[ 100-2.3 AAR] LPG i mechaniczny wtrysk

Problemy związane strikte z instalacjami LPG w silnikach benzynowych
Awatar użytkownika
KWs
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

[ 100-2.3 AAR] LPG i mechaniczny wtrysk

Post autor: KWs »

Panowie, czy da się ustawić gaz przy mechanicznym wtrysku bez podciśnienia kompensacyjnego? Mogę zastosować u siebie reduktor fabrycznie nowy, przy czym nie ma on wyjścia kompensacyjnego, w przeciwieństwie do poprzednika który został zniszczony ostatnio w warsztacie. Chętnie bym podłączył i wyregulował go, jednakże nie mam pewności, czy się da?
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Ja próbowałem... skutek marny bo albo nie ma dołu albo góry co przy mikserze jest ogólną tragedią. Jaki reduktor chcesz zastosować :?: Nie idzie w obudowie stworzyć takiego wyjścia :?:
Awatar użytkownika
KWs
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: KWs »

Miałem BRC AT90E i było wszystko ok, teraz mam dostęp do nowego Tomsetto AT 07, niestety w wersji bez kompensacji. Będę musiał pomyśleć o małym nawiercie i wstawieniu rurki z kompensacją w takim razie.
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Tomasetto mówisz :?: 07 :?: Ale przeca to jest 140 hp.... Przy założeniu że temperatura jest idealna... Braki będą, ale cóż. No i problem z Tomasetto jest taki że trzeba zakleić/zaspawać dwa odpowietrzniki membrany podciśnieniowej :-/
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

a sama tylna pokrywka od BRC z wyjściem na kompensacje nie pasuje do tego tomasetto? do niektórych reduktorów można dokupić taką, tomasetto to bliźniak reduktora Vega montowanego w Elpigazie a tam taką płytkę z wyjściem na kompensacje można dokupić
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Kuźwa, dlaczego się męczyć, kiedy można za przyzwoite pieniądze IIIgen dokupić i mieć to przynajmniej w najlepszej opcji dla tego silnika zrobione... Jeśli IIIgen to taki problem, sprzedałbym auto i kupił coś co da się zasekwencić i zapomnieć o problemie LPG
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

J.A.G, dobrze prawisz ale ja wiem jak jest :( Panie tylko tanio i szybko bo już jadę na morze czy coś... Walczyć można ale ja dałbym ten reduktor i zakładał przynajmniej blosa żeby to jakoś pracowało :ok:
Awatar użytkownika
KWs
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: KWs »

Panowie, instalka działała od 10 lat, więc nic nie będę w niej zmieniał, żadnych blosów, czy innych rzeczy montował nie będę. Mam pod ręką nowy reduktor o którym pisałem, i zastanawiam się czy można go do tej instalacji zaadaptować, jeśli nie, wymieniam uszkodzone części w starym, montuję, i śmigam dalej bez problemów jak wcześniej.
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Można ale trochę zabawy będzie. Dziura na kompensację i zaślepienie tych dwóch kanałów odpowietrzających. KWs, Tak w żartach bo jesteśmy w polsce... Nie pytaj czy da radę... Tylko za ile i czemu tak drogo :P :ok:
Awatar użytkownika
hubos21
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 563
Rejestracja: 2011-05-30, 17:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Mogilno

Post autor: hubos21 »

z czym tu się niby męczyć, po prostu kup reduktor żeby był odpowiedni i nie baw się na siłę z tym, są reduktory, które mają wyjście na kompensację albo chociaż zaślepkę do niej a przełożyć całą płytkę to 3 minuty roboty, odkręcić kilka śrubek to każdy potrafi a zasekwencić dzisiaj można nawet mechaniczny, tylko instalacja ze względu na know-how jest bardzo droga
AUDI 100 C4 2.0 ACE AVANT
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

KWs pisze:instalka działała od 10 lat
A ile oleju dolewasz na 1000km? Szczerze... Nigdy ale to nigdy nie ustawisz podciśnieniowej instalki tak by mieszanka była prawidłowa w całym zakresie obrotów i obciążenia. Można to jakoś ustawić z dołu i przy spokojnej jeździe nie "zjeść" głowicy przez 50lat ale chyba nie o to w tym chodzi.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
KWs
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: KWs »

Dorobiłem wyjście na kompensację i wszystko działa, odpala, chodzi, jutro jadę na analizator. Statystyki nie prowadziłem, ale w poprzednim okresie dolałem do 2 litrów na cykl oleju.
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
picek
Mechanik
Mechanik
Posty: 119
Rejestracja: 2012-12-05, 20:28
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Gogolin

Post autor: picek »

J.A.G pisze:instalka działała od 10 lat

A ile oleju dolewasz na 1000km? Szczerze..
Moja instalka ma 18 lat,na której auto zrobiło 370 tys.km i oleju dolewam może litr na 10 tys,,,to jakaś rewelacja :roll:
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

To teraz pochwal się spalaniem LPG i pracą na PB... Jak go przybogacisz porządnie, tak by na wysokich obr i obciążeniach też było bogato, to możesz milion trzepnąć i dalej dolewać litr/10tyś tylko jaka jest wtedy oszczędność jazdy na lpg jeśli część idzie w "komin" i grzanie atmosfery a nie na pracę...
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
KWs
Adept
Adept
Posty: 21
Rejestracja: 2011-12-21, 22:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: KWs »

U mnie na PB chodzi dobrze, ostatnie dni cały czas pracuje na PB i problemów nie mam żadnych (lekkie przypocenie filtra paliwa jak się okazało jedynie), spalania nie znam, nie mierzyłem. Na LPG po mieście praca-dom około 15l na setkę, w trasie koło dychy, autostrada ~180kmh plus obwodnice ~130kmh 12l na setke.
http://kamilwolski.pl - blog oraz portfolio fotograficzne
http://facebook.com/kamilwolskiphotography - facebook funpage
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje LPG”