[AUTO] Uwaga na te AUTA !!! - allegro, otomoto etc
- xman
- Adept
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-05-20, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnów
[AUTO] Uwaga na te AUTA !!! - allegro, otomoto etc
edit by szybki-ens
W tym temacie zamieszczamy linki do C4, z którymi naszym zdaniem jest coś nie tak.
Z racji iż moje na necie to tak na ceny patrzyłem i wpadła mi ta w oko po cenie... Jak się okazuje albo anglik po przekładce albo nie wiem bo całe drewno itd ze setki, kiera bez poduchy i licznik... nabijanie kilometrów ślimakowe a nie elekroniczne.
http://otomoto.pl/audi-a6-quattro-C18883324.html
Prosiłbym admina albo moderatora o założenie odpowiedniego działu pod takie syfy żeby ludzie się nie zarażali
POLECAM WRZUCANIE LINKÓW DO AUKCJI PRZEZ UPRZEDNIE ZARCHIWIZOWANIE JEJ.
DZIĘKI TEMU LINKI DO ALLEGRO NIE WYGASNĄ ZA MIESIĄC:
--> ARCHIWIZATOR AUKCJI <---
eSPe
W tym temacie zamieszczamy linki do C4, z którymi naszym zdaniem jest coś nie tak.
Z racji iż moje na necie to tak na ceny patrzyłem i wpadła mi ta w oko po cenie... Jak się okazuje albo anglik po przekładce albo nie wiem bo całe drewno itd ze setki, kiera bez poduchy i licznik... nabijanie kilometrów ślimakowe a nie elekroniczne.
http://otomoto.pl/audi-a6-quattro-C18883324.html
Prosiłbym admina albo moderatora o założenie odpowiedniego działu pod takie syfy żeby ludzie się nie zarażali
POLECAM WRZUCANIE LINKÓW DO AUKCJI PRZEZ UPRZEDNIE ZARCHIWIZOWANIE JEJ.
DZIĘKI TEMU LINKI DO ALLEGRO NIE WYGASNĄ ZA MIESIĄC:
--> ARCHIWIZATOR AUKCJI <---
eSPe
Ostatnio zmieniony 2012-01-20, 21:33 przez xman, łącznie zmieniany 3 razy.
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
- xman
- Adept
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-05-20, 22:01
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Tarnów
Dzwonił do mnie wczoraj ktoś po Audi i mi mówi że drogo bo za 3500 idzie kupić A6 już... a ja do niego... właśnie widziałem je dzisiaj rano na allegro to kible totalne... jak sie pan nie boi jezdzic szczepem apacza czy coś to powodzenia Bo szkoda pańskiej kasy i mojego czasu... A koleś zdębiał i zaczął się pytać co w tamtych jest nie tak. Więc ja mu na to że środki ze setki, w ogóle setka a piszą że A6... i koleś zaniemówił i mi podziękował za rozmowe i mówi że jak nie znajdzie w okolicy nic to się odezwie... Czyli na koniec powiedział to co każdy mówi
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
- kasiarka
- C4 Autorytet
- Posty: 476
- Rejestracja: 2011-06-20, 21:31
- Imię: Radek
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1992
- Silnik: 2.6E 150KM (ABC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olecko
- Płeć:
no masz rację setki wrzucają do a6 c4. Mój ojciec to się wku... tym, bo luka o tania a tu seta a czasami jest tak pisze audi a6 c4 1996r a tu seta, chyba ktoś przy numerkach vin się bawiłxman pisze:Dzwonił do mnie wczoraj ktoś po Audi i mi mówi że drogo bo za 3500 idzie kupić A6 już... a ja do niego... właśnie widziałem je dzisiaj rano na allegro to kible totalne... jak sie pan nie boi jezdzic szczepem apacza czy coś to powodzenia Bo szkoda pańskiej kasy i mojego czasu... A koleś zdębiał i zaczął się pytać co w tamtych jest nie tak. Więc ja mu na to że środki ze setki, w ogóle setka a piszą że A6... i koleś zaniemówił i mi podziękował za rozmowe i mówi że jak nie znajdzie w okolicy nic to się odezwie... Czyli na koniec powiedział to co każdy mówi
Jest:
100 c4 2.6 Quattro
100 c3 2.5Tdi szczupak
Lancia Thesis 2.0TB Emblema
Było:
Byłe A6 C4 2.6 ośka
- Misiek90
- Czeladnik
- Posty: 65
- Rejestracja: 2011-07-06, 16:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jarosław
