[ ALL] Podłączenie sterownika centralnego zamka z alarmem
- Misiek
- Mechanik
- Posty: 181
- Rejestracja: 2012-01-06, 16:51
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Białystok
no i ja mam kipisz... kupiłem centralkę, podłączyłem i działa ale nie moge zlokalizować 2 przewodów od kierunków mozliwe ze ich tam nie ma? o.O
Wpinałem sie przy samej pompce pod kanapą
Wpinałem sie przy samej pompce pod kanapą
Była Czarna 100 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
Była Szara 100 C4 2.3 AAR ( nigdy wiecej mechanicznego wytrysku )
Jest Czarna A6 C4 2.6 ABC
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
Panowie pomóżcie proszę
Mam od niedawna taki problem, że centralny mi nie otwiera z pilota za każdym razem
Działo się to sporadycznie odkąd zakupiłem auto, ale teraz się nie otwiera bardzo często. Zamyka prawie za każdym razem ( czasami zdarzy się, że też nie zamknie ale rzadko).
Z kluczyka jak zamknę wszytko za każdym razem śmiga. Pompkę sprawdziłem ( o ile w ogóle tam coś można w niej sprawdzić wężyki całe, nic nie wygląda na upalone, brzęczy i śmiga w porządku. Tak jak wspomniałem z kluczyka nie ma problemów. Z pilota nie otwiera zawsze
Alarm mam podpięty SAFECAR 441 bodajże. Wcześniej miałem inną wersję ale zmieniłem centralkę na nowszą. Z tym, że na tamtej było to samo. Nic nie przerabiałem. Sprawdziłem tylko czy wszystkie połączenia są identyczne i przepiąłem na kostkach centralki. Wszystko jest tak samo, alarm się uzbraja miga, pika, brzęczy. Wszytko ok. Poza otwieraniem centralnego.
Update:
Jestem właśnie po całodziennym rozgrzebywaniu instalki alarmu. Zacząłem od wyjęcia centralki tej dokładanej, jakiś kret podpiał chyba, źle kostkę od otwierania zamka Zacząłem od szukania kabli brązowo-zielonego i brązowo-szarego i tutaj ciekawostka a właściwie to mój pech bo z drzwi żaden taki kabel nie szedł. Znalazłem tylko jeden (w gumie łączącej drzwi ze słupkiem) brązowo-szary. Wpiąłem masę do niego ale nic się nie stało. To pod siedzenie z tyłu zaglądam i przy pompce są takie dwa przewody ale nie idą nigdzie do przodu auta tylko do kostki w bagażniku w lewym schowku z tyłu w nadkolu. Zmasowałem na próbę jeden przewód i drugi i działa. No to pociągnąłem dwa kable do centralki od tylnej kanapy, uprzednio oczywiście sprawdzając "na sucho" czy centralka mostkuje masę do kostki na odpowiednie kable przy zamykaniu i otwieraniu (wszytko załączała prawidłowo) kable od pompki masowałem też wszytko w porządku. Pompka zamykała i otwierała drzwi. No to uciąłem wszystkie przewody co szły do tej jednej kostki źle zmontowanej w centralce, zaizolowałem co potrzeba i spiąłem dwa przewody od pompki do centralki.
Zamykam z 20 razy, bezbłędnie, wszystko działa. Zamknąłem na chwilę, za raz wracam, otwieram i dupa nie otwiera. No to otwieram kluczykiem. Zamykam drzwi pilotem. Otwieram i działa. Za chwilę znowu to samo. Otwieram ze 20 razy i działa, za parę minut nie działa. Ale bez reguły bo poczekałem dłużej i zadziałało
Jak nie otworzy z pilota, to tylko piknie że alarm wyłączony, i kluczykiem otwrzę drzwi (ale tylko rygielek kierowcy się podnosi) wtedy chwytam za klamkę, otwieram drzwi i w tym właśnie momencie reszta drzwi się otwiera.
Zamyka z pilota za każdym razem, może z 1 na 50 się zdarzy że nie zamknie, tylko piknie i załączy alarm ale rygielki w górze są.
I powiedzcie mi proszę jak to jest z zamykaniem u was i otwieraniem ?
