[ALL] Brak wspomagania na wolnych obrotach...
- tomasz84
- C4 Autorytet
- Posty: 267
- Rejestracja: 2012-03-23, 09:37
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: 3miasto
[ALL] Brak wspomagania na wolnych obrotach...
Jakiś rok temu mocno leciało z pompy wspomagania i kupiłem pompę wspomagania ori ale ma albo 100-110 bar
Wiem że nie ma na pewno 120bar jak być powinno.
Przy wykręcaniu klimy wykręciłem też ori napinacz i założyłem. bo był założony jakiś krzywy zamiennik i ciął pasek. teraz napinacz jest równiutko jak być powinno. rolka napinacza jest nowa ruville.
Podczas parkowania jak nie dodam trochę gazu to wspomaganie nie działa...
pompę zaczyna być słychać...jest sucha nie poci się. czy to oznacza że pompa się kończyć? w sumie od założenia tej pompy wspomaganie nie chodzi tak lekko na wolnych ale teraz jest coraz gorzej.
płyn zielony mineralny febi jak być powinno...
magiel nowy założony...
Wiem że nie ma na pewno 120bar jak być powinno.
Przy wykręcaniu klimy wykręciłem też ori napinacz i założyłem. bo był założony jakiś krzywy zamiennik i ciął pasek. teraz napinacz jest równiutko jak być powinno. rolka napinacza jest nowa ruville.
Podczas parkowania jak nie dodam trochę gazu to wspomaganie nie działa...
pompę zaczyna być słychać...jest sucha nie poci się. czy to oznacza że pompa się kończyć? w sumie od założenia tej pompy wspomaganie nie chodzi tak lekko na wolnych ale teraz jest coraz gorzej.
płyn zielony mineralny febi jak być powinno...
magiel nowy założony...
Ostatnio zmieniony 2012-11-06, 10:22 przez tomasz84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Wow - to da się sprawdzić ciśnienie pompy wspomagania? Jak się to robi i czym?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
No ale zaraz - mnie bardziej interesuje pomiar faktycznego ciśnienia, a nie to co powinno być wg fabryki. Manometr się wpina szeregowo w obieg czy co?
Ostatnio zmieniony 2012-11-06, 12:23 przez przemoprzem, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
przemoprzem, Są dostępne dedykowane narzędzia do tego typu pomiarów : http://sklep.intercars.com.pl/?towkod=A81A79#x
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez kk84, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
Dzięki za linka - pierwszy raz widzę takie urządzenie.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez przemoprzem, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
nie gryżć sie koty...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
przemoprzem, BTW. Pomiar ciśnienia to jedno, jest jeszcze pomiar wydatku pompy co też jest ważne przy "jakości" wspomagania.
Ostatnio zmieniony 2012-11-06, 14:57 przez kk84, łącznie zmieniany 2 razy.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Jeśli pompa wyje to masz odpowiedź ale pisałeś że magiel też zmieniałeś, pewny jesteś że syfu żadnego w nim nie było i że był sprawny? Syf w rozdzielaczu przekładni też może powodować przywieszanie wspomagania, słabe jego działanie lub tylko w jedną ze stron.
Nieszczelności/przecieki wewnętrzne przekładni też będą tak się objawiać, bo wymuszą na pompie pracę ze zwiększonym wydatkiem.
Nieszczelności/przecieki wewnętrzne przekładni też będą tak się objawiać, bo wymuszą na pompie pracę ze zwiększonym wydatkiem.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- afro89
- Administrator
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2011-08-25, 13:53
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Warszowice
Może już być podjechano pompa od wspamagania, nie ma już takiej wydajności jaką powinna posiadać.
Mój czołg AEL 300KM 555NM: http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=426
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
Mister zlotu `12
Najszybsze auto zlotu `13
-
- Mechanik
- Posty: 110
- Rejestracja: 2013-04-21, 17:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Siemianowice
U mnie podobnie, po zagrzaniu auta brak całkiem wspomagania. Wina tego stanu rzeczy była dwojaka. Na pierwszy ogień poszła poma (uzywka z alle) efekt: wspomaganie trochę się polepszylo ale dalej lipa, kombinowalem z plynami, febi mineral, syntetyk, mobil atf, stp ps, i dalej to. Samo. Winny był zakuwany waz wysokiego ciśnienia. Został wymieniony na oryginalny (uzywka) a ten zakuty kosz. Po kilku tygodniach zamówiłem także nową pompę za 189 zł i teraz wspomaganie chodzi super. Pompę wymieniłem tak po prostu, żeby było. W wezu jest zawór dlawikowy, który ogranicza swobodny przepływ przez niego.