[A6 C4 2,6 ABC ] Blokada, błąd Immobilizera
- Ruski
- Adept
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-07-11, 21:12
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Kalisz
[A6 C4 2,6 ABC ] Blokada, błąd Immobilizera
Problem polega na tym ze od jakiegoś czasu zdarzyło mi się ze odpaliłem auto i samo zgasło byłem w szoku bo nigdy się tak nie działo zawszę przekręcając stacyjkę czekałem aż kontrolka od immo zgaśnie i dopiero wtedy odpalałem auto i robię tak do teraz przynajmniej tak mi kazano robić no ale teraz coraz częściej się to dzieje od 2 dni codziennie biore wkładam kluczyk czekam immo zgaśnie i zaczyna mrugać no i wtedy odpalam auto i samo gaśnie niekiedy tak z 3 4 razy i dopiero jest ok miał ktoś już kiedyś coś podobnego ??
Ostatnio zmieniony 2011-09-23, 01:39 przez Ruski, łącznie zmieniany 1 raz.
- Misiek90
- Czeladnik
- Posty: 65
- Rejestracja: 2011-07-06, 16:20
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Jarosław
Rozkręć kluczyk, pewnie immo Ci wypadł i lata sobie po kluczyku, to jest taka szklana rurka, weź go i osadź na swoim miejscu w pilocie (kluczyku) ja osadziłem na silikonie:)
[ Dodano: 2011-09-24, 17:02 ]
Ruski I jak ustaliłeś przyczynę??
[ Dodano: 2011-09-24, 17:02 ]
Ruski I jak ustaliłeś przyczynę??
Ostatnio zmieniony 2011-09-23, 10:14 przez Misiek90, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi 100 C4 Sedan
Audi 80 B2 Sedan
Audi 80 B3 Sedan
Obecnie - Audi A6 C4 Avant
W planach Audi S6 C5 Sedan:)
Audi 80 B2 Sedan
Audi 80 B3 Sedan
Obecnie - Audi A6 C4 Avant
W planach Audi S6 C5 Sedan:)
- Butterbean
- Administrator
- Posty: 3585
- Rejestracja: 2011-03-10, 13:41
- Imię: Tom
- Moje Audi: A6 C4
- Rok produkcji: 1997
- Silnik: 2.8E 193KM (ACK)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Olsztyn
- Płeć:
moze niedomagaja wam juz te petle zakladane na stacyjke...nie zmienail nikt sobie tego?
sprzedaż częsci używanych-
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
telefon /b] 507-36-44-99
jedyny aktualny numer telefonu.
formularz zamowienia
Mój OLX
(I will always remember ....) to juz 7 lat.
albo grubo albo wcale...
- Cyzio
- Mechanik
- Posty: 177
- Rejestracja: 2011-12-16, 17:10
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: SE/Nowy Sącz
Ja mam jeden jedyny kluczyk, z przyciskiem, diodą i piszę Audi więc bankowo oryginał.J.A.G pisze:Ja mam to samo ale w dorobionym kluczyku więc może tu jest problem.
O jakie pętle chodzi ?? Bo ja zielony w temacieButterbean pisze:moze niedomagaja wam juz te petle zakladane na stacyjke...nie zmienail nikt sobie tego?
Jutro rozkręcę te plastiki i zobaczę co i jak, jakimś contact sprayem potraktuje wszystkie połączenia itd
II V-ce Mister zlotu `13
- rtoip_2004
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2012-01-02, 18:31
- Imię: Piotr
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
Witam!
Chętnie podpinam się pod temat. Mam problem gdyż przy przekładaniu pastylki do scyzoryka ta mi pękła i oczywiście blokuje immo.
Pytanie moje brzmi: czy można dokupić inny kluczyk używany lub z czystym transponderem i zaprogramować? (Nie znam loginu immo, czy Interfejs VAG K+CAN Commander 1.4 odczyta pin do immo?)
czy pozostaje mi wywalenie (odłączenie) immo lub zakup innego kompletnego zestawu z 2 kluczykami ?
Audi A6 C4 ABC '94
Z góry dzięki za odpowiedź
Chętnie podpinam się pod temat. Mam problem gdyż przy przekładaniu pastylki do scyzoryka ta mi pękła i oczywiście blokuje immo.
Pytanie moje brzmi: czy można dokupić inny kluczyk używany lub z czystym transponderem i zaprogramować? (Nie znam loginu immo, czy Interfejs VAG K+CAN Commander 1.4 odczyta pin do immo?)
czy pozostaje mi wywalenie (odłączenie) immo lub zakup innego kompletnego zestawu z 2 kluczykami ?
Audi A6 C4 ABC '94
Z góry dzięki za odpowiedź
Ostatnio zmieniony 2012-10-12, 15:29 przez rtoip_2004, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
rtoip_2004, w dobrym punkcie dorabiania kluczy skopiują Ci immo jeżeli dadzą radę odczytać stłuczoną ampułkę. Koszt to 60zł (tyle mnie to kosztowało).
