[A6 C4 2,6 ABC ] Blokada, błąd Immobilizera

Awatar użytkownika
Ruski
Adept
Adept
Posty: 25
Rejestracja: 2011-07-11, 21:12
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Kalisz

[A6 C4 2,6 ABC ] Blokada, błąd Immobilizera

Post autor: Ruski »

Problem polega na tym ze od jakiegoś czasu zdarzyło mi się ze odpaliłem auto i samo zgasło byłem w szoku bo nigdy się tak nie działo zawszę przekręcając stacyjkę czekałem aż kontrolka od immo zgaśnie i dopiero wtedy odpalałem auto i robię tak do teraz przynajmniej tak mi kazano robić no ale teraz coraz częściej się to dzieje od 2 dni codziennie biore wkładam kluczyk czekam immo zgaśnie i zaczyna mrugać no i wtedy odpalam auto i samo gaśnie niekiedy tak z 3 4 razy i dopiero jest ok miał ktoś już kiedyś coś podobnego ??
Ostatnio zmieniony 2011-09-23, 01:39 przez Ruski, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Misiek90
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 65
Rejestracja: 2011-07-06, 16:20
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Jarosław

Post autor: Misiek90 »

Rozkręć kluczyk, pewnie immo Ci wypadł i lata sobie po kluczyku, to jest taka szklana rurka, weź go i osadź na swoim miejscu w pilocie (kluczyku) ja osadziłem na silikonie:)

[ Dodano: 2011-09-24, 17:02 ]
Ruski I jak ustaliłeś przyczynę??
Ostatnio zmieniony 2011-09-23, 10:14 przez Misiek90, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C4 Sedan
Audi 80 B2 Sedan
Audi 80 B3 Sedan
Obecnie - Audi A6 C4 Avant
W planach Audi S6 C5 Sedan:)
Awatar użytkownika
Cyzio
Mechanik
Mechanik
Posty: 177
Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SE/Nowy Sącz

Post autor: Cyzio »

Misiek90 pisze:Ruski I jak ustaliłeś przyczynę??
Odgrzewamy kotlecika ;-)
Dołączę się do pytania bo mam idento problem a nic mi w kluczyku nie "lata" :-)
II V-ce Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

Ja mam to samo ale w dorobionym kluczyku więc może tu jest problem. Dzwoniłem do typa i stwierdził że jak będę przy okazji to "poprawi" cokolwiek to znaczy.
Ori pastylka immo powinna być bardzo, bardzo blisko grotu.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
Butterbean
Administrator
Administrator
Posty: 3585
Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
Imię: Tom
Moje Audi: A6 C4
Rok produkcji: 1997
Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Olsztyn
Płeć:

Post autor: Butterbean »

moze niedomagaja wam juz te petle zakladane na stacyjke...nie zmienail nikt sobie tego?
sprzedaż częsci używanych-
telefon :[/b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.

formularz zamowienia

Mój OLX


(I will always remember ....) to juz 7 lat. :(

albo grubo albo wcale...
Awatar użytkownika
Cyzio
Mechanik
Mechanik
Posty: 177
Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: SE/Nowy Sącz

Post autor: Cyzio »

J.A.G pisze:Ja mam to samo ale w dorobionym kluczyku więc może tu jest problem.
Ja mam jeden jedyny kluczyk, z przyciskiem, diodą i piszę Audi więc bankowo oryginał.
Butterbean pisze:moze niedomagaja wam juz te petle zakladane na stacyjke...nie zmienail nikt sobie tego?
O jakie pętle chodzi ?? Bo ja zielony w temacie :cry:

Jutro rozkręcę te plastiki i zobaczę co i jak, jakimś contact sprayem potraktuje wszystkie połączenia itd
II V-ce Mister zlotu `13
Awatar użytkownika
rtoip_2004
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2012-01-02, 18:31
Imię: Piotr
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Hrubieszów
Płeć:

Post autor: rtoip_2004 »

Witam!
Chętnie podpinam się pod temat. Mam problem gdyż przy przekładaniu pastylki do scyzoryka ta mi pękła i oczywiście blokuje immo.
Pytanie moje brzmi: czy można dokupić inny kluczyk używany lub z czystym transponderem i zaprogramować? (Nie znam loginu immo, czy Interfejs VAG K+CAN Commander 1.4 odczyta pin do immo?)
czy pozostaje mi wywalenie (odłączenie) immo lub zakup innego kompletnego zestawu z 2 kluczykami ?
Audi A6 C4 ABC '94
Z góry dzięki za odpowiedź
Ostatnio zmieniony 2012-10-12, 15:29 przez rtoip_2004, łącznie zmieniany 3 razy.
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

rtoip_2004, w dobrym punkcie dorabiania kluczy skopiują Ci immo jeżeli dadzą radę odczytać stłuczoną ampułkę. Koszt to 60zł (tyle mnie to kosztowało).
Wyemulowanie immo z ECU to koszt 350zł i godzina roboty u elektronika samochodowego. W przypadku mojego ECU gdzie mam sportowy program wiązała by się taka operacja z powrotem softu do serii :shock: .