Witam, oglądając alledrogo natrafiłem na takie coś http://moto.allegro.pl/audi-a6-okazja-i1763594794.html i o mało ze śmiechu nie padłem, najbardziej rozbawiło mnie to ( CHCIAŁBYM DODAĆ, ŻE JESTEM MECHANIKIEM ) hahaha dobry jest jeszcze rok produkcji, dwustrefowa klimatyzacja i ogólnie ze jest to ładna 100 a nie A6:)
Audi 100 C4 Sedan
Audi 80 B2 Sedan
Audi 80 B3 Sedan
Obecnie - Audi A6 C4 Avant
W planach Audi S6 C5 Sedan:)
Audi 80 B2 Sedan
Audi 80 B3 Sedan
Obecnie - Audi A6 C4 Avant
W planach Audi S6 C5 Sedan:)
- garo
- Czeladnik
- Posty: 82
- Rejestracja: 2011-06-17, 17:39
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: TBB
Misiek90 to nie do tego tematu, to nadawałoby się do "humor w dobrym wydaniu" Ogólnie to porażka, a kiera to pochodzi z B2, B3 przed liftem lub C3 przed liftem Dwustrefa musi jednak chłodzić
Moja OOOO http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=99
- szybki-ens
- C4 Autorytet
- Posty: 411
- Rejestracja: 2011-03-11, 10:58
- Imię: Kamil
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: inny
- Nadwozie: Sedan
- Trakcja: FWD
- Skąd: Suwałki
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Płeć:
- eSPe
- Administrator
- Posty: 70
- Rejestracja: 2011-02-28, 21:47
- Imię: Sławek
- Moje Audi: Inne
- Rok produkcji: 1994
- Silnik: 4.2 290KM (AEC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Podziękował: 1 raz
- Płeć:
- Kontakt:
Witam
Może to nie C4 tylko B4 ale Audi więc może komuś się przyda.
Auto: Audi 80 AAH Quattro Sedan 1992 r. - kolor butelkowa zieleń (nie znam kodu tej zieleni).
Stoi w komisie w Dorotowie pod Olsztynem.
http://otomoto.pl/audi-80-2-8quattro-kl ... 89858.html
http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid= ... roklimagaz
Oglądałem to auto jak szukałem swojego. A że stoi 20km ode mnie i miało silnik i napęd jakiego szukałem to oczywiście przeszło inspekcję moją i Pawła (żany męża).
Jak ją oglądaliśmy w październiku to miała wgniecione błotniki pod lampami narożnymi (walony tył).
Malowane praktycznie wszystkie elementy (słupek pasażera, błotnik tył lewy (wtedy), drzwi cała prawa strona, błotniki L+P). Z tyłu ewidentnie walona i bok prawy przejechany aż do słupka bo był prostowany na pewno (malowany i drzwi stoją przy słupku wyżej).
Instalacja gazowa zwykła (nie sekwencja czyli praktycznie do wywalenia od razu).
Uszczelka (lub uszczelki) pod głową wydmuchane. Pod korkiem masło w ilości takiej że 5 bochenków chleba by przesmarował.
Jak je oglądaliśmy to oczywiście poziom płynu na zero, oleju poniżej bagnetu, wspomagania poniżej minimum a pan jak przyjechaliśmy z zaskoczenia odpalił sobie jakby nigdy nic. Pracował na 5 garach.
Gotowi byli je oddać za 4tysiące (wystawione było za 6,5tyś).
Właściciel z tego co mówił komisant prawdopodobnie jeden od około 2002 (pan około 50-60lat) - tablice rejestracyjne na to również wskazują - olsztyńskie to mniej więcej wiem w jakim okresie ten numer był wydawany i by się mniej więcej zgadzało.
Kupił sobie inne auto i te oddał synowi a ten nie wylukał że ubyło płynu, przegrzał i wydmuchało uszczelki. Wersja całkiem prawdopodobna.
Drzwi pasażera w ogóle krzywo stały. Końcówka drzwi (przy zamku) jakby były wyżej.
Słupek malowany (nieudolnie zaklejona ori naklejka do malowania spod której widać było odcięcie lakieru).
Na tylnim błotniku prawym w okolicach tylnich drzwi korozja i w miejscu które zakrywają już drzwi (od progu w górę) - malowanei walone to i już wyłazi.
Przedni błotnik prawy też z korozją.
Ogólnie blacharka bez szału. Wszędzie jakieś wgniotki, odpryski, rysy nie duże.
Osłony plastikowe pod silnikiem i skrzynią były.
Część plastików połamana w silniku (prawego reflektora, przy filtrze powietrza). Rura dolotowa powietrza wycięta i zrobiona wstawka z trójnikiem z rury metalowej (na gaz starego typu - nie jestem fachowcem to nie wiem jaka to generacja - 2?).