Wyemulowanie immo z ECU to koszt 350zł i godzina roboty u elektronika samochodowego. W przypadku mojego ECU gdzie mam sportowy program wiązała by się taka operacja z powrotem softu do serii .
Więc na początek ganiaj do dorabiania kluczy i każ im skopiować pestkę immo. Jeżeli to nie wypali to będziemy działać dalej.
Wyemulowanie immo z ECU to koszt 350zł i godzina roboty u elektronika samochodowego. W przypadku mojego ECU gdzie mam sportowy program wiązała by się taka operacja z powrotem softu do serii .
Więc na początek ganiaj do dorabiania kluczy i każ im skopiować pestkę immo. Jeżeli to nie wypali to będziemy działać dalej.
- J.A.G
- Adam Horch
- Posty: 2519
- Rejestracja: 2011-06-20, 19:50
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: podlaskie
O siebie radzę, jeśli zdecydujesz się na propozycję kk84, przyjrzyj się jaki transponder ci sprzedadzą. U mnie wyżej wymieniony problem powodował plastikowy, kanciasty transponder (nie znam jego oznaczenia), po zakodowaniu szklanego, walcowatego jak w ori problemy z niełączeniem immo w dorobionym kluczyku się skończyły.
AUDI 80 1.9D - było
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
AUDI S6 2.2 Turbo - jest
Mister zlotu `13
-
- Audi Mastah
- Posty: 995
- Rejestracja: 2012-05-30, 22:02
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: WGM
Pierwsza rzecz to, że 80% dorabiaczy kluczy właśnie koduje te kanciaste pestkiJ.A.G pisze:problem powodował plastikowy, kanciasty transponder
Druga, faktycznie miałem problem z kiepskim odczytywaniem transpondera ale winą jest odległość pestki od pętli indukcyjnej w nowym scyzor - kluczu . Szklaną ampułkę również posiadam i jest to samo się dzieje w drugim scyzoryku gdzie ją zamontowałem czyli raz zatrybi za pierwszym innym razem nie.
Nie wspomniałem jeszcze o sprzętowym wyemulowaniu immo, czyli specjalnym module który wyłącza immo bez grzebania we wsadzie ECU.
- rtoip_2004
- Czeladnik
- Posty: 81
- Rejestracja: 2012-01-02, 18:31
- Imię: Piotr
- Moje Audi: 100 C4
- Rok produkcji: 1993
- Silnik: 2.8E 174KM (AAH,AFC)
- Nadwozie: Avant
- Trakcja: quattro
- Skąd: Hrubieszów
- Płeć:
Mam drugi kluczyk sprawny, więc odczyta się na 100% z tego nieuszkodzonego, ale na wszelki wypadek chcę mieć znowu dwakk84 pisze:w dobrym punkcie dorabiania kluczy skopiują Ci immo jeżeli dadzą radę odczytać stłuczoną ampułkę.
transponder może kupię sam szklany:megamos ID13.
Emulator immo to dla mnie ostateczność. Jak kupię pestkę, to spróbuję odczytać eprom immo vag commanderem i z niego pin (niby się da). To może sam dodam kluczyk Vagiem. Wiadomo, że na razie po najniższych kosztach.
Dzięki za odzew, niedługo dam znać.
Ostatnio zmieniony 2012-10-12, 18:34 przez rtoip_2004, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Adept
- Posty: 3
- Rejestracja: 2013-03-12, 20:56
- Imię:
- Moje Audi: -
- Silnik: -
- Nadwozie: -
- Trakcja: -
- Skąd: Lublin
Witam. U mnie dzialo się to samo że samochod zapalal i po chwili gasl , a z biegiem czasu dzialo się tak coraz czescie trwalo to ponad rok ale sobie z tym poradzilem kosztowalo to mnie 0zl 'luczyk mam nie rozbieralny caly zalany tworzywem (orginalny). Rzeczpolegala na tym że byla zbyt slaba przewodnosc. Rozebralem plastiki przy kierownicy wyjalem zegary i od cewki immo idzie taki czarny kabel to "szlem" po tym kablu aż do takiej bialej puszki wyciagnalem ta bialal puszke powypinalem z niej wszystkie kable przeczyscilem styki wlozylem wszystkie kostki spowrotem tak jak było wczesnie (solidnie) przyczepilem cewke poskrecalem to wszystko do kupy i od tamtego czasu jak rekal odjal .... Od pol roku ani razu nie zapalila mi się kontrolka immo ... Bylem z tym u elektronika samochodowego chcialem to gu... odlaczyc (jak jeszcze mnie do szalu doprowadzalo) to powiedzial mi że taniej bedzie to naprawic niż to odlaczyc także niech nikt nie mysli że tak latwo to wywalic... Mam nadzieje że moja wiedza komus się przyda