostatniego roku produkcji. tak wiec moze i to ma sie na rzeczy, instalke mam nowke odkad kupilem auto czyli ma niecale 3 lata zrobione ma jakies 40 tys.
smiejecie sie ze nie ma czym jechac bo ustawilem male cisnienie na reduktorze, KME GOLD TURBO jest do 360 KM wiec nie mówmy o braku cinienia. nie widze roznicy miedzy benz a LPG , ZAPIERDZIELA JAK WSCIEKLY
Ostatnio zmieniony 2013-03-14, 22:22 przez impres-me, łącznie zmieniany 6 razy.
----------------------IMPRES-ME-----------------------
- gumisv6
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Z tym spalaniem można się już bardziej zgodzić niech Ci już będzie, ale Valteków to ja w naszych samochodach poprostu nie uznaje zresztą nie ma co ich porównywać do Hanny czy Barracudy albo Matrixa. Lepsze wtryskiwacze to po porostu precyzja w dawkowaniu paliwa i tą precyzje raczej mają w całym ciągu ich użytkowania, nie uśmiecha mi się latać co 3 miesiące albo jak kto woli po przyjechaniu z wakacji 1000km latać z kabelkiem i kalibrować Valteki samochodzie...
[ Dodano: 2013-03-14, 16:30 ]
Takie jest moje zdanie którego nie zmienie.
[ Dodano: 2013-03-14, 16:33 ]
zresztą wątpię aby przy wyższych obciążeniach silnika Valteki wyrabiały tak jak trzeba.
[ Dodano: 2013-03-14, 16:30 ]
Takie jest moje zdanie którego nie zmienie.
[ Dodano: 2013-03-14, 16:33 ]
zresztą wątpię aby przy wyższych obciążeniach silnika Valteki wyrabiały tak jak trzeba.
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Marko ale ty się chłopie tak nie unoś :p To przecież tylko forum... U Ciebie tak jest i ok. Ważne że Ty jesteś zadowolony. A to całe nasze gadanie tyczy się tylko i wyłącznie tego że te silniki mają pewne normy spalania od kiedy wyszły z fabryki i przynajmniej mi wydaje się że są one dość powtarzalne bo niemcy nie pozwoliliby na tak duże rozbierzności. No i właśnie... Miałbyś pod maską prince albo brc.... Landi renzo.... To ok... Ale masz instalację polską, z........... No właśnie z "elektrozaworami podającymi gaz do kolektora ssącego". Czytaj valtec Marna jakoś, marna precyzja. W gazie siedzę na co dzień i tych listw zrobiłem tyle że pewnie bagaja w setce by zabrakło Ale to tylko wywód, można słuchać, wierzyć lub nie. Tak samo jak w dane o spalaniu :p
- gumisv6
- Mechanik
- Posty: 143
- Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Jestem z tego założenia że gazu to może u mnie spalić te 2 litry więcej jak będzie potrzebował.
Dobrą instalacje też jest o wiele łatwiej wyregulować niż chociaż te z epoki prawie że renault 19 itp 1.4 clio 1.2. Key100l, zgadza się?? Bo gazownikiem też nie jestem ale o instalacjach co nie co wiem.Key100l pisze:Miałbyś pod maską prince albo brc.... Landi renzo.... To ok... Ale masz instalację polską, z...........
- eikel
- Czeladnik
- Posty: 65
- Rejestracja: 2012-11-24, 10:33
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Konin
ja mam AAH.
Ponoć trudne silniki do regulacji wymagające dobry osprzęt.
na starej instalce paliło mi średnio 16L.
od kąd wymieniłem wtryski NA MATRIX HS, reguktor NA KME GOLD i co najważniejsze ustawiłem sterownik na korekty, średnie spalanie wynośi 12,5L.
miasto 14,5
trasa 10,5
Biorąc pod uwagę że mam bardzo stary sterownik KME bez korekt po temperaturze, ze spalania jestem zadowolony. Planuje zakup sterownika nowszej generacji aby instalacja pracowała jeszcze sprawniej i oszczędniej.
waldemary to złom, dają radę gdy jest cholernie wileki reduktor lub gdy jeżdimy spokojnie. O dobrej regulacji przy AAH i waldemarach nie ma mowy.
Ponoć trudne silniki do regulacji wymagające dobry osprzęt.
na starej instalce paliło mi średnio 16L.
od kąd wymieniłem wtryski NA MATRIX HS, reguktor NA KME GOLD i co najważniejsze ustawiłem sterownik na korekty, średnie spalanie wynośi 12,5L.
miasto 14,5
trasa 10,5
Biorąc pod uwagę że mam bardzo stary sterownik KME bez korekt po temperaturze, ze spalania jestem zadowolony. Planuje zakup sterownika nowszej generacji aby instalacja pracowała jeszcze sprawniej i oszczędniej.
waldemary to złom, dają radę gdy jest cholernie wileki reduktor lub gdy jeżdimy spokojnie. O dobrej regulacji przy AAH i waldemarach nie ma mowy.
Największym problem dzisiejszych aut to jego poprzedni właściciel. Czyli jeżeli coś robisz, to rób to porządnie!
-
- Mechanik
- Posty: 138
- Rejestracja: 2011-06-25, 15:58
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Czestochowa
Cieszę się, że sam do czegoś doszedłeś i jesteś z tego zadowolony. Auto chodzi poprawnie to ok, ale nie wciskaj mi tu kitu, że na trasie Cie auta nie mijają i spalasz wtedy 8,5l gazu. Albo że na waldemarach auto chodzi jak na benie. A kpię z valtreków, nie z Ciebie. Ehhh... musisz jednak trochę jeszcze przy tym gazie i aucie pogrzebać żeby całe to tłumaczenie zrozumieć.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Używasz nadciśnieniowego reduktora do wolnossącego silnika...impres-me pisze:KME GOLD TURBO jest do 380 KM
Valteki to dobre wtryskiwacze itp stwierdzenia, nie wiem co ci napisać... najważniejsze że masz rację.
PS Lubisz podważać dane producentów, GOLD jest w/g producenta do 326KM jak już ale to jest tak naciągane, że do 280KM może da radę z tym, że termicznie polega już przy 200KM, pewnie jest z nim jak ze spalaniem, twój GOLD jest inny i pewnie do 380KM...
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- impres-me
- Adept
- Posty: 44
- Rejestracja: 2012-12-02, 10:22
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Radzyń Podlaski
ZAPYTAJ GAZOWNIKA ON PRAWDE CI POWIE
zdaje sobie sprawe ze instalka nie najwyrzszych lotow, pisalem gdzies na jej temat w innym poscie ale wydaje mi sie ze ogarniam z nia temat. przynajmniej lepiej mi to wychodzi niz 3 gazownikom u ktorych z nia bylem. nie zamierzam tu pisac bajek od tego byl kubuszeski . zaluje troche ze podjolemm ten watek, bo jak widze sa " mądrzejsi " wierza jedynie w swoje auta i swoich ludzi w serwisach gazowych kasujacych za wizyte ipokrecenie podlubanie 100-czy 300 zl . przerabialem to i podziekuje wole sam sobie zadzialac, przynajmniej do czegos dojde.
pozdrawiam niewiernych i tych wierzących
zdaje sobie sprawe ze instalka nie najwyrzszych lotow, pisalem gdzies na jej temat w innym poscie ale wydaje mi sie ze ogarniam z nia temat. przynajmniej lepiej mi to wychodzi niz 3 gazownikom u ktorych z nia bylem. nie zamierzam tu pisac bajek od tego byl kubuszeski . zaluje troche ze podjolemm ten watek, bo jak widze sa " mądrzejsi " wierza jedynie w swoje auta i swoich ludzi w serwisach gazowych kasujacych za wizyte ipokrecenie podlubanie 100-czy 300 zl . przerabialem to i podziekuje wole sam sobie zadzialac, przynajmniej do czegos dojde.
pozdrawiam niewiernych i tych wierzących
Ostatnio zmieniony 2013-03-14, 22:38 przez impres-me, łącznie zmieniany 1 raz.
----------------------IMPRES-ME-----------------------