Osłona akumulatora pocięta na kable od gazu.
Brak listewek na pokrywach (po bokach osłony górnej silnika).
W środku skrzydełko boczne oparcia fotela kierowcy przetarte prawie do drutu. Materiał miękki wygnieciony na skrzydełku siedzenia kierowcy (strona od drzwi).
Klimatronik nie wiem w jakim stanie i czy chodził. Nie załączał się bo zimno było albo nie działał.
Licznik z MC/BC.
Ogólnie środek strasznie nie był złachany. Jako tako. Deska przedliftowa, boczki typu B3 (bo nie widać ich dokładnie na foto).
Tempomat niby w komorze silnika był ale przy pedale gazu nic nie znaleźliśmy no i oczywiście w manetce też nic (zwykła manetka bez tempo).
Felgi całkiem ładne. Ale z tego co pamiętam były w gorszym stanie bo jadąc oglądać to auto myślałem że na zimówki się nadadzą. Tu na fotach jakoś ładniej wyglądają.
Nie chciał zejść poniżej 4tyś i mu powiedzieliśmy że to może warte jest 2-2,5 max - koleś powiedział że niżej niż 4tyś to ją na części rozbierze albo ją "podpicują" i pójdzie na pewno za 6-7tyś.
Widać że nie rzucał słów na wiatr.
Kierownica widać się obszyła, tył widać się wyprostował i pomalował.
Na fotkach (teraz) wygląda jako tako ale w silniku syf kiła i mogiła.
Praktycznie do kapitalki.
Łożysko tylne lewe lub prawe lub oba do wymiany. Niem co jeszcze bo zawiasu nie oglądaliśmy dokładnie ale z tego co mówił komisant.
Instalacja gazowa kilkuletnia starego typu (nie sekwencyjna) czyli pierwsze co to trzeba by zdemontować.
Autem nawet nie jeździliśmy to nie wiem jak heble, nie wiem nawet czy ściąga, czy coś stuka, nie wiem nawet w jakim stanie napędy. Po prostu je olaliśmy i nawet nie jechaliśmy.
Opisuję po oględzinach auto które stało.
Ogólnie omijać szerokim łukiem.
Pozdro
Mam nadzieję że dzięki temu zaoszczędzę komuś telefonów, wyjazdów, kilometrów po złom.
Może to nie C4 tylko B4 ale Audi więc może komuś się przyda.
Auto: Audi 80 AAH Quattro Sedan 1992 r. - kolor butelkowa zieleń (nie znam kodu tej zieleni).
Stoi w komisie w Dorotowie pod Olsztynem.
http://otomoto.pl/audi-80-2-8quattro-kl ... 89858.html
http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid= ... roklimagaz
Oglądałem to auto jak szukałem swojego. A że stoi 20km ode mnie i miało silnik i napęd jakiego szukałem to oczywiście przeszło inspekcję moją i Pawła (żany męża).
Jak ją oglądaliśmy w październiku to miała wgniecione błotniki pod lampami narożnymi (walony tył).
Malowane praktycznie wszystkie elementy (słupek pasażera, błotnik tył lewy (wtedy), drzwi cała prawa strona, błotniki L+P). Z tyłu ewidentnie walona i bok prawy przejechany aż do słupka bo był prostowany na pewno (malowany i drzwi stoją przy słupku wyżej).
Instalacja gazowa zwykła (nie sekwencja czyli praktycznie do wywalenia od razu).
Uszczelka (lub uszczelki) pod głową wydmuchane. Pod korkiem masło w ilości takiej że 5 bochenków chleba by przesmarował.
Jak je oglądaliśmy to oczywiście poziom płynu na zero, oleju poniżej bagnetu, wspomagania poniżej minimum a pan jak przyjechaliśmy z zaskoczenia odpalił sobie jakby nigdy nic. Pracował na 5 garach.
Gotowi byli je oddać za 4tysiące (wystawione było za 6,5tyś).
Właściciel z tego co mówił komisant prawdopodobnie jeden od około 2002 (pan około 50-60lat) - tablice rejestracyjne na to również wskazują - olsztyńskie to mniej więcej wiem w jakim okresie ten numer był wydawany i by się mniej więcej zgadzało.
Kupił sobie inne auto i te oddał synowi a ten nie wylukał że ubyło płynu, przegrzał i wydmuchało uszczelki. Wersja całkiem prawdopodobna.
Drzwi pasażera w ogóle krzywo stały. Końcówka drzwi (przy zamku) jakby były wyżej.
