[Q-MAN.] Uszczelniacz dyfra od strony wału wymiana
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
[Q-MAN.] Uszczelniacz dyfra od strony wału wymiana
Witam Pojawil mi sie wyciek na moscie na samym wejsciu czyli od strony walu. I szybkie pytanie jak najszybciej to zrobic i sie do tego dobrac?:) Caly most trzeba zwalac czy wystarczy tylko wał odkrecic? Jak wybrać sam uszczelniacz i jak ktos wie prosił bym o dane samego uszczelniacza zeby wiedzieć co kupić
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Potrzebujesz uszczelniacz o numerze 017525275B lub zamiennik CORTECO COR01020536B.
Najlepiej jak przy tej operacji zaopatrzysz się w oring 94x3. Zrozumiesz jak rozbierzesz i zobaczysz .
Opcje wymiany są dwie :
1. z wyjęciem dyfra z auta
2. bez wyjmowania
Ciebie zapewne interesuje opcja 2.
Więc :
a) podpierasz dyfer żabą, klockami drewnianymi itd itp
b) odkręcasz i podwieszasz wał
c) demontujesz przednią belkę podporową dyfra wraz z tą blachą przykręconą do dyfra
d) od czoła dyfra (tam gdzie masz flansze ataku) odkręcasz 4 śruby i wyjmujesz flanszę wraz z obudową łożyska
Aha, poleje się olej przekładniowy przy wyjęciu obsady łożyska ataku .
Jak coś masz tutaj info w języku ang.
http://forums.quattroworld.com/s4s6/threads/20220.phtml
Najlepiej jak przy tej operacji zaopatrzysz się w oring 94x3. Zrozumiesz jak rozbierzesz i zobaczysz .
Opcje wymiany są dwie :
1. z wyjęciem dyfra z auta
2. bez wyjmowania
Ciebie zapewne interesuje opcja 2.
Więc :
a) podpierasz dyfer żabą, klockami drewnianymi itd itp
b) odkręcasz i podwieszasz wał
c) demontujesz przednią belkę podporową dyfra wraz z tą blachą przykręconą do dyfra
d) od czoła dyfra (tam gdzie masz flansze ataku) odkręcasz 4 śruby i wyjmujesz flanszę wraz z obudową łożyska
Aha, poleje się olej przekładniowy przy wyjęciu obsady łożyska ataku .
Jak coś masz tutaj info w języku ang.
http://forums.quattroworld.com/s4s6/threads/20220.phtml
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
kk84, Wiekie dzięki i wszystko jasne Wyciągne pewnie dyfer dużo roboty nie ma a ile łatwiej niż bawić się z łapami w górze Nie wiem tylko czy jak już go nie będę miał na stole nie ruszyć odrazu uszczelniaczy półosi narazie suche ale kto wie czy nie zaczną też cieknąc. Raz jeszcze wielkie dzięki, jasno i szczegółowo
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
adriang92, mały uszczelniacz flanszy półosi jest tani jak barszcz. Natomiast ta duża franca już dobija ceną pod 100,00 PLN .
Jak już wymontujesz dyfer to zmień mu oliwę, dużo jej nie ma (1.1L wchodzi) i i dodaj dodatek na dwusiarczku molibdenu bo zdarza się, że po wymianie oliwy dyfer zaczyna "śpiewać".
Jak już wymontujesz dyfer to zmień mu oliwę, dużo jej nie ma (1.1L wchodzi) i i dodaj dodatek na dwusiarczku molibdenu bo zdarza się, że po wymianie oliwy dyfer zaczyna "śpiewać".
- adriang92
- Guru
- Posty: 1310
- Rejestracja: 2011-06-20, 14:52
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Zbędowice
To ruszę odrazu i te małe Sporo jak za kawał gumy xd Ale ja już na koszta wpakowane nie patrze za to co wsadzone w tą babcie miał bym s8 po lifcie w stanie salonowym.. a a6 to pewnie i c6 by znalazł Oliwa byla w planie odrazu do zmiany, choć wyglada całkiem ładnie różowiutka nadal xc W motoryzacyjnym to znajde czy szukać w necie? Ma to jakąś nazwe czy włąsnie wystepuje pod tą co podałes?:)