Jak wsadzicie kluczyk i przekręcicie zanim otowrzycie drzwi to wszytkie rygielki się otwierają ? U mnie tak nie ma. Jak przekręcę kluczyk w drzwiach kierowcy to tylko te drzwi podnoszą rygielek, a jak otowrzę drzwi to dopiero reszta się otwiera wraz z bagażnikiem (poprzez pompkę wszystko).
Tylko jest taki problem, że nie zamyka mi drzwi z kluczyka wszytkich Nie wiem czy czegoś nie uwaliłem jak szukałem tego przewodu w kablach z drzwi kierowcy. Był tam brązowy przewód z zielonym paskiem i zmasowałem go, po czym słyszałem trzy piknięcia (jakby przekaźnika) i tyle
Bezpieczniki sprawdziłem i nic nie uwalone.
Wszystko wydaj się działać tak jak poprzednio zanim zacząłem grzebać. Poza tym, że nie zamyka z kluczyka wszytkich drzwi, tylko kierowcy.
Macie jakieś pomysły co jest nie tak ?? ?
Może sama elektronika pompki wariuje i raz otwiera a raz nie ? No bo sygnał z centralki idzie. aha... no i nie da się ustawić na 0,5s. Da się tylko 1 sek, 2 sek, 3 sek i jeszcze jakieś np. 1sek + 30sek (takie parametry są w instrukcji podane). Ustawiłem na 1 sek.
Jak było na 3 sek. wcześniej to przy załączeniu centralka mostkowała dokładnie na kostce na 3 sek. (sprawdzałem miernikiem zanim podpiąłem wszytko).
Szczerze to jestem trochę tym zdołowany bo nie mam pomysłu gdzie szukać przyczyny. Mam jeszcze taką teorię, że wcześniejszy własiciel podpiął źle i uwalił coś, bo na tych przewodach gdzie ja teraz spiąłem masę (zgodnie z instrukcjami z sieci i schematami) kolo podpiął +12
Tylko czy wtedy by działał w ogóle centralny ? bo przecież działał - zamykał zawsze i nie otwierał często.
Możliwe, że ktoś podpiął centralny w sposób przedstawiony na załączonej fotce ? (zapożyczona z sieci)
Czy wtedy by w ogóle reagowała pompka, jeżeli jest to rozpięte i podłączone w taki sposób jaki opisałem wyżej ? (nie mam pojęcia jak poprzedni właściciel i gdzie zakładał ten alarm, wiem tyle, że ja wymieniałem centralke na inny model i na obydwu są te same objawy, więc centralka raczej nie jest uszkodzona).
Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi.
Mam od niedawna taki problem, że centralny mi nie otwiera z pilota za każdym razem
Działo się to sporadycznie odkąd zakupiłem auto, ale teraz się nie otwiera bardzo często. Zamyka prawie za każdym razem ( czasami zdarzy się, że też nie zamknie ale rzadko).
Z kluczyka jak zamknę wszytko za każdym razem śmiga. Pompkę sprawdziłem ( o ile w ogóle tam coś można w niej sprawdzić wężyki całe, nic nie wygląda na upalone, brzęczy i śmiga w porządku. Tak jak wspomniałem z kluczyka nie ma problemów. Z pilota nie otwiera zawsze
Alarm mam podpięty SAFECAR 441 bodajże. Wcześniej miałem inną wersję ale zmieniłem centralkę na nowszą. Z tym, że na tamtej było to samo. Nic nie przerabiałem. Sprawdziłem tylko czy wszystkie połączenia są identyczne i przepiąłem na kostkach centralki. Wszystko jest tak samo, alarm się uzbraja miga, pika, brzęczy. Wszytko ok. Poza otwieraniem centralnego.
Update:
Jestem właśnie po całodziennym rozgrzebywaniu instalki alarmu. Zacząłem od wyjęcia centralki tej dokładanej, jakiś kret podpiał chyba, źle kostkę od otwierania zamka Zacząłem od szukania kabli brązowo-zielonego i brązowo-szarego i tutaj ciekawostka a właściwie to mój pech bo z drzwi żaden taki kabel nie szedł. Znalazłem tylko jeden (w gumie łączącej drzwi ze słupkiem) brązowo-szary. Wpiąłem masę do niego ale nic się nie stało. To pod siedzenie z tyłu zaglądam i przy pompce są takie dwa przewody ale nie idą nigdzie do przodu auta tylko do kostki w bagażniku w lewym schowku z tyłu w nadkolu. Zmasowałem na próbę jeden przewód i drugi i działa. No to pociągnąłem dwa kable do centralki od tylnej kanapy, uprzednio oczywiście sprawdzając "na sucho" czy centralka mostkuje masę do kostki na odpowiednie kable przy zamykaniu i otwieraniu (wszytko załączała prawidłowo) kable od pompki masowałem też wszytko w porządku. Pompka zamykała i otwierała drzwi. No to uciąłem wszystkie przewody co szły do tej jednej kostki źle zmontowanej w centralce, zaizolowałem co potrzeba i spiąłem dwa przewody od pompki do centralki.