Słupek malowany (nieudolnie zaklejona ori naklejka do malowania spod której widać było odcięcie lakieru).
Na tylnim błotniku prawym w okolicach tylnich drzwi korozja i w miejscu które zakrywają już drzwi (od progu w górę) - malowanei walone to i już wyłazi.
Przedni błotnik prawy też z korozją.
Ogólnie blacharka bez szału. Wszędzie jakieś wgniotki, odpryski, rysy nie duże.
Osłony plastikowe pod silnikiem i skrzynią były.
Część plastików połamana w silniku (prawego reflektora, przy filtrze powietrza). Rura dolotowa powietrza wycięta i zrobiona wstawka z trójnikiem z rury metalowej (na gaz starego typu - nie jestem fachowcem to nie wiem jaka to generacja - 2?).
Osłona akumulatora pocięta na kable od gazu.
Brak listewek na pokrywach (po bokach osłony górnej silnika).
W środku skrzydełko boczne oparcia fotela kierowcy przetarte prawie do drutu. Materiał miękki wygnieciony na skrzydełku siedzenia kierowcy (strona od drzwi).
Klimatronik nie wiem w jakim stanie i czy chodził. Nie załączał się bo zimno było albo nie działał.
Licznik z MC/BC.
Ogólnie środek strasznie nie był złachany. Jako tako. Deska przedliftowa, boczki typu B3 (bo nie widać ich dokładnie na foto).
Tempomat niby w komorze silnika był ale przy pedale gazu nic nie znaleźliśmy no i oczywiście w manetce też nic (zwykła manetka bez tempo).
Felgi całkiem ładne. Ale z tego co pamiętam były w gorszym stanie bo jadąc oglądać to auto myślałem że na zimówki się nadadzą. Tu na fotach jakoś ładniej wyglądają.
Nie chciał zejść poniżej 4tyś i mu powiedzieliśmy że to może warte jest 2-2,5 max - koleś powiedział że niżej niż 4tyś to ją na części rozbierze albo ją "podpicują" i pójdzie na pewno za 6-7tyś.
Widać że nie rzucał słów na wiatr.
Kierownica widać się obszyła, tył widać się wyprostował i pomalował.
Na fotkach (teraz) wygląda jako tako ale w silniku syf kiła i mogiła.
Praktycznie do kapitalki.
Łożysko tylne lewe lub prawe lub oba do wymiany. Niem co jeszcze bo zawiasu nie oglądaliśmy dokładnie ale z tego co mówił komisant.
Instalacja gazowa kilkuletnia starego typu (nie sekwencyjna) czyli pierwsze co to trzeba by zdemontować.
Autem nawet nie jeździliśmy to nie wiem jak heble, nie wiem nawet czy ściąga, czy coś stuka, nie wiem nawet w jakim stanie napędy. Po prostu je olaliśmy i nawet nie jechaliśmy.
Opisuję po oględzinach auto które stało.
Ogólnie omijać szerokim łukiem.
Pozdro
Mam nadzieję że dzięki temu zaoszczędzę komuś telefonów, wyjazdów, kilometrów po złom.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
eSPe, w 2.8 nie jest konieczna sekwencja.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
abc ma plastikowy kolektor i dlatego m.in trzeba walic sekwencje
aah ma aluminiowy.pozatym aah ma przeplywke a abc nie ma.
wiadomo ze co sekwencja to sekwencja.jednak dla uparttego mozna z sukcesem zamontowac zwykla instalke.
aah ma aluminiowy.pozatym aah ma przeplywke a abc nie ma.
wiadomo ze co sekwencja to sekwencja.jednak dla uparttego mozna z sukcesem zamontowac zwykla instalke.
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
...która dusi, krztusi i zamula. Chyba że na Blosie BRC to jeszcze rozumiem ale na mikserze to na pewno ze 30koni wychodzi pobiegać poza silnik.Butterbean pisze:jednak dla uparttego mozna z sukcesem zamontowac zwykla instalke.
Dla mnie nawet sekwencja IV gen to tylko kompromis między kosztem a funkcjonalnością. Na skalę masowa i powszechny montaż, powinno się stosować Vgen, czyli wtrysk fazy ciekłej przy którym nawet uzyskuje się ok 5% mocy więcej niż na PB. Vialle wiedzie prym w tej technologii i wsio by było ok gdyby nie to że u nas w PL może 2 ludów to ogarnia, są strasznie drogie, nasz gaz jest syfiasty a pompy w takich instalkach wrażliwe i b.drogie. Kwestia dopracowania pompy wysokiego ciśnienia.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13