Więc na początek ganiaj do dorabiania kluczy i każ im skopiować pestkę immo. Jeżeli to nie wypali to będziemy działać dalej.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

O siebie radzę, jeśli zdecydujesz się na propozycję kk84, przyjrzyj się jaki transponder ci sprzedadzą. U mnie wyżej wymieniony problem powodował plastikowy, kanciasty transponder (nie znam jego oznaczenia), po zakodowaniu szklanego, walcowatego jak w ori problemy z niełączeniem immo w dorobionym kluczyku się skończyły.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
kk84
Audi Mastah
Audi Mastah
Posty: 995
Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: WGM

Post autor: kk84 »

J.A.G pisze:problem powodował plastikowy, kanciasty transponder
Pierwsza rzecz to, że 80% dorabiaczy kluczy właśnie koduje te kanciaste pestki :/
Druga, faktycznie miałem problem z kiepskim odczytywaniem transpondera ale winą jest odległość pestki od pętli indukcyjnej w nowym scyzor - kluczu 8-). Szklaną ampułkę również posiadam i jest to samo się dzieje w drugim scyzoryku gdzie ją zamontowałem czyli raz zatrybi za pierwszym innym razem nie.
Nie wspomniałem jeszcze o sprzętowym wyemulowaniu immo, czyli specjalnym module który wyłącza immo bez grzebania we wsadzie ECU.
Awatar użytkownika
rtoip_2004
Czeladnik
Czeladnik
Posty: 81
Rejestracja: 2012-01-02, 18:31
Imię: Piotr
Moje Audi: 100 C4
Rok produkcji: 1993
Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
Nadwozie: Avant
Trakcja: quattro
Skąd: Hrubieszów
Płeć:

Post autor: rtoip_2004 »

kk84 pisze:w dobrym punkcie dorabiania kluczy skopiują Ci immo jeżeli dadzą radę odczytać stłuczoną ampułkę.
Mam drugi kluczyk sprawny, więc odczyta się na 100% z tego nieuszkodzonego, ale na wszelki wypadek chcę mieć znowu dwa :-D
transponder może kupię sam szklany:megamos ID13.
Emulator immo to dla mnie ostateczność. Jak kupię pestkę, to spróbuję odczytać eprom immo vag commanderem i z niego pin (niby się da). To może sam dodam kluczyk Vagiem. Wiadomo, że na razie po najniższych kosztach.
Dzięki za odzew, niedługo dam znać.
Ostatnio zmieniony 2012-10-12, 18:34 przez rtoip_2004, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
J.A.G
Adam Horch
Adam Horch
Posty: 2519
Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: podlaskie

Post autor: J.A.G »

kk84 pisze:Pierwsza rzecz to, że 80% dorabiaczy kluczy właśnie koduje te kanciaste pestki
Cwaniaki, bo są dużo tańsze od szklanych.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest

Mister zlotu `13
tapir173
Adept
Adept
Posty: 33
Rejestracja: 2012-11-30, 10:33
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Starachowice

Post autor: tapir173 »

U mnie pętla na stacyjce się poluzowała przestał czytać immo z kluczyka po ustawieniu i przymocowaniu problem znikł :-)
tygryysek
Adept
Adept
Posty: 3
Rejestracja: 2013-03-12, 20:56
Imię:
Moje Audi: -
Silnik: -
Nadwozie: -
Trakcja: -
Skąd: Lublin

Post autor: tygryysek »

Witam. U mnie dzialo się to samo że samochod zapalal i po chwili gasl , a z biegiem czasu dzialo się tak coraz czescie trwalo to ponad rok ale sobie z tym poradzilem kosztowalo to mnie 0zl 'luczyk mam nie rozbieralny caly zalany tworzywem (orginalny). Rzeczpolegala na tym że byla zbyt slaba przewodnosc. Rozebralem plastiki przy kierownicy wyjalem zegary i od cewki immo idzie taki czarny kabel to "szlem" po tym kablu aż do takiej bialej puszki wyciagnalem ta bialal puszke powypinalem z niej wszystkie kable przeczyscilem styki wlozylem wszystkie kostki spowrotem tak jak było wczesnie (solidnie) przyczepilem cewke poskrecalem to wszystko do kupy i od tamtego czasu jak rekal odjal .... Od pol roku ani razu nie zapalila mi się kontrolka immo ... Bylem z tym u elektronika samochodowego chcialem to gu... odlaczyc (jak jeszcze mnie do szalu doprowadzalo) to powiedzial mi że taniej bedzie to naprawic niż to odlaczyc także niech nikt nie mysli że tak latwo to wywalic... Mam nadzieje że moja wiedza komus się przyda ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer”