Strona 7 z 11

: 2012-12-28, 18:32
autor: Key100l
Pytanie bo mam problem regenerowałem zaciski z tyłu i teraz tak wszystko było ok dopóki nie próbowałem zaciągnąć ręcznego. Dzwigienka dalej chodzi lekko i jest ok działa jak wciskam ją ręką to wysuwa tłoczek ale jak założę zacisk i próbuję zahamować to dzwigienka się przesuwa ale tłoczek się nie rusza i pytanie co może tam być nie tak :?: zapowietrzone dalej :?: rozebrałem też tłoczek w środku ale nie wiedziałem czy ma być tam płyn czy nie więc tylko wymieniłem gumkę i złożyłem z powrotem :-/

: 2012-12-28, 19:13
autor: Butterbean
reczny jest hamulcem awaryjnym i dziala bez uzycia plynu hamulcowego czysta mechanika.wiec cos jest zle zlozone lub linka za malo naciagnieta

: 2012-12-28, 20:40
autor: Key100l
Butterbean, dzięki ale wtedy powiedz mi jeszcze czy tłoczek powinien dać się wcisnąć :?: bo coś mi się wydaje że tu jest dupa bo śruba w tłoczku lekko się kręciła w obie strony :(

: 2013-05-31, 22:47
autor: J.A.G
Tak na marginesie, mnie też dopadł problem ręcznego i owej dźwigni.
Znalazłem nawet takie cudo leczące problemy
Obrazek

http://www.iparts.pl/czesc/zestaw-napra ... 09914.html
ale nie ma nigdzie tego na stanie.
Ma ktoś możliwość zbadania sprawy pod kątem dostępności? Jest jeszcze na allegro jakiś zestaw z dźwignią Hans Prisa za 50zł ale tego nawet nie chcę próbować wkładać bo skoroduje po miesiącu zapewne.

: 2013-06-01, 08:36
autor: tomi308
Czy ktoś z Was spotkał się kiedyś z kalamitkami w tylnych zaciskach?

: 2013-06-01, 10:59
autor: gumiss64
J.A.G pisze:zestaw z dźwignią Hans Prisa
jak najdalej od tego kiczowatego producenta :!: warto poszukać zaciski od 100 C3 i problem z głowy.

: 2013-07-03, 22:12
autor: kornikbp
Pytanko o zaciski w Quattro...

Rozebrałem dzisiaj, poczyściłem i mam problem ze złożeniem sprężynki + koszyczka i pierścienia segera. Powyginały mi się blaszki w tym koszyczku, można to kombinerkami wyprostować?

: 2013-07-03, 23:20
autor: gumiss64
kornikbp, wczoraj przerabiałem ten temat z Tatowym w jego Ósemie i jedna blaszka się lekko wygięła. Wyprostowaliśmy ją za pomocą kombinerek. Sprężynę wraz z koszyczkiem docisnęliśmy za pomocą nasadki i takiego ściągacza ze zdjętymi ramionami :ok:
Obrazek

: 2013-07-03, 23:29
autor: kornikbp
ok dzięks, one mają być pod kątem prostym a seger na nich "leży"? Jutro mam nadzieję to ogarnę :ok:

: 2013-07-04, 00:02
autor: Key100l
hmm... Ale one były lekko pogięte... Bo mają sprężynować i reagować na ruch tłoczka...

: 2013-07-04, 09:42
autor: kornikbp
Zaraz rozbiorę 2 zacisk i będę miał na wzór :ok:

: 2013-07-04, 12:21
autor: Maszto
Polecam lekture: http://www.audi-c4.pl/viewtopic.php?t=3216

Co do koszyczka, można prostowac kombinerkami ! byle nie za dużo razy bo w końcu peknie. Ja prostowalem 2 razy i nie pękło, ale myślę że 3-ci raz mógłby być ostatni :roll:

: 2013-07-04, 22:40
autor: kornikbp
na tym poradniku się opieram :)

nie wiedziałem, że przy robieniu tych zacisków słownik wzbogaca się o tak wiele nowych wyrażeń.. dobrze że małych dzieci nie było w pobliżu :D

koszyczek pogięty i na szczęście kolega miał stary zacisk rozebrany. Jutro walki ciąg dalszy ehh :-|

: 2013-07-05, 07:45
autor: Key100l
kornikbp a co ja miałem mówić jak manuala jeszcze nie było :?: :P ale fajnie że mogłem chociaż tak pomóc... Wiesz jakie epitety szły gdy rozpędzony koszyk że sprężyną trafił mnie w czoło :?: :D Ale nic dasz radę ;)

: 2013-07-05, 10:06
autor: elmi_k
...