Zamykam z 20 razy, bezbłędnie, wszystko działa. Zamknąłem na chwilę, za raz wracam, otwieram i dupa nie otwiera. No to otwieram kluczykiem. Zamykam drzwi pilotem. Otwieram i działa. Za chwilę znowu to samo. Otwieram ze 20 razy i działa, za parę minut nie działa. Ale bez reguły bo poczekałem dłużej i zadziałało
Jak nie otworzy z pilota, to tylko piknie że alarm wyłączony, i kluczykiem otwrzę drzwi (ale tylko rygielek kierowcy się podnosi) wtedy chwytam za klamkę, otwieram drzwi i w tym właśnie momencie reszta drzwi się otwiera.
Zamyka z pilota za każdym razem, może z 1 na 50 się zdarzy że nie zamknie, tylko piknie i załączy alarm ale rygielki w górze są.
I powiedzcie mi proszę jak to jest z zamykaniem u was i otwieraniem ?
Jak wsadzicie kluczyk i przekręcicie zanim otowrzycie drzwi to wszytkie rygielki się otwierają ? U mnie tak nie ma. Jak przekręcę kluczyk w drzwiach kierowcy to tylko te drzwi podnoszą rygielek, a jak otowrzę drzwi to dopiero reszta się otwiera wraz z bagażnikiem (poprzez pompkę wszystko).
Tylko jest taki problem, że nie zamyka mi drzwi z kluczyka wszytkich Nie wiem czy czegoś nie uwaliłem jak szukałem tego przewodu w kablach z drzwi kierowcy. Był tam brązowy przewód z zielonym paskiem i zmasowałem go, po czym słyszałem trzy piknięcia (jakby przekaźnika) i tyle
Bezpieczniki sprawdziłem i nic nie uwalone.
Wszystko wydaj się działać tak jak poprzednio zanim zacząłem grzebać. Poza tym, że nie zamyka z kluczyka wszytkich drzwi, tylko kierowcy.
Macie jakieś pomysły co jest nie tak ?? ?
Może sama elektronika pompki wariuje i raz otwiera a raz nie ? No bo sygnał z centralki idzie. aha... no i nie da się ustawić na 0,5s. Da się tylko 1 sek, 2 sek, 3 sek i jeszcze jakieś np. 1sek + 30sek (takie parametry są w instrukcji podane). Ustawiłem na 1 sek.
Jak było na 3 sek. wcześniej to przy załączeniu centralka mostkowała dokładnie na kostce na 3 sek. (sprawdzałem miernikiem zanim podpiąłem wszytko).
Szczerze to jestem trochę tym zdołowany bo nie mam pomysłu gdzie szukać przyczyny. Mam jeszcze taką teorię, że wcześniejszy własiciel podpiął źle i uwalił coś, bo na tych przewodach gdzie ja teraz spiąłem masę (zgodnie z instrukcjami z sieci i schematami) kolo podpiął +12
Tylko czy wtedy by działał w ogóle centralny ? bo przecież działał - zamykał zawsze i nie otwierał często.
Możliwe, że ktoś podpiął centralny w sposób przedstawiony na załączonej fotce ? (zapożyczona z sieci)
Czy wtedy by w ogóle reagowała pompka, jeżeli jest to rozpięte i podłączone w taki sposób jaki opisałem wyżej ? (nie mam pojęcia jak poprzedni właściciel i gdzie zakładał ten alarm, wiem tyle, że ja wymieniałem centralke na inny model i na obydwu są te same objawy, więc centralka raczej nie jest uszkodzona).
Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 2013-06-27, 22:55 przez silnor3ki, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
Nikt ? nic ? Zero pomysłów ? zero pomocy ?
