[100-2.8 AAH] po regeneracji parownika i kalibracji malutkie

Problemy związane strikte z instalacjami LPG w silnikach benzynowych
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

[100-2.8 AAH] po regeneracji parownika i kalibracji malutkie

Post autor: Mlody »

Witam moja instalacja już 3latnia domagała się lekkiego ogarnięcia.
Sterownik Zenit
Reduktor po regeneracji KME silver
Wtryskiwacze magic jet.
Po rengeneracji i kalibracji instalacji miałem wrazenie ze auto jezdziło całkiem dobrze. Podłączyłem jeszcze raz instalacje pod kommpa i pojawiły sie problemy, zerwało komunikację nie chciał się połączyć już z Zenitem i niestety auto nie jedzie. Tzn ma przebłyski że jedzie całkiem normalnie. Na benzynie świetnie się przemieszcza ekonomizer pokazuje nawet małe chwilowe spalanie i auto ma siłe. Na gazie trzeba cisnąć szarpie przy przyspieszaniu. Zerwanie komunikacji mogło mieć wpływ na mapę czy to coś innego zupełnie.
GEKON Quattro
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

mogło być tak że pamięć w tym gównie poleciała... Mam ten sam sterownik i wiem że to kupa... Trzebaby odłączyć aku i spróbować się połączyć i zobaczyć czy czasami komp nie jest w ustawieniach serwisowych :?: pisz jakby co od roku doprowadzam swoją instalację do ładu i wiem chyba o niej wszystko ;)
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

sterownik gazu w ustawieniach serwisowych? Na benzynie działa swietnie, aczkowiek czasem jak go przeciagne na 2gim biegu to złapie doła powyzej 4tyś ale na następnych biegach już normalnie ciągnie do końca. Na gazie wciskasz pedałijakby coś ale szarpie i marnie się wkreca. KAbelek do gazu mam od viakena i jakoś tak połaczył się ze sterownikiem ale za jakiś czas jakby się powiesił i zgubił trzeba było odpiąć kabel i jeszccze raz wpiąć.
Zdziwiło mnie to ze na cylindrach 1-3 mam czas wtysku benzyny około 4ms a na 4-6 jest blisko 5ms.
GEKON Quattro
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Odepnij aku żeby wyzerować adaptację, masz teraz ją skasztanioną na jednej stronie.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Key100l
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 640
Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Stara Ruda ;)

Post autor: Key100l »

No w ustawieniach bez map i bez ustawień... Czysta pamięć... Ja miałem już tak raz jak mi rozłączyło program podczas kalibracji... Od nowa benzyna kalibracja i mapy....
Awatar użytkownika
Mlody
Mechanik
Mechanik
Posty: 228
Rejestracja: 2011-11-27, 22:22
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Łódź

Post autor: Mlody »

ale to czasy wtrysków benzyny się pipitoliły? dzisiaj jakś udało się nam tu ustawić. Jedzie możedelikatniegożej jakna benzynie ale to niezauważalnie. Tylkociekaw jestemile bedzie jeszcze piła.Cisnienie na reduktorze 0.9bar. Na biegu jałowym nie szarpie jej chodzi równo, zbiera sie poprawnie.
GEKON Quattro
ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacje LPG”