[S6-4.2 AEC] kable zapłonowe do audi S6

Wszystko co tyczy się silników ośmiocylindrowych w układzie widlastym.
Awatar użytkownika
Dawid2542
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 903
Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: śląsk

[S6-4.2 AEC] kable zapłonowe do audi S6

Post autor: Dawid2542 »

siema, muszę wymienić u siebie kable zapłonowe, znalazłem z BERU ale cena mnie zabiła. ponad 1400 za komplet,
poszperałem trochę w necie i dostępne są jeszcze NGK za 770 zeta i SENTECH za 353 zł
jako że wydatki się mnożą to będą co warte te kable za 353 zeta? czy polecacie coś innego?
nikt nie mówił że będzie lekko i tanio no ale trzeba reanimować wóz,
Awatar użytkownika
gitmar
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 295
Rejestracja: 2013-04-30, 16:53
Imię: Mariusz
Moje Audi: S6+ C4
Rok produkcji: 1996
Silnik: 4.2 326KM (AHK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Płeć:

Post autor: gitmar »

Jeśli jeszcze BERU są dostępne to zaciśnij zęby czy pas (co tam wolisz ;) ) i bierz te kable. Sentech to najgorszy shit i po krótkim czasie będziesz miał dyskotekę pod maską. NGK są za wysokie pod oryginalne osłonki, poza jak dla mnie też lipa (w 2.8 30V rwały się w palcach przy ponownym demontażu). Z tych tańszych niektórzy chwalą Power-Teca, tylko musisz dobrać odpowiednią wysokość fajki.
Awatar użytkownika
Grzesiek_Cichy
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 467
Rejestracja: 2014-11-23, 20:40
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Brodnica

Post autor: Grzesiek_Cichy »

Dawid2542, tak jak doradza Ci gitmar, bierz tylko BERU. Cena zaporowa którą trzeba niestety ponieść. Taki urok ale wymienisz je raz i wystarczy. Przy okazji kupowania przewodów kup specjalne szczypce do ściągania fajek przewodów które łatwo wyrwać. Zapewniam Cię że te przewody są świetnej i najwyższej klasy jakości. Ich każdorazowe zdejmowanie sprawia problem bo tak siedzą "ciasno" na świecach. Przewody NGK, Sentech omijać dalekim łukiem. Kupisz raz i za chwilę będziesz to musiał zrobić ponownie. Wiem to już z własnego doświadczenia. Od kilku lat stosuję tylko układ zapłonowy "BERU" które nie jest tani...ale zapewnia bezproblemowe użytkowanie i wysoką klasę pracy silnika. Gorąco je polecam. Najlepszego :ok:
Awatar użytkownika
Kazikboy
Pan konserwator
Pan konserwator
Posty: 904
Rejestracja: 2012-01-13, 08:19
Imię: PAKA
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 4.2 280KM (ABH)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Żórawki/szczecin

Post autor: Kazikboy »

musiał byś popytać obecnego właściciela mojej byłej S6 sedesa ja tam wstawiałem nowe Sentechy bo za widnego było widać pioruny :D ale to już z 5lat temu było
Obecnie:
S4 V8 LPG ;) finish peinting
Byłe:
A100c4ACKQ,S4C4350PS,Poloclassic,S6C4V8,90Coupe2.3NG,a41.9tdiAFN,Polo1.3 75PS 3F,Escort Cabrio1.6D
CBR400rr75PS,Polo~80PS ABU,Polo1.3 55PS
darekvw89
Adept
Adept
Posty: 12
Rejestracja: 2015-10-09, 16:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SzlichtyngoVWa

Post autor: darekvw89 »

a ja mam komplet nowych fajek beru+przewód bremi+wtyczi przy kopólkach bremi

i teraz pytanie ktoś mam doświadczenie jak to złożyć do kupy?
Therrax
Adept
Adept
Posty: 8
Rejestracja: 2017-04-17, 19:34
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Rzeszów

Post autor: Therrax »

Panowie odświeże temat, zastanawiam sie nad wymiana kabli, ale z tego co widze to ceny sa duzo wyzsze, sentechy 613 zł , Ngk 1289 zł, beru 2315 zł

Nie ma tutaj opinii o kablach Valeo
https://www.czesciauto24.pl/valeo/1075711

Ktoś coś słyszał?
Ostatnio zmieniony 2017-04-27, 16:50 przez Therrax, łącznie zmieniany 1 raz.
mateusz30
C4 Autorytet
C4 Autorytet
Posty: 332
Rejestracja: 2012-09-09, 22:19
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Biała Podlaska

Post autor: mateusz30 »

Ja tylko napiszę że założyłem kable ngk
Po pierwsze długość fajek taką samą jak beru
Po drugie w 2.8 AAH wytrzymały mi 8 lat.

To takie m9je doświadczenie którym chciałem się podzielić
A6 C4 AAH AVANT SPRZEDANE :wstyd:
S6 C4 AAN AVANT manual w końcu jest!!!!!!!!
S6 C4 AEC AVANT manual
A8 D3 4.2tdi
wszystko w QUATTRO
stolar_86
Adept
Adept
Posty: 4
Rejestracja: 2014-04-09, 11:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Toruń

Post autor: stolar_86 »

Odkopuję. Gdyby ktoś rozważał czy warto kupić BERU - moje są z 2000r i nadal bez zarzutu...
Raz na te 20 lat warto wydać trochę więcej ;)
Awatar użytkownika
wyborowy
Moderator
Moderator
Posty: 57
Rejestracja: 2016-05-25, 18:37
Imię: Dawid
Moje Audi: S4 C4
Rok produkcji: 1994
Silnik: 2.2T 230KM (AAN)
Nadwozie: Sedan
Trakcja: quattro
Skąd: Wawa - Białołęka
Płeć:

Post autor: wyborowy »

Ciekawe czy dało by się założyć TFSI...
Albo TURBO albo wcale !!!

Moja S-taruszka:
viewtopic.php?t=11579

.
gienkas
Adept
Adept
Posty: 45
Rejestracja: 2016-01-27, 22:45
Imię: Grzegorz
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.5TDI 140KM (AEL)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Warszawa

Post autor: gienkas »

Witam,

U mnie Beru ZEF1177 nie wytrzymały niestety 4 lat(dałem ok. 1200PLN).

Kupiłem bieżący model NGK(Made in Poland) ~700 PLN i potwierdzam, auto jeździ poprawnie. Wszelkie bolączki wypadającego zapłonu mineły. Jedyna różnica jaką wybadałem BERU vs NGK to opornośc fajek odpowiednio: 4kOhm/2kOhm.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V8”