[A6-2.8 AAH] instalacja LPG

Problemy związane strikte z instalacjami LPG w silnikach benzynowych
Awatar użytkownika
WooW
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2013-04-08, 18:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

[A6-2.8 AAH] instalacja LPG

Post autor: WooW »

siemka będę gazował audiczkę
pytanko

czy mechanik będzie mi ściągał kolektor ssący by wywiercić otwory?
jeśli tak to zakupiłbym uszczelki pod kolektor ssący i co ważniejsze

przy widlastych silnikach pod kolektorem jest pokrywa
wymieniłby mi przy okazji tam uszczelkę


ale z tego co widzę na necie
nie da się jej osobno kupić tylko trzeba zamawiać jakiś komplet uszczelek silnika(bez g łowicy)

a chodzi tylko o tą uszczelkę po lewej stronie

http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... le=1&wsk=O

Obrazek
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

jak znam życie to nikt nie będzie go ruszał... A jeśli już to za dodatkową opłatą... Ale to nie jest Twój największy problem... Co chcesz pchać pod maskę :?: Jaką instalację :?: Jakie graty :?:
Awatar użytkownika
WooW
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2013-04-08, 18:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: WooW »

stag 4 bodajże
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

raczej nie skoro masz v6... Jeśli stag to 300 isa 2 jeśli komputer nowy... A jakie wtryski :?: valtec nie powala pracą ale u mnie chodzi to jakoś. A co do uszczelnienia to raczej nie licz na o że w kasie za montaż koleś będzie Ci robił samochód... Przykre ale prawdziwe :-(
Awatar użytkownika
gumisv6
Mechanik
Mechanik
Posty: 143
Rejestracja: 2011-05-21, 07:25
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Chełm

Post autor: gumisv6 »

prostą rzeczą, że wypadałoby kolektor zdemontować, opiłki aluminium w silniku i te sprawy naprawdę nie dodadzą mu mocy więc wolałbym za demontaż ewentualnie dopłacić.

zakłady nie oferujące tego omijać szerokim łukiem.
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

gumisv6, metod na nie zdejmowanie kolektora jest wiele, od sprężarki, odciągów po sondę wkładaną do kolektora. Może być też wiertło z gęstym silikonowym smarem. Ale na moje nie te opiłki są najgorsze... Szok jak widzę wkrętki w kolektorach bez żadnych klei uszczelniających :evil: Przecież to za chwilę jazda na ubogiej mieszance i cała głowa leci. Niedawno poprawiałem bmw jakieś 8 cylindrowe i 5 wkrętów było luźnych :shock:
Ostatnio zmieniony 2013-07-10, 09:34 przez Key100l, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
WooW
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2013-04-08, 18:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: WooW »

oddałem auto do warsztatu i watpie czy zdążę zagazować przed wyjazdem
okazuje się ze ściąganie kolektora ssącego co mnie trapiło się odbędzie
mechanik mi wymieni tą uszczelkę bo tak olej wylatywał że zalał sprzegło
mam tylko małą nadzieję że po wymianie oczyszczeniu sprzegło jeszcze trochę pożyje
a pojechałem z kolegą po to auto i mówi
a tam cieknie silnik delikatnie się poci wszystko gra
poprzedni właściciel zaniedbał auto
a ja jak juz tyle siana właduje to pewnie potrzymam z 3, 4 lata aż do wymiany paska rozrzadu :p
nie wiem w jakim stanie są inne takie audiczki
ale co krok to szok
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

WooW, Ja za moją dałem 10k i jest co robić... Ale nie wstydzę się jej nigdzie i to jest to za co moją kocham... I z tyłu też nigdy nie jestem...
przemoprzem
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 871
Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Oleśnica (28-220)

Post autor: przemoprzem »

Uszczelkę pod dekiel skrzyni korbowej kupisz za ok 32 zł w ASO - 078 103 771. Jak wymienisz tą uszczelkę to niech mechanik dobrze umyje tam wszystko.... Obyś nie miał takiego "szczęścia" jak ja - wyciek oleju na narożniku głowicy.

Co do do siana wpakowanego w auto to szkoda pisać... Ja już depresję pozakupową przeszedłem, dolewam oliwy i w drogę :mrgreen:
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

sory za ot w temacie ale ja leje gnoju mobilowskiego półsyntetyka i litr idzie na ok 4kkm więc mówienie że silnik pada po założeniu gazu jest brednią... Jazda na ubogim tak ale nie gaz...
Awatar użytkownika
WooW
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2013-04-08, 18:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: WooW »

przed założeniem gazu zastanawiam się jeszcze
bo mam puste puchy katalizatorów
mówią że takie puste puchy zakłucają pracę silnika w jakiś minimalny sposób
i zastanawiam się czy wmontowac w ich miejsce tłumiki wygladające jak katy
ewentualnie rurki ale rurki nie chcę
czy warto w to inwestować
instalacja gazowa bedzie lepiej pracowała silnik jeżeli będą te tłumiki nie będzie tej pustej puchy?
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

WooW, lepiej to będzie jak będą nowe katy :P Nie no nie patrz na top lepiej zamiast tego daj więcej kasy za lepsze graty do instalacji...
Awatar użytkownika
WooW
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2013-04-08, 18:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: WooW »

byłem u mechaników wiem czmu tam przy kolektorze pierdziało
od tego że auto na coś wjechało dostał po wydechu i belce trzymającej cały silnik
kolektor wydechowy naderwało od głowicy
trzeba rwać głowice by nowe śruby wkrecać mieć nadzieję ze głowica nie pokrzywiona
ale pewnie tak stare pordzewiałe śruby że tylko one pękły
przy okazji sprawdzą co jest nie tak z temperaturą silnika i w ogóle silnik i po tym na gaz
jestem już na takim etapie inwestycji w to auto że na pewno nie sprzedam doinwestuję i pojeżdżę parę lat
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

Szczerze to tylko się cieszyć z takiej decyzji... Boli tylko ostatni incydent którego do teraz nie potrafię zrozumieć... Ale koniec off topu... Zrobić żeby na benzynie latało to i gaz będzie ogarnięty. A właśnie bo nie wiem jakie kolega będzie miał wtryski :?:
Awatar użytkownika
WooW
Adept
Adept
Posty: 32
Rejestracja: 2013-04-08, 18:42
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Wrocław

Post autor: WooW »

10x pytanie gdybym wiedział co i jak bym napisał 2900 i tyle wiem i chyba stag 4 albo 3 juz nie dosyłszałem 2900 wiem tyle :p
ale dobra moja decyzja ze naprawiam auto wy :cenzura: teraz z 1300 na naprawy i inwestuję w gaz i jeździć chce kilka lat czy jak?

Edit: prezent za łacinę - Mareek

[ Dodano: 2013-07-12, 19:18 ]
spoko jeszcze 4 na forum perki sa tylko 3 ;)
mam na tą łacinę gorące słowa
na ścianach łęciny nie znajdziesz szczeciny
a teraz marek dopisz coś do tematu ;)
Ostatnio zmieniony 2013-07-12, 18:55 przez WooW, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje LPG”