[ALL] [100 / A6 / S6] Serwo z Audi A8 D2
-
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2017-10-08, 10:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Polska
Jakby ktoś planował włożyć w S6 C4 4.2 V8 serwo z a8 d2 c5 c6 i inne podobne dwukomorowe to trochę was rozczaruję. Wykręciłem wszystkie 4 śruby, co prawda mam na czole odbite dwa pedały i trochę kark mnie boli, ale się udało w niecałą godzinę. Od płaszczyzny gniazda serwa do kopułki rozdzielacza zapłonowego mam 11,5cm serwo z a6 c6 ma coś ok. 16cm. Brakuje miejsca. Było już późno więc nawet nie próbowałem wybebeszać i przymierzać. Jutro spróbuje zaatakować temat, ale raczej nic z tego nie będzie. Metrówka nie kłamie. Co mi zostaje w razie porażki? coś oprócz serwa z a6 c4?
[ Dodano: |13 Paź 2018|, o 15:35 ]
Jak przypuszczałem wcześniej. Nie ma szans. Brakuje 4-5cm. Bez kopułki wchodzi ładnie. Muszę szukać serwa które mam max 11cm głębokości.
[ Dodano: |13 Paź 2018|, o 15:35 ]
Jak przypuszczałem wcześniej. Nie ma szans. Brakuje 4-5cm. Bez kopułki wchodzi ładnie. Muszę szukać serwa które mam max 11cm głębokości.
-
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2017-10-08, 10:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Polska
Czyli mówisz że i w jednokomorowym serwo trzeba jeszcze wgniota zrobić? Ja pier... w Piątek będę przymierzał. Jak rozwiązałeś kwestię z pompą? Ja planuję podłączyć zasilanie wspomagania z powrotem, albo całkiem zaślepię wyjście z gruszki. Nadmiar ciśnienia powinno zrzucać zaworem bezpieczeństwa do zbiorniczka. Sądzę że raczej powinno to działać bez zmiany pompy na zwykłą.
-
- Mechanik
- Posty: 126
- Rejestracja: 2016-01-24, 18:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: opolskie
Do pełni szczęścia i dobrego hebla wystarczy minimalnie zmniejszyć pojemność serwa poprzez walnięcie młotkiem?
Ostatnio zmieniony 2018-10-16, 09:09 przez q_dancer1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2017-10-08, 10:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Polska
- Kazikboy
- Pan konserwator
- Posty: 904
- Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
- Imię: PAKA
- Moje Audi: S4 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 4.2 280KM (ABH)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Żórawki/szczecin
q_dancer1, czytamy nie ogladamy literki, aby zmieścić serwo do V8 zamiast hydraulicznego wspomagacza trzeba je ztuningować
Obecnie:
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
S4 V8 LPG finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
-
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2017-10-08, 10:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Polska
-
- Adept
- Posty: 23
- Rejestracja: 2017-10-08, 10:55
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Polska
Udało się. Po 9h serwo siedzi na miejscu. W moim przypadku nie trzeba było nic klepać, jest nawet 1 cm luzu. Niestety trafił mi się szajs. Gdzieś przy połowie wciśniętego hamulca serwo świszcze/gwiżdże. W tym roku to już nie, ale na wiosnę czeka mnie ponowne rozkręcanie.
Ostatnio zmieniony 2018-10-20, 19:27 przez Bulbulator, łącznie zmieniany 1 raz.