Zauważyłem jeszcze, że przy zamykaniu auta z kluczyka i przytrzymaniu kluczyka w pozycji zamknięcia domykają mi sie szyby (tak samo przy zamykaniu z pilota). Przy otwieraniu się nie otwierają. A podobno powinne. Przynajmniej u kumpla (w A6 C4) tak jest. Jak otwiera kluczykiem i przytrzyma to szyby jadą w dół (jak otwiera z pilota i przytrzyma przycisk to też się otworzą). To skoro u mnie jadą w górę to i chyba powinne też otwierać szyby przy przytrzymaniu kluczyka w pozycji otwórz ?
Ktoś coś podpowie ? bo nie wiem gdzie zacząć szukać
Dzięki.
Zauważyłem jeszcze, że przy zamykaniu auta z kluczyka i przytrzymaniu kluczyka w pozycji zamknięcia domykają mi sie szyby (tak samo przy zamykaniu z pilota). Przy otwieraniu się nie otwierają. A podobno powinne. Przynajmniej u kumpla (w A6 C4) tak jest. Jak otwiera kluczykiem i przytrzyma to szyby jadą w dół (jak otwiera z pilota i przytrzyma przycisk to też się otworzą). To skoro u mnie jadą w górę to i chyba powinne też otwierać szyby przy przytrzymaniu kluczyka w pozycji otwórz ?
Ktoś coś podpowie ? bo nie wiem gdzie zacząć szukać
Dzięki.
-
- Mechanik
- Posty: 102
- Rejestracja: 2012-12-11, 17:48
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Małopolska
eh, jak zwykle muszę sam do wszystkiego dochodzić bo nikt nic się nie odezwie - a problem znany w AUDI'cach ponoć.
Zimne luty na elektronice pompki miałem. Polutowałem parę dziwnie (podejrzanie wyglądających) lutów i po problemie jak narazie od 2 dni się otwiera za każdym razem i po ponad 50 próbach też za każdym razem otworzyło.
Zdiagnozowałem w taki oto sposób - po wyjęciu pompki spod kanapy, podpięciu ponownie i zamknięciu słyszałem "klik" (na pompce) i drzwi zamykało, po przyciśnięciu otwierania impuls masy dochodził do pompki ale nie załączała a po dotknięciu jej ręką zaskakiwała.
Także jakby ktoś kiedyś potrzebował to ja podpowiadam gdzie szukać jedną z możliwych usterek.
Dzięki za wsparcie - zawsze dobrze móc liczyć na pomocną dłoń
Pzdr.
Zimne luty na elektronice pompki miałem. Polutowałem parę dziwnie (podejrzanie wyglądających) lutów i po problemie jak narazie od 2 dni się otwiera za każdym razem i po ponad 50 próbach też za każdym razem otworzyło.
Zdiagnozowałem w taki oto sposób - po wyjęciu pompki spod kanapy, podpięciu ponownie i zamknięciu słyszałem "klik" (na pompce) i drzwi zamykało, po przyciśnięciu otwierania impuls masy dochodził do pompki ale nie załączała a po dotknięciu jej ręką zaskakiwała.
Także jakby ktoś kiedyś potrzebował to ja podpowiadam gdzie szukać jedną z możliwych usterek.
Dzięki za wsparcie - zawsze dobrze móc liczyć na pomocną dłoń
Pzdr.
-
- Audi Mastah
- Posty: 871
- Rejestracja: 2012-01-09, 19:27
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Oleśnica (28-220)
A u mnie jak sie okazuje mam podłączenie jak na prawym dolnym schemacie z pierwszego postu - w necie się to nazywa "schemat podłączenia centralki". Mam sterownik carprotect BX20, sterownik pod kanapą.
Mam rozcięty przewód (cienki) zielono-niebieski w kostce 12 pinowej kompresora. I tak:
Biały - idzie do przewodu zielono-niebieskiego od strony kompresora
Pomarańczowo-czarny idzie do zielono-niebieskiego w kierunku "na auto dalej"
Na obydwu przewodach jest:
- +12V na otwartych drzwiach
- 0V na zamkniętych
Czyli oprócz pierwszego sposobu z pierwszego postu można podpiąć sterownik c.z też jak u mnie. Nie ja zakładałem, chciałem dziś pokombinować żeby zapalało się oświetlenie po otwarciu pilotem (a nie dopiero po otworzeniu drzwi) i kurcze nie mam skąd masy po otwarciu wziąć.
I takie pytanie - jak to jest. Lampki się świecą jak dostaną masę - czy to od kompresora czy po prostu masa z igły podłączonej do minusa. A skąd się bierze +12V po zgaszeniu i dlaczego po podaniu masy nie robi się zwarcie?
Mam rozcięty przewód (cienki) zielono-niebieski w kostce 12 pinowej kompresora. I tak:
Biały - idzie do przewodu zielono-niebieskiego od strony kompresora
Pomarańczowo-czarny idzie do zielono-niebieskiego w kierunku "na auto dalej"
Na obydwu przewodach jest:
- +12V na otwartych drzwiach
- 0V na zamkniętych
Czyli oprócz pierwszego sposobu z pierwszego postu można podpiąć sterownik c.z też jak u mnie. Nie ja zakładałem, chciałem dziś pokombinować żeby zapalało się oświetlenie po otwarciu pilotem (a nie dopiero po otworzeniu drzwi) i kurcze nie mam skąd masy po otwarciu wziąć.
I takie pytanie - jak to jest. Lampki się świecą jak dostaną masę - czy to od kompresora czy po prostu masa z igły podłączonej do minusa. A skąd się bierze +12V po zgaszeniu i dlaczego po podaniu masy nie robi się zwarcie?
Moje "drogie" Audi 100 C4 AAH automat - http://audi-c4.pl/viewtopic.php?t=1837
- Casian
- Administrator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 2011-09-04, 21:29
- Imię: Przemysław
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.5TDI 115KM (AAT)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: FWD
- Skąd: Świdnica
- Płeć:
Witam.
A więc przyszła kolej na mnie. Przeczytałem cały temat od deski do deski. I nadal nic nie wiem. Ale podejmę wyzwanie. Więc po kolei. Z góry przepraszam za banalne pytanie z mojej strony ale ja muszę mieć wszystko łopatologicznie wytłumaczone.
Wg schematu Jacka mam takie same kolorki kabelków jak on przedstawił w swoim opisie. To już jest plus. U siebie nie mam alarmu, syren, mam dołożone elektryczne 4 szyby ale nie wiem czy mam moduł komfortu, czyli domykanie szyb. Nigdy tego nie potrafiłem sprawdzić.
Kiedyś czytałem na forum, że to jest zależne od rodzaju pompki centralnego jaka się ma. Jeżeli nie mam takiej opcji czy można takie coś sobie w łatwy sposób dołożyć ?
W pudełku jest jeszcze diada LED. Czy ją się również wkłada w instalację ? Czy to jest ta sama dioda co czasem widać że jest alarm w aucie? Czy jest ona do czegoś innego, albo nie montujemy jej w ogóle.
Czy te klucze co są w zestawie to tylko dorabiamy u ślusarzy czy one muszą być jakoś dodatkowo programowane ? W tych kluczach są 3 przyciski. Jak rozumiem otwieranie c.z. , zamykanie c.z., i ten trzeci do czego można zastosować ?
Sterownik ma jeszcze taki kabelek zakończony taka pastylka co to i do czego to ma służyć ?
Parę fotek z mojego zestawu dla lepszego zobrazowania sytuacji
Z góry dzieki za wszelka pomoc
A więc przyszła kolej na mnie. Przeczytałem cały temat od deski do deski. I nadal nic nie wiem. Ale podejmę wyzwanie. Więc po kolei. Z góry przepraszam za banalne pytanie z mojej strony ale ja muszę mieć wszystko łopatologicznie wytłumaczone.
Wg schematu Jacka mam takie same kolorki kabelków jak on przedstawił w swoim opisie. To już jest plus. U siebie nie mam alarmu, syren, mam dołożone elektryczne 4 szyby ale nie wiem czy mam moduł komfortu, czyli domykanie szyb. Nigdy tego nie potrafiłem sprawdzić.
Kiedyś czytałem na forum, że to jest zależne od rodzaju pompki centralnego jaka się ma. Jeżeli nie mam takiej opcji czy można takie coś sobie w łatwy sposób dołożyć ?
W pudełku jest jeszcze diada LED. Czy ją się również wkłada w instalację ? Czy to jest ta sama dioda co czasem widać że jest alarm w aucie? Czy jest ona do czegoś innego, albo nie montujemy jej w ogóle.
Czy te klucze co są w zestawie to tylko dorabiamy u ślusarzy czy one muszą być jakoś dodatkowo programowane ? W tych kluczach są 3 przyciski. Jak rozumiem otwieranie c.z. , zamykanie c.z., i ten trzeci do czego można zastosować ?
Sterownik ma jeszcze taki kabelek zakończony taka pastylka co to i do czego to ma służyć ?
Parę fotek z mojego zestawu dla lepszego zobrazowania sytuacji
Z góry dzieki za wszelka pomoc
Kół możesz mieć cztery ale cylindrów musi być pięć !!
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
perełka zlotu 2014 wg.butterbean
Auto zlotu Stegna 2018
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Kluczykiem przytrzymujesz zamykanie w zamku i powinny się szyby domknąć, jeśli nie, to masz problem.Casian pisze:Jeżeli nie mam takiej opcji czy można takie coś sobie w łatwy sposób dołożyć ?
Twój zakupiony sterownik CZ zapewne obsługuje domykanie szyb, problem jest tylko w tym, że musisz mieć w ogóle te domykanie szyb kluczykiem.
Jeśli nie, można by takie coś zrobić ale to już spora kombinacja. Kolega WSK, oj przepraszam msk , mógłby ci takie coś zrobić jak go pociśniesz lub zmotywujesz odpowiednio
[ Dodano: 2014-01-03, 19:47 ]
Dioda jeśli jest typu LED, służy tylko do informowania o włączonym alarmie jeśli sterownik CZ posiada lub jego imitacją. Odstraszacz typowy Jak chcesz by migało to daj ją gdzieś na widoku przy desce. Ja sobie ją darowałem. Być nie musi.Casian pisze:jest jeszcze diada LED
Tylko dorabiasz groty za ok 30zł/szt. Jeśli masz immo, to dochodzą pastylki immo i ich zakodowanie , jakieś 100zł/szt W sumie jak masz immo to za kluczyk gotowy do użycia wyjdzie ok 150zł (przynajmniej tyle ja płaciłem w "wielkim" mieście Białystok)Casian pisze:klucze co są w zestawie to tylko dorabiamy u ślusarzy czy one muszą być jakoś dodatkowo programowane ?
To ciche zazbrajanie/zamykanie bez dźwięku syrenki, sygnalizowane jedynie sygnałem świetlnym (kierunkami). Często przydatne, gdy trzeba zachować ciszę lub dyskrecję w jakimś obszarze, otwierać się po takim zamknięciu też będzie cichoCasian pisze:en trzeci do czego można zastosować ?
Antena sterownika CZ, ma być jak najmniej schowana/zwinięta, wtedy pilot niby lepiej się komunikuje ze sterownikiem, czytaj łapie z dalszej odległości.Casian pisze:kabelek zakończony taka pastylka co to i do czego to ma służyć ?
To jest sterownik podobny do mojego, więc z tym zasięgiem i tak będziesz miał problemy, jest marny w/g mnie i nie zawsze działają piloty, trzeba 2-3 razy kliknąć by się zamknął czy otworzył (baterie wymieniane).
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
zle
3 guzik jest dodatkowym kanalem.do otwierania kufra-bagaznika.np dolozonym silownikiem na lince wtedy oszczedzamy klamke.
akurat mam dwa te sterowniki w obu autach..w obu dzialaja bezporblemowo.
w 80 sterownik siedzi wogole pod tapicerka boczna bo w awancie pompka jest wlasnie w schowku bocznym kolo zbiorniczka plynu do wspomagania..
nie am absolutnie problemu przynajmniej po pol roku dzialania.
domykanie szyb-zapewnie nie masz.niesamowicie rzadko trafialy sie w 100.
wymaga kolejnego modułu za ok 60-70zl.
podlączenie dosc proste.
z niesamowita wrecz przyjemnoscia moglem w koncu nie zgodzic sie z jagielskim
immo nie masz..
diode mozesz sobie wrzucic w licznik.jest w dodatkowych kontrolkach miejsce z czerwonym kluczykiem...
moja rada?przygotuj sobie wiazke sterownika na stole..co trzeba polaczyc polacz odrazu na stole..pozostanie wpiecie ci 4 przewodów do kostki pompki i 2 zasilania..
3 guzik jest dodatkowym kanalem.do otwierania kufra-bagaznika.np dolozonym silownikiem na lince wtedy oszczedzamy klamke.
akurat mam dwa te sterowniki w obu autach..w obu dzialaja bezporblemowo.
w 80 sterownik siedzi wogole pod tapicerka boczna bo w awancie pompka jest wlasnie w schowku bocznym kolo zbiorniczka plynu do wspomagania..
nie am absolutnie problemu przynajmniej po pol roku dzialania.
domykanie szyb-zapewnie nie masz.niesamowicie rzadko trafialy sie w 100.
wymaga kolejnego modułu za ok 60-70zl.
podlączenie dosc proste.
z niesamowita wrecz przyjemnoscia moglem w koncu nie zgodzic sie z jagielskim
immo nie masz..
diode mozesz sobie wrzucic w licznik.jest w dodatkowych kontrolkach miejsce z czerwonym kluczykiem...
moja rada?przygotuj sobie wiazke sterownika na stole..co trzeba polaczyc polacz odrazu na stole..pozostanie wpiecie ci 4 przewodów do kostki pompki i 2 zasilania..
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
arturro a bo mnie jagielski zagrzal.. wieczny oportunista tfuuu trudne słowo...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Tak, teraz widzę, wczoraj mi fota pilota nie wchodziła, bo mi neta cięło. Jeśli CZ jest z taką opcją, to tak ale są różne wykonania. Mój ma ten guzik jako ciche zazbrajanie a jest taki sam, tylko znak wytłoczenia jest inny z przekreśloną syrenką.3 guzik jest dodatkowym kanalem.do otwierania kufra-bagaznika.np dolozonym silownikiem na lince wtedy oszczedzamy klamke.
Tu nie widziałem tej klapy, bo mi nie wczytał foty wczoraj . Dobrze się tłumaczę?
PS sterownik CZ z guzikiem do klapy był do aut z opcją modułu komfortu, czyli do późniejszych auta np C5 gdzie takie coś było. W C4 casian by musiał siłownik nowy zakupić elektromagnetyczny...
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
- Nuras
- Czeladnik
- Posty: 71
- Rejestracja: 2012-08-30, 19:24
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kamień Pomorski
Ja kupiłem coś takiego i działa bez zarzutu. Scyzoryki ujdą za tą cenę
http://allegro.pl/sterownik-centralnego ... source=mlt
Świetny opis zaoszczędził mi masę czasu . Nie działa mi tylko domykanie szyb a kabelek różowy daje impuls przez 30 s i podpiąłem go pod zamykanie (brązowo-szary) więc może nie mam tej opcji. Ale jak trzymam przekręcony kluczyk w drzwiach to mi się zamykają szyby więc nie wiem już o co chodzi.
Właśnie przeczytałem jeszcze raz post J.A.Ga i wychodzi na to że mam domykanie szyb trzymając kluczyk w drzwiach przekręcony na zamykanie domykają się więc w czym może być problem? help!
http://allegro.pl/sterownik-centralnego ... source=mlt
Świetny opis zaoszczędził mi masę czasu . Nie działa mi tylko domykanie szyb a kabelek różowy daje impuls przez 30 s i podpiąłem go pod zamykanie (brązowo-szary) więc może nie mam tej opcji. Ale jak trzymam przekręcony kluczyk w drzwiach to mi się zamykają szyby więc nie wiem już o co chodzi.
Właśnie przeczytałem jeszcze raz post J.A.Ga i wychodzi na to że mam domykanie szyb trzymając kluczyk w drzwiach przekręcony na zamykanie domykają się więc w czym może być problem? help!
Ostatnio zmieniony 2015-01-18, 11:52 przez Nuras, łącznie zmieniany 1 raz.
Są już dwa A6 C4 2.5 TDI AEL+ Avant, A6 C4 2.5 TDI AEL+ Limuzyna Quattro
- GTR34
- Adam Horch
- Posty: 1507
- Rejestracja: 2011-06-26, 20:17
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Chełm
Nuras, To już jest sprawdzone, Tobie, mi i kilku kolegom z forum po podpięciu sygnału domykania z centralki do przewodu brązowego z jakimś tam paskiem od zamykania to nie działa. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale działa dopiero wtedy, gdy sygnał domykania z centralki (w twoim przypadku ten różowy jak opisujesz, który podaje masę 30s) trzeba podłączyć do czarnej kostki pod kierownicą, niestety nie pamiętam który to kabel. Kolega Maszto opisywał to w jednym temacie, musisz poszukać.