[A6-2.8 AAH] Moje lpg, co zmienic?

Problemy związane strikte z instalacjami LPG w silnikach benzynowych
Awatar użytkownika
misiek_lbn
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 254
Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: misiek_lbn »

Jednak 60zl o ktorych przeczytalem w innym temacie to jest dobra cena :) Regi bym odpuscil :)

Nie pomyslalem napisze do Ziomka zeby mi wyslal pliki jak jeszcze ma, to sobie obadacie :) Fejsu mi nie pozyczy na bank bo ma bluetooth zreszta jestem zagramanica wiec i tak nic z tego.. ;)

Widze ze ze zdjec malo widac, postaram sie o wiekszy rozmiar :) Jutro bede wiedzial jaki to sterownik. cos mi swita ze stag 200
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Jeśli mnie pamięć nie myli to stag 200 był tylko do 4 cylindrów i nie miał autoadaptacji... 300 już tak ale to tylko przypuszczenie bo 200 to staroć i rzadko mam z tym styczność...
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Wtryski to pierwsze co bym wywalił. Skoro między Barracuda i Hana jest tylko jakieś 20zł różnicy, brałbym to drugie, przynajmniej bardziej sprawdzone.
Myślę że żłopie ci właśnie przez wtryski i pewnie z tego powodu źle ustawiany sterownik.
Jeśli nie chcesz sam się bawić, tracić czas i kupować interfejs Staga, kup wtryski i leć do gazownika, on ci sprawdzi przy okazji reduktor i resztę, przynajmniej powinien umieć. Regeneracja reduktora się przyda z założenia że już trochę popracował, zestaw naprawczy ok 50zł więc warto.
Mimo że jak wspomniano Stag jest dość czytelny i łatwo się go stroi, to jednak trochę trzeba w tym posiedzieć i doświadczyć.

PS gdzie masz wpięty czujnik ciśnienia gazu?
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Najlepiej jak byłby przy listwie ;) A co do zavolaka tak jak kolega wyżej pisze. Jeśli z n'ki zrobiliscie s'ke to regeneracja na pewno mu się przyda bo eska ma dwie sprężyny na ciśnieniówce i wydaje mi się że do nich membrany były odrobinę mocniejsze. A jak to wszystko ogarniesz to możesz napisać jaką masz mapę i mnożnik. Kurde jakbyś miał interfejs to przez internet mógłbym dużo ogarnąć u ciebie w programie. Ale ogarniesz to będziemy myśleć dalej. kurde ostatnio na necie widziałem całe listwy hany czy keihinów po 130 za listwe. Szok koleś pozbywał się warsztatu czy coś ale dla mnie były za duże niestety... :-(
Awatar użytkownika
misiek_lbn
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 254
Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: misiek_lbn »

J.A.G, dlatego pytam od razu o wtryski :) Bo na pewno jestem zdecydowany i przekonany ze to zlo ;)

Napisalem do Kolegi o te pliki ktore notabene mial mi wyslac rok temu, wiec jesli jeszcze to ma na kompie to powinienem dostac, bo zapisuje (a przynajmnej zapisywal i trzymal dane kazdego samochodu jaki wyjzdzal od Niego z warsztatu ):)

Czujnik. Nie wiem czy to to o czym mysle ale wydaje mi sie ze miedzy parownikiem a filtrami f lotnej (lewa strona zdjec silnika) chwile przed trojnikiem i filtrami. Gdzie byc powinien?

Foto sterownika, nic mi to nie mowi :)
Obrazek Obrazek

ps. sprawdzilem wlasnie na motostat, parownik 'ma' 18kkm wiec chyba nie ma co go ruszac (?)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

misiek_lbn pisze:Gdzie byc powinien?
Jak najbliżej listwy, za filtrem FL.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

misiek_lbn, Skoro ma tyle to zostaw go on akurat najmniej powinien mieszać w tej instalacji :ok:
Awatar użytkownika
misiek_lbn
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 254
Rejestracja: 2012-01-03, 03:13
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: misiek_lbn »

Nie moze byc za filtrem, bo daem trojnik i jest osobny filtr na kazda listwe, chyba ze moze byc tylko 'po jednej stronie' ?

Zapomnialem napisac a propos benzyny, nigdy nie jezdzilem na benzynie jakis dluzszych odcinkow. Uprzedzam pytanie kompletnie nie pamietam co pokazuje BC a propos spalania ;)

Napisal kolega ze wysle mi pliki wiec czekamy :)
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

chyba ze moze byc tylko 'po jednej stronie' ?
A jak jest w listwach gdzie są fabrycznie zintegrowane czujnik na nich? Przecież się nie daje dwóch czujników. Ma być jak najbliżej listwy i tyle, tym bardziej że masz chyba kompensację zrobioną.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
mendes
Adept
Adept
Posty: 9
Rejestracja: 2012-03-18, 15:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Słubice

Post autor: mendes »

Na pierwszy ogień to widzę że masz reduktor do wymiany. Wg mnie Zavoli S jest za słaby i obsłuży realnie max 150 km. U ciebie minimum to KME Silver. Następnie do wtryskiwacze, najlepiej jest jest zamienić na Hany bądź Baracudy. Sam przechodziłem przez ogarnianie instalki, trochę czasu zajęło jak znalazłem dobry warsztat. Znam dwa które mogę z czystym sumieniem polecić, pierwszy to PITEC w Poznaniu a drugi w Mławie, ale nazwy nie pamiętam. Sprawdzałeś czy czasem nie masz błędów sondy lambda ?? Posprawdzaj wszystkie przewody gazowe, czy czasem nie masz rożnej średnicy przelotowej wkrętek w kolektorze (u mnie tak było). Jak kupiłem auto to były zamontowane żółte Valteki (o zgrozo) później głupi dałem się namówić na czerwone Valteki (omg). Jak chcesz ogarnąć instalkę to trzeba głębiej sięgnąć do kieszeniu, ale później będziesz miał na długo święty spokój. Nie daj sobie wcisnąć innych wtrysków niż HANA czy Baracuda. Co 10kkm wymieniaj filtry fazy lotnej i ciekłej, nawet jak będą dobrze wyglądały to i tak je wywalaj. No i temat sond. Mogą Ci wywalać błedy na źle skalibrowanej instalce.
thomas85pl
Adept
Adept
Posty: 37
Rejestracja: 2012-12-09, 15:46
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Białystok

Post autor: thomas85pl »

A ja Matrixy HS wstawiłem, ładnie się schowały pod pokrywą, więc polecam. Na dodatek jest to najszybszy wtryskiwacz na rynku :) Zavoli S spokojnie daje rade, nawet za dużo trochę. A elektronika włoska AEB King 6. Polecam :ok:



Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje LPG”