[100-2.8 AAH] instalacja gazowa
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
Chyba najbardziej uniwersalny zestaw stag300+ i hana2000 dwa autka mamy na tych gratach i problemów nie ma Różnią sie tylko reduktorami u mnie siedzi kme silver a u taty gold, wyrabiają spokojnie i są bardzo tanie w naprawie
Nie warto oszczędzać na gratach bo sie zemści to na Tobie, aah jest wymagające pod tym względem Miałem valteki czerwone na początku, po 2 latach nie wytrzymałem, fakt niby to chodziło, ale nie tak jak na hana całekiem inna jazda. Brak szarpań zamuleń itd i co najważniejsze mapy sie nie rozwalają jak na valtekach, tam co kilka mies musiałem resetować ECU i od nowa robić mapy bo były czasem tak rozbite że benzyna pluł przez wydech
Nie warto oszczędzać na gratach bo sie zemści to na Tobie, aah jest wymagające pod tym względem Miałem valteki czerwone na początku, po 2 latach nie wytrzymałem, fakt niby to chodziło, ale nie tak jak na hana całekiem inna jazda. Brak szarpań zamuleń itd i co najważniejsze mapy sie nie rozwalają jak na valtekach, tam co kilka mies musiałem resetować ECU i od nowa robić mapy bo były czasem tak rozbite że benzyna pluł przez wydech
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
KME nie są udami do końca reduktorami, konstrukcyjnie są bardzo wrażliwe na kondensat pogazowy. Można je myć co roku bo się zaklejają i zawieszają tłok reg ciśnienia. Poza tym cena za reduktor prosty jak cep i nie do końca dużo wytrzymujące membrany trochę za duża - 400-450zł...
W naprawie/regeneracji są jak pisał kolega bardzo tanie, 50zł kpl membran ale i tu przykra niespodziewajka, nie ma trzpienia lub choć samej uszczelki trzpienia elektrozaworu który z czasem popuszcza gaz do reduktora i napełnia niepotrzebnie kolektor ssący gazem, trzeba coś samemu wydymać.
Termicznie nie jest idealnie ale do normalnej jazdy jest bardzo dobrze, w słabszych autach tym bardziej. Na pewno nie mrozi gazu jak niektóre ludziska twierdzią. Ciśnieniowo są super i to ich największa zaleta, spadki przy poprawionym kanale podciśnienia max 0,1 a przeważnie max 0,05bara, są bardzo wydajne.
W naprawie/regeneracji są jak pisał kolega bardzo tanie, 50zł kpl membran ale i tu przykra niespodziewajka, nie ma trzpienia lub choć samej uszczelki trzpienia elektrozaworu który z czasem popuszcza gaz do reduktora i napełnia niepotrzebnie kolektor ssący gazem, trzeba coś samemu wydymać.
Termicznie nie jest idealnie ale do normalnej jazdy jest bardzo dobrze, w słabszych autach tym bardziej. Na pewno nie mrozi gazu jak niektóre ludziska twierdzią. Ciśnieniowo są super i to ich największa zaleta, spadki przy poprawionym kanale podciśnienia max 0,1 a przeważnie max 0,05bara, są bardzo wydajne.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
U mnie mam NIKO 250 tłoczkowy i jest całkiem ok. Od kupna zrobiłem 30 000 km i w sumie raz jedynie musiałem wymienić oring tłoczka bo przepuszczał LPG do kolektora. Jak reduktor na wierzchu to wystarczy "grzybek" odkręcić, założyć oring, przesmarować smarem (lepszy taki do tłoczków, ale zwykły tej ok) i tyle. U mnie spadki ciśnienia powodowały za małe dysze w Magic Jetach, po rozwierceniu dyszy spadki maks z 1,05 do 0,9. W sumie reduktor ma chyba 70 000 km zrobione.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837