[ALL ] Regeneracja tylnych zacisków QUATTRO
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
[ALL ] Regeneracja tylnych zacisków QUATTRO
Ostatnio zmieniony 2013-02-03, 20:30 przez Key100l, łącznie zmieniany 1 raz.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Key100l, doceniam twoj wklad ale prosze wykonaj to w formie bez koniecznosci płacenia za to..
[ Dodano: 2013-02-02, 18:19 ]
lub podrzuc to do espe i on zrobi to jako plik do sciagniecia z serwera forum..moze tak byc?
[ Dodano: 2013-02-02, 18:19 ]
lub podrzuc to do espe i on zrobi to jako plik do sciagniecia z serwera forum..moze tak byc?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Key100l, spokojnie..dzis zalatwie to z espe,pojdzie na serwer klubowy.a w temacie zmienimy poprostu link i tyle oki?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
Key100l, cos mi sie widzi ze chyba odesle dwa lub nawet 4 takie zaciski na regeneracje do ciebie...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Key100l
- Audi Mastah
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-08-11, 08:06
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Stara Ruda ;)
Tomek szczerze jeśli chcesz to spokojnie jeden dzień i ogarnę za piwo moje były straszne widać po zdjęciach ale nic nie leci i wszystko eleganco chodzi W sumie zależy od stanu ale ja jak miałem podejrzenia co do przecieków to robiłem na grubszych oringach i jest pięknie
Edit piwa nie pije więc jak dostanę zaciski i zestawy naprawcze to za wysyłkę powrotną Ci to ogarnę Taki miły jestem a co
Zestawy naprawcze kosztują chyba 20 złotych więc rachunek prosty warto robić nawet jak stan nie za ciekawy. A jak pamiętam to chwila cierpliwości i ogarnięcia siebie i zaciski da radę ogarnąć. Nie ma się co bać... Ja wcale nie mam jakiegoś specjalnego zaplecza technicznego, ale tak jak w manualu jak ktoś ma to wszystko z listy to da się zrobić... Zrobię jeszcze przód to opisze co i jak
Edit piwa nie pije więc jak dostanę zaciski i zestawy naprawcze to za wysyłkę powrotną Ci to ogarnę Taki miły jestem a co
Zestawy naprawcze kosztują chyba 20 złotych więc rachunek prosty warto robić nawet jak stan nie za ciekawy. A jak pamiętam to chwila cierpliwości i ogarnięcia siebie i zaciski da radę ogarnąć. Nie ma się co bać... Ja wcale nie mam jakiegoś specjalnego zaplecza technicznego, ale tak jak w manualu jak ktoś ma to wszystko z listy to da się zrobić... Zrobię jeszcze przód to opisze co i jak
Ostatnio zmieniony 2013-02-02, 21:32 przez Key100l, łącznie zmieniany 3 razy.
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
spoko.nie pojdziemy do wojta z tym...na spokojnie sie dogadamy...
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Maszto
- C4 Autorytet
- Posty: 270
- Rejestracja: 2011-08-01, 08:21
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SCI
Poradnik Key100l jest bardzo pomocny. Dodaje od siebie parę udoskonaleń:
1. Nie zagniatajcie przewodu hamulcowego, nie ma takiej potrzeby. Wystarczy korek odpowietrznika z zestawu naprawczego. Pasuje jak ulał i nic nie cieknie.
2. Nie wyrzucajcie harmonijek gumowych z jarzma. Warto wybrać lepszą sztukę odciąć kawałek i założyć na dźwignie hamulca ręcznego jako dodatkowy "fartuch przeciw prochowy". Ja wszystko ładnie w smarze miedzianym upaprałem także proch nie powinien wchodzić.
3. W celu skompresowania sprężyny koszyka, warto sobie wymodzić takie urządzonko. Czyli kawałek blachy, z otworem, przez to śruba, nakrętka i klucz nasadowy odpowiednio długi lub tak jak w moim przypadku dwie nasadki.
Ja dodalem od siebie jeszcze po bokach magnesy neodymowe które przytrzymuje pierścień segera, żeby mi pola widzenia wewnątrz zacisku nie zmniejszał. Dopiero jak porządnie koszyk siądzie w tym rowku osadczym, to zdejmujemy neodymy i pierścień wpada do środka. I jest gotowy żeby go zacisnąć.
1. Nie zagniatajcie przewodu hamulcowego, nie ma takiej potrzeby. Wystarczy korek odpowietrznika z zestawu naprawczego. Pasuje jak ulał i nic nie cieknie.
2. Nie wyrzucajcie harmonijek gumowych z jarzma. Warto wybrać lepszą sztukę odciąć kawałek i założyć na dźwignie hamulca ręcznego jako dodatkowy "fartuch przeciw prochowy". Ja wszystko ładnie w smarze miedzianym upaprałem także proch nie powinien wchodzić.
3. W celu skompresowania sprężyny koszyka, warto sobie wymodzić takie urządzonko. Czyli kawałek blachy, z otworem, przez to śruba, nakrętka i klucz nasadowy odpowiednio długi lub tak jak w moim przypadku dwie nasadki.
Ja dodalem od siebie jeszcze po bokach magnesy neodymowe które przytrzymuje pierścień segera, żeby mi pola widzenia wewnątrz zacisku nie zmniejszał. Dopiero jak porządnie koszyk siądzie w tym rowku osadczym, to zdejmujemy neodymy i pierścień wpada do środka. I jest gotowy żeby go zacisnąć.
- Dawid2542
- Audi Mastah
- Posty: 903
- Rejestracja: 2011-05-21, 19:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: śląsk
kurde pany wziąłem się za regeneracje i mam mały problem, otóż u mnie trochę inaczej wygląda ten koszyk, jest on zmontowany z tą śrubą od ręcznego w jedną całość poprzez zagięcie takich blaszek i te blaszki całkowicie mi odpadły i nie wiem co mam robić, musiałbym kupić sam koszyk ale czy to jest wogóle gdzieś do dostania?