[A6 C4] Naprawa wewntylatora / dmuchawy - jak ???
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
[A6 C4] Naprawa wewntylatora / dmuchawy - jak ???
MA pyt bawił sie ktoś z tym - jc prosze o jakies sugestie jak sie do tego zabrać , jakie sa najwazniejsze problemy, podjerzewam ze siałby szczotki w silniku ale jak sie do tego zabrac z głową - jc prosze o mniej wiecej dobry opis.
Pozdro
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2012-10-12, 20:39 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Kiedyś widziałem manual na AKP lub A6klub jak się do tego zabrać bez wyjmowania całego zespołu dmuchawy. Teraz znaleźć tego nie mogę.
Ogólnie koleś wyjmował go przez ten gumowy łącznik między zespołem a parownikiem po demontażu tej gumy oczywiście. Wiem że chłop miał poharatane łapy bo męczarni przy tym sporo było, lepiej wyjąć cały zespół, przynajmniej się nie będziesz tak wkurzał
A w samym silniku pewnie szczotek już nie ma lub komutator zabiło pyłem.
Ogólnie koleś wyjmował go przez ten gumowy łącznik między zespołem a parownikiem po demontażu tej gumy oczywiście. Wiem że chłop miał poharatane łapy bo męczarni przy tym sporo było, lepiej wyjąć cały zespół, przynajmniej się nie będziesz tak wkurzał
A w samym silniku pewnie szczotek już nie ma lub komutator zabiło pyłem.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- C4 Autorytet
- Posty: 288
- Rejestracja: 2011-09-12, 14:04
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Żary
Tak właśnie robiłem, zapoznawszy się prędzej z tym manualem.J.A.G pisze:Ogólnie koleś wyjmował go przez ten gumowy łącznik między zespołem a parownikiem po demontażu tej gumy
Też tak poharatałem łapyJ.A.G pisze:chłop miał poharatane łapy bo męczarni przy tym sporo było
Ogólnie to rzeźba, czasochłonne. Zajęło mi to kilka godzin ale można. Jak już się ściągnie tą gumę to trzeba zbić śmigło z silnika, następnie można wyjąc sam silnik inaczej nie wyjdzie bez wyciągania zespołu. Oczywiście składając wszystko do kupy należy robić to z odwrotna kolejnością.
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Zabrałem sie za to o 18 przez 3 godziny dalej jestem w czarnej dupie.
, potrzebuje pomocy , odkreciłem tylko 2 sruby z 3 osłony wiatraka
tej dolnej nie moge za chiny podejść - jaką miałes tam dł tej kombinowanej przedłużki ?????? jak ja inaczej załapać
Chwilowo mam ochota podpalić swojego złoma
, potrzebuje pomocy , odkreciłem tylko 2 sruby z 3 osłony wiatraka
tej dolnej nie moge za chiny podejść - jaką miałes tam dł tej kombinowanej przedłużki ?????? jak ja inaczej załapać
Chwilowo mam ochota podpalić swojego złoma
Ostatnio zmieniony 2012-10-26, 20:52 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Co to zn cały zespół - rozpinać nagrzewnicy nie mam zamiaru. bo nie skrece tego złoma do poniedziałku
a bez rozpinania nagrzewnicy da rade rozkrecił obudowe wiatraka jakos ???
na a6 piszą ze mozna wyjąc tylko parownik i jego obudową aby dostać sie do 3 srubki- ile w tym prawdy niewiem.
a bez rozpinania nagrzewnicy da rade rozkrecił obudowe wiatraka jakos ???
na a6 piszą ze mozna wyjąc tylko parownik i jego obudową aby dostać sie do 3 srubki- ile w tym prawdy niewiem.
Ostatnio zmieniony 2012-10-26, 21:28 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
Cały zespół czyli obudowę dmuchawy z nagrzewnica i klapkami. Jak w manualu o wymianie nagrzewnicy.
Ja złożyłem to za pt i sob ale nie miąłem nagrzewnicy i dlatego dwa dni, jeden dzień myślę że spokojnie styknie a w razie co w niedzilę możesz w garażu działać żeby proboszcz nie widział że grzeszysz
Jak chcesz, żeby nie wyszło tak że do poniedziałku nic nie zrobisz i dalej będziesz w czarnej dupie...Dodek pisze:rozpinać nagrzewnicy nie mam zamiaru. bo nie skrece tego złoma do poniedziałku
Ja złożyłem to za pt i sob ale nie miąłem nagrzewnicy i dlatego dwa dni, jeden dzień myślę że spokojnie styknie a w razie co w niedzilę możesz w garażu działać żeby proboszcz nie widział że grzeszysz
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
jestem w trakcie dłubaniny
dziki JAG
- ale dupa zbita okazuje sie ze manual z akp nie przewiduje opcji wystepowania z klimatronikiem elektrycznej nagrzewnicy przy normalnej nagrzewnicy co jest na płyn
do tej elektrycznej wchodzą dod z boku obudowy wiatraka 3 kable w tym jeden bardzo gruby i nie moge dojść jak je odkrecić bo idą gdzies w wiazke pod popielniczke,
[ Dodano: 2012-10-27, 19:59 ]
wyczytałem na ruskiej stronce ze ten elektryczny dogrzewacz wystepował tylko z dieslami i miał 600w mocy - działa to automatycznie - jak sie właczy Hi na klimatroniku , aby sprawdzic czy sie to ma u siebie trzeba wsunąć dymke w okolice pedalów- i patrzeć mniej wiecej tam gdzie jest gaz- - trzeba patrzeć w obudowe nawiewów i tam powiniem iśc wiazdka kabli z jednym dosć grubym która wchodzi w plastik od nawiewów (tj obudowy dmuchawy - patrząć od dołu)
dziki JAG
- ale dupa zbita okazuje sie ze manual z akp nie przewiduje opcji wystepowania z klimatronikiem elektrycznej nagrzewnicy przy normalnej nagrzewnicy co jest na płyn
do tej elektrycznej wchodzą dod z boku obudowy wiatraka 3 kable w tym jeden bardzo gruby i nie moge dojść jak je odkrecić bo idą gdzies w wiazke pod popielniczke,
[ Dodano: 2012-10-27, 19:59 ]
wyczytałem na ruskiej stronce ze ten elektryczny dogrzewacz wystepował tylko z dieslami i miał 600w mocy - działa to automatycznie - jak sie właczy Hi na klimatroniku , aby sprawdzic czy sie to ma u siebie trzeba wsunąć dymke w okolice pedalów- i patrzeć mniej wiecej tam gdzie jest gaz- - trzeba patrzeć w obudowe nawiewów i tam powiniem iśc wiazdka kabli z jednym dosć grubym która wchodzi w plastik od nawiewów (tj obudowy dmuchawy - patrząć od dołu)
AEL INSIDE
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
1. mam pytanie - bo mam w silniku zjechana prawie na maxa szczotki - miały po 4 mm grubości.
CZY można je z czegoś dopasować ???
2. mam lekko wytarty miedziany komutator po którym chodza szczotki (wlasnie przez te szczotki) - zostało tam jeszcze troche miedzi i niewiem ile to jeszcze pociągnie.
Aha kiedy docisnałem sptrzynki -szczotki w silniku mocniej do komutatora przylegają , silnik startuje elegancko - ale pojawia sie delikatne iskrzenie - niewiem czy to juz nadaje sie na złom ????????????????
CZY można je z czegoś dopasować ???
2. mam lekko wytarty miedziany komutator po którym chodza szczotki (wlasnie przez te szczotki) - zostało tam jeszcze troche miedzi i niewiem ile to jeszcze pociągnie.
Aha kiedy docisnałem sptrzynki -szczotki w silniku mocniej do komutatora przylegają , silnik startuje elegancko - ale pojawia sie delikatne iskrzenie - niewiem czy to juz nadaje sie na złom ????????????????
Ostatnio zmieniony 2012-10-28, 10:56 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE
- wolfik0
- Audi Mastah
- Posty: 711
- Rejestracja: 2011-07-22, 22:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: zabrze
Jeżeli nie chcesz 2 razy robić tej samej roboty to kup lepiej na allegro zamiennik tej dmuchawy, dużo osób to zakłada i działa
http://allegro.pl/wentylator-dmuchawa-a ... 67987.html
http://allegro.pl/wentylator-dmuchawa-a ... 67987.html
Ostatnio zmieniony 2012-10-28, 11:49 przez wolfik0, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi Mastah
- Posty: 794
- Rejestracja: 2011-06-20, 15:43
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: c.k
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
to nie wpływa na komfort jazdyJ.A.G pisze:ak masz wytarty komutator to nie ryzykuj
kupiłem jakaś szczotke od rozrusznika od traktora- jest mega duza i ma 2 rozgalezienia na przewody miedziane także przy uzyciu brzeszczota rozcinamu tą szczotke na 2 czesci i potem lekko docieramy papierem sciernym na wymiar
I co pasują idealnie a wszystko za szalone 5zł.
uwaga szczotki w tej dmuchawie sa jakies miedziowane wiec nie mogą to byc zwykłe szczotki grafitowe od suszarki do wlosów bo szybko sie wytrą.
Ostatnio zmieniony 2012-10-29, 20:22 przez Dodek, łącznie zmieniany 1 raz.
AEL